برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق پرسپولیس بیش از سه سال است که از این تیم جدا شده اما این باشگاه هنوز مالیات مربی پیشین خود را پرداخت نکرده است.

 پرسپولیس ۱۰ میلیارد به برانکو بدهکار است

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، پرداخت مالیات برانکو ایوانکوویچ در قراردادی که او با باشگاه پرسپولیس در زمان مدیر عاملی علی اکبر طاهری، محمدحسین نژادفلاح و حمیدرضا گرشاسبی امضا کرده، آمده که پرداخت مالیات بر عهده پرسپولیس باشد. این در حالی است که اصل بدهی مالیاتی برانکو مالیات ۴ میلیارد تومان است اما با تاخیری که در این چند سال برای پرداخت آن به وجود آمده این مبلغ به بیش از ۱۰ میلیارد تومان رسیده است.

از طرف دیگر با هر ماه تاخیر در پرداخت این مالیات، ۲/۵ درصد به این مبلغ به عنوان جریمه اضافه می‌شود. این در حالی است که که وکیل برانکو ایوانکوویچ نامه‌ای به کمیته صدور مجوز پروانه حرفه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده تا آن‌ها را در جریان این مشکل قرار دهد. او همچنین نامه رسمی به اداره مالیات کشورمان داده و در انتظار پاسخ آن است تا باشگاه پرسپولیس که چند ماهی است وارد بورس هم شده به آن واکنش نشان دهد.

طبق تعهدی که باشگاه پرسپولیس در قرارداد برانکو برعهده گرفته باید مفاصا حساب مالیاتی این مربی کروات پرداخت شود. این در حالی است که در روزهای اخیر جلسه‌ای در باشگاه پرسپولیس با حضور مدیران این باشگاه انجام شده تا در خصوص رسیدگی به این پرونده و راه‌های برون رفت آن بحث و بررسی صورت بگیرد که البته به نظر می‌رسد تا اینجا خروجی نداشته است. از طرف دیگر فدراسیون فوتبال هم در جریان این مشکل قرار دارد.

حالا باید دید که این بدهی مالیاتی که هر ماه هم جریمه به اصل مبلغ آن افزوده می‌شود چه زمانی پرداخت خواهد شد. گفتنی است برانکو ایوانکوویچ قصد دارد در این خصوص شکایتی از باشگاه پرسپولیس انجام دهد که در صورت انجام شدن این شکایت این باشگاه دچار مشکلات زیادی خواهد شد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید