علی شادمان و طناز طباطبایی به همراه دیگر عوامل سریال یاغی در اولین اکران عمومی این سریال حضور یافتند.

اشک های علی شادمان و طناز طباطبایی در اکران عمومی سریال یاغی / تصاویر

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، در شب گذشته در هنگامی که اولین اکران عمومی سریال یاغی با حضور بازیگران و عوامل این سریال برگزار شد عکس هایی از طناز طباطبایی و علی شامان هنگام بغض و گریه به دلیل استقبال بی سابقه از این سریال و مورد توجه قرار گرفتن آنها در برابر مردم در فضای مجازی منتشر شد. علی شادمان در سریال یاغی حسابی دیده شد و با نقش جاوید مردم توجه مردم قرار گرفته است.

علی شادمان سریال یاغی چطور به اینجا رسید؟

علی شادمان با نامِ کامل محمدعلی شادمان در ۴ آذر ۱۳۷۵ در ایلام به دنیا آمد و اصالتی کرد دارد.. او یک خواهر به نام آرینا دارد و فرزند اول خانواده است.اولین فعالیت او در سینما مربوط به بازی در میم مثل مادر (۱۳۸۵) بود. این فیلم به کارگردانی رسول ملاقلی‌پور و با بازی گلشیفته فراهانی باعث دیده شدن شادمان شد. ملاقلی‌پور شادمان را به‌دلیل توانایی که در نواختن ویلن داشت انتخاب کرد. شادمان برای این نقش برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر کودک از جشنواره بین‌المللی فیلم رشد شد.

در ادامه شادمان به مسیر حرفه‌ای خود ادامه داد. .او در زمانی برای دوست‌داشتن (۱۳۸۶) ظاهر شد و  را در رؤیای سینما (۱۳۹۰) برجسته‌ترین نقش خود تا آن زمان را که نقش یک بازیگر نوجوان مشتاق سینما بود را ایفا کرد. شادمان برای بازی در مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری (۱۳۹۲) و کیمیا (۱۳۹۴) به شهرت بیشتری در بین مردم رسید. با این همه سکوی جدی گرفته شدن او در سینما را می‌توان نقش‌آفرینی در مردن در آب مطهر دانست، کاری که باعث شد او نامزد دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم فجر شود.

در گام بعدی او یک نقش مکمل جدی و چشم‌گیر را در شنای پروانه محمد کارت ایفا کرد تا همین همکاری زمینه ساز به دست آوردن نقش اصلی سریال یاغی برای علی شادمان شود. علی شادمان سریال یاغی برای رسیدن به نقش جاوید تلاش‌های بسیاری کرد و درخشش امروز را مدیون گام‌های دیروزش است.

سریال یاغی

سریال یاغی

سریال یاغی

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید