۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷
کد خبر: 55381681

از آنجایی که در زمان‌های خاصی از سال، جزیره زیبای قشم با حجم عظیمی از مسافران و توریست‌ها روبه‌رو می‌شود، فصل حراج در قشم به عنوان یک بازه زمانی پر از تخفیف معروف است.

فصل حراج در قشم

سلام نو _ سرویس گردشگری: از آنجایی که در زمان‌های خاصی از سال، جزیره زیبای قشم با حجم عظیمی از مسافران و توریست‌ها روبه‌رو می‌شود، فصل حراج در قشم به عنوان یک بازه زمانی پر از تخفیف معروف است.

حتما نسبت به الگوریتم قیمت‌ها آگاهی دارید. در رابطه با فروش کالاها، افزایش مشتری سبب افزایش قیمت‌ها می‌شود. به طوری که در زمان‌های پر مسافر، در اغلب مراکز خرید شاهد ارائه کالاها با قیمت بالا خواهید بود.

سفر به قشم در تابستان

با توجه به اینکه یکی از مهم‌ترین مسائل در روند خرید، قیمت مناسب است، توصیه می‌شود که فصل حراج در قشم را از دست ندهید. فصلی که قشم کمترین میزان مسافر را دارد، با عنوان فصل حراج در قشم معرفی می‌شود.

همانطور که در جریان هستید، در مورد مناطق جنوبی ایران، گرمای شدید هوا سبب می‌شود تا مسافران تنها در فصل‌های پاییز، زمستان و اوایل بهار قصد سفر به این ناحیه جغرافیایی را کنند. چرا که در این فصل‌ها آب و هوا گرمای کمتری دارد و می‌تواند سفر را آسوده سازد.

در فصل تابستان به سبب گرمای شدیدی که بر آب و هوای قشم و دیگر مناطق جنوبی کشور حکومت می‌کند، حجم مسافران به طرز چشمگیری کاهش پیدا می‌کند. در نتیجه قیمت تمامی اقلام در مراکز خرید و بازارهای قشم کم‌تر می‌شود. به همین دلیل به فصل تابستان، فصل حراج در قشم هم گفته می‌شود.

در صورتی که به دنبال خرید با قیمت مناسب و پایین هستند، فصل تابستان می‌تواند انتخاب مناسب‌تری برای شما باشد. البته توجه داشته باشید که گرمای هوا به شدت بالا و حتی می‌توان گفت تحمل ناپذیز خواهد بود.

بنابراین در صورتی که تحمل گرما را دارید، می‌توانید این فصل را انتخاب کنید. در غیر این صورت، قطعا سفر سختی خواهد بود. البته ناگفته نماند که تمامی مراکز تجاری و تفریحی سرپوشیده در مناطق جنوبی، با توجه به آب و هوای حاکم، مجهز به سیستم تهویه هستند تا دمای هوا را تعدیل کنند.

فصل حراج در قشم

مزایای سفر هنگام فصل حراج در قشم

در فصل تابستان، قیمت کالاها حتی در جشنواره‌ها هم با تخفیف مواجه می‌شوند که سبب کاهش بیشتر قیمت‌ها شده و در نتیجه تجربه خرید ارزان را برای شما فراهم می‌آورد.

به علاوه سفر هنگام فصل حراج در قشم، می‌تواند مزایای گسترده‌تری جدا از بحث قیمت لباس‌ها داشته باشد. در حقیقت نه تنها کالاها و اجناسی که در مرکز خریدهای متنوع ارائه می‌شود با قیمت پایین و مناسب هستند، بلکه هزینه سفر هم تا حد زیادی کاهش پیدا می‌کند. در رابطه با هزینه‌های سفر، می‌توان موارد زیر را نام برد.

کاهش قیمت بلیط هنگام فصل حراج در قشم

قطعا زمانی که مسافران کمتری قصد سفر به جزیره قشم را دارند، شرکت‌های هواپیمایی یا قطار و اتوبوس، هزینه بلیط‌های خود را کاهش می‌دهند تا به این وسیله بتوانند سبب جذب مسافران شوند.

در مقابل در فصولی غیر از فصل حراج در قشم، هزینه بلیط‌های رفت و برگشت بسیار بالا است و از طرفی به سبب افزایش تقاضا، سخت‌تر می‌توان بلیط‌ تهیه کرد. همین مسئله خود عاملی برای افزایش قیمت‌ها در اوایل فصل بهار است.

کاهش قیمت هتل هنگام فصل حراج در قشم

از آنجایی که در فصل تابستان تعداد مسافران به شدت کاهش پیدا می‌کند، حتی هتل‌ها هم هزینه کمتری برای اسکان مسافران در نظر می‌گیرند.

در فصولی غیر از فصل تابستان، غالبا ازدحام مسافران سبب بالا رفتن تقاضا برای رزرو اتاق می‌شود، به طوری که قیمت‌های بیشتری تعریف می‌شود.

بیشتر مسافران حتی قادر به رزرو اتاق نخواهند بود. در نتیجه حتما باید از چند ماه قبل از سفر، در هتل مدنظر خود اتاق رزرو کنند.

در مقابل در فصل تابستان و حتی اواخر بهار، کاهش مسافران سبب می‌شود تا بتوانید به راحتی اتاقی با قیمت مناسب رزرو نمایید.

تجربه خرید خلوت و پر از آرامش

از آنجایی که در تابستان خبری از ازدحام مسافران نیست، خرید آرامی خواهید داشت. به طوری که شاید در فصل بهار هرگز نتوانید آن را در جزیره قشم تجربه کنید.

در صورتی که جنبه‌های اقتصادی در سفر برای شما اهمیت دارد، بهتر است که فصل حراج در قشم را برای زمان سفر خود انتخاب کنید.

فصل حراج در قشم

کد خبرنگار: ۲۶
۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید