طبق گفته سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت، سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، دستگیر شد.

 زورگیر قداره‌کش اتوبان نیایش بازداشت شد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ کارآگاه " علی ولیپور گودرزی" رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع یک فقره زورگیری و سرقت از یک خانم در ترافیک بزرگراه نیایش ، موضوع رسیدگی در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه فیلم این زورگیری در فضای مجازی جنجال زیادی ایجاد کرده بود، ادامه داد: تحقیقات میدانی کارآگاهان نشان داد، مرد جوان با سوءاستفاده از ترافیک بزرگراه نیایش به خودروی مالباخته نزدیک شده و با خشونت و درگیری تلفن‌همراه زن جوان را سرقت‌کرده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصدهای گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند.

سارق جوان دستگیر شد 

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به اداره هجدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم زورگیری از زن جوان در بزرگراه نیایش به همراه ۱۰۰ فقره سرقت به عنف در سطح خیابان‌های شهر تهران اعتراف کرد.

سرهنگ کارآگاه گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته از سارق جوان ضمن اعتراف به جرم زروگیری متهم با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی همدستان وی در اختیار کارآگاهان اداره هجدهم پلیس آگاهی قرار گرفت و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید