فرمانده انتظامی کردستان از کشف 948 هزار و 800 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق در کامیاران خبر داد.

کشف یک میلیارد سیگار خارجی در کامیاران

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا؛ فرمانده انتظامی کردستان از کشف 15 میلیاردی کالای قاچاق در قروه وکشف 984 هزار و 800 نخ سیگار خارجی قاچاق در کامیاران خبر داد.

سردار علی آزادی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قروه هنگام کنترل خودرو های عبوری در محور دهگلان– قروه به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.

سردار آزادی گفت: پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از خودروی توقیفی ۵ دستگاه رایانه نوت بوک، ۴۵ دستگاه ساعت هوشمند ، ۲۶۲ دستگاه انواع هندزفری و ۸۲ عدد انواع شارژر قاچاق را کشف کردند.

 فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق کشف شده را 15 میلیارد ریال برآورد کردند که در این رابطه یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

سردار علی آزادی از دستگیری یک فقره کالای قاچاق دیگر در شهرستان کامیاران خبر داد وگفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان کامیاران حین گشت زنی هدفمند و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و با هماهنگی مرجع قضائی قصد متوقف نمودن خودرو را داشته که راننده بلافاصله پس از رویت ماموران، خودرو را رها نموده و از محل متواری گردید.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در بازرسی از خودرو مورد نظر 948 هزار و 800 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال را کشف شد.

سردار آزادی با بیان اینکه تلاش جهت دستگیری راننده خودرو ادامه دارد، تصریح کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد.

 سردار آزادی به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن 110 با پلیس در میان بگذارند. 

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید