بنابر گفته محمد اللکاش، از رهبران جریان حکمت ملی عراق، سفر عمار حکیم به عربستان هیچ ارتباطی با بحران سیاسی موجود در عراق ندارد.

علت سفر عمار حکیم به عربستان چه بود؟

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، محمد اللکاش، از رهبران جریان حکمت ملی عراق امروز در گفتگو با سایت بغداد الیوم اظهار کرد: سفر عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق به عربستان هیچ ارتباطی با بحران سیاسی موجود در عراق ندارد زیرا آن موضوعی مختص عراق است و عمار حکیم نیز با هر گونه دخالت خارجی در این بحران مخالف است و سفر او به عربستان هیچ ارتباطی به نشست گفتگوی ملی که چهارشنبه با نظارت مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق انجام شد، ندارد.

اللکاش در ادامه درباره علت سفر عمار حکیم به عربستان دراین مقطع زمانی نیز گفت: این سفر در پاسخ به دعوتی که عربستان در گذشته از حکیم داشت، انجام شد. در واقع این سفر به دلیل شرایط سیاسی عراق به تعویق افتاده بود.

عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق که در نشست روز چهارشنبه احزاب و گروه‌های سیاسی این کشور با عنوان "گفتگوی ملی عراق" حضور داشت، امروز وارد شهر جده عربستان شد.

«ولید بن عبدالکریم الخریجی» معاون وزیر خارجه عربستان و «عبدالعزیز الشمری» سفیر عربستان در عراق برای استقبال از وی در فرودگاه جده حضور یافتند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید