در جریان بررسی عملکرد سردار آزمون، رسانه انگلیسی hitc عملکرد این بازیکن را ناامید کننده دانست و شدیدا از او انتقاد کرد.

رسانه انگلیسی به سردار آزمون حمله کرد

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، سایت hitc در گزارشی به بررسی عملکرد سردار آزمون پرداخت و آمار این بازیکن را ناامیدکننده دانست.

این رسانه لندنی نوشت: «بازیکنی که گفته بود از تاتنهام پیشنهاد دارد، سال گذشته در پنجره زمستانی به لورکوزن رفت و حالا توانسته در ۱۴ بازی تنها یک گل به ثمر رساند.»

hitc با اشاره به مصاحبه سپتامبر ۲۰۲۰ سردار آزمون مدعی شد که ستاره ایرانی در آن زمان پیشنهادهایی از لیون، لورکوزن، رم و تاتنهام دارد که همه آنها را زنیت رد کرده است. در آن زمان تاتنهام به دنبال یک مهاجم دوم و رقیب برای هری کین بود که سرانجام مهاجم برزیلی بنفیکا را خریداری کرد. کارلوس وینیسوس به لندن آمد که نمایشی بسیار ضعیف را نیز از خود به ثبت رسانید.

انتقاد تند رسانه انگلیسی از سردار آزمون/عکس

سایت لندنی در ادامه نوشت که آزمون نیز اصلا نتوانسته در لورکوزن نمایش خوبی داشته باشد و همین مسئله نیز واکنش سرمربی تیم یعنی جراردو سیوانه را به همراه داشته است. لورکوزن نیز فصل را بسیار ناامیدکننده آغاز کرده و در اولین بازی جام حذفی با شکست مقابل تیم دسته دومی از رقابت کنار رفته است.

hitc نوشت: «البته هنوز سردار آزمون در آلمان تازه‌کار است ولی تا زمانی که نتواند گلزنی کند، می‌توان در خصوص عملکرد او صحبت کرد.»

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید