عسل قرایی، بازیگر ۱۳ ساله سینما و تلویزیون تصویری با لباس عروس از خودش منتشر کرد که جنجال‌های زیادی را به راه انداخت.

بازیگر خردسال سینما و تلویزیون عروس شد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، عسل قرایی، بازیگر خردسال سینما و تلویزیون با انتشار عکسی با لباس عروس جنجال به پا کرد. او با انتشار این عکس نوشت:

عسل قرایی
عکس اخیر عسل قرایی

مردم هـرگز خوشبختی خــود را نمـی‌شناسنـد امـا؛ خوشبختی دیگـران همیـشه جـلو دیدگان آنهـاست…

بـه داشته‌های خــود عمیـق‌تر نگاه کنیـم

عسل قرایی کیست؟

او یکم دی ماه سال 87 در تهران متولد شد. عسل در یک خانواده کم جمعیت زندگی می‌کند و بجز خودش یک برادر دارد که سه سال از عسل کوچکتر است. او بازیگری را از 6 سالگی شروع کرد و در آثاری همچون «سرکوب»، «ماموریت غیرممکن»، «بانوی سردار»، «لالا کن»، «ناهید»، «دزد و پری» به عنوان «بازیگر» حضور داشته است.

هرچند زمانی که عسل قرایی بازیگری را شروع کرد هنوز به مدرسه نمی‌رفت اما حضور سر صحنه‌های فیلم‌های سینمایی مانع تحصیل او نشد. زمانی که عسل در یک فیلم برای بازیگری انتخاب می‌شود معلمی نیز کنار اوست تا از درس‌هایش عقب نماند و بتواند درسش را هم بخواهند. جالب است بدانید که عسل قرایی یکی از پرکارترین بازیگران در سالهای اخیر بوده‌ است. او در چهار سال فعالیت کاریش 6 کار داشته و این روزها با سریال بانوی سردار به تلویزیون می‌آید. نقشی که عسل قرایی در این سریال بازی می‌کند یکی از موثرترین نقش‌هاست و به گفته مادرش او سختی زیادی را برای ایفای این نقش متحمل شده‌ است.

عسل قرایی
عسل قرایی در کنار علی صادقی

عسل اولین بار برای فیلم دزد و پری به کارگردان این فیلم معرفی شد. هرچند او 6 ساله بود اما زمانی که مقابل دوربین قرار گرفت اعتماد به نفس و دیالوگ گویی مسلط او هنرپیشه‌های دیگر را متحیر کرد.

عسل قرایی می‌گوید عاشق سینماست و علاقه زیادش به سینما باعث شد تا خانواده‌اش راه رسیدن به سینما را برایش هموار کنند. او می‌گوید یکی از آرزوهایش این است که سالن‌های سینمای مخصوص کودکان وجود داشته باشد و فیلم‌های مربوط به کودک در این سینماها نمایش داده شود. او در مصاحبه‌ای درباره فیلم‌هایی که بازی کرده صحبت کرده و گفته‌است:  فیلم سینمایی سرکوب به کارگردانی رضا گوران آخرین کاری است که بازی کردم و آماده اکران است.

او درباره فیلم ماموریت غیرممکن گفته است: از بازی در فیلم «لالاکن» با آقای یعقوب غفاری آشنا شدم. بعد از بازی در سریال «بانوی سردار» به کارگردانی پرویز شیخ‌طادی، آقای غفاری پیشنهاد بازی در فیلمشان را دادند و من هم رفتم.

بازیگر خردسال سینما و تلویزیون عروس شد
تصویر متفاوت عسل قرایی

در فیلم ماموریت غیر ممکن  نقش دختر پژمان بازغی را بازی کردم که یک دختر شیطان و بازیگوش بود. واقعاً نقشم را دوست داشتم. کارگردانی غفاری هم خیلی خوب بود و به من کمک کرد.

وی درباره فیلم لالاکن هم گفته:ماجرای این فیلم درباره پسری است که پدر و مادرش با هم اختلاف دارند و به خاطر همین اختلاف و دعوا می‌خواهند از هم جدا شوند، من نقش یک عروسک خیالی را بازی می‌کنم که در خیالات آن پسر به کمکش می‌آیم.

او می گوید موفقیتش در عرصه بازیگری باعث شده‌است که دوستانش هم به بازی در فیلم علاقه مند شوند و می‌خواهند که او  واسطه این کار شود می‌گوید: حتی بعضی از دوستانم به من می‌گویند ما را معرفی کن که بازی کنم. باید بگویم بازی در این فیلم روی درس‌هایم تأثیر نگذاشته و همچنان درسخوان هستم.

بازیگر خردسال سینما و تلویزیون عروس شد
سلفی عسل قرایی 

وی ادامه می‌دهد: من به بازیگری علاقه دارم و حتما این کار را دنبال می‌کنم. بعد از فیلم سرکوب پیشنهاد بازی در فیلم کوتاه و یک سریالی بود که به‌خاطر تردد بین شمال و تهران نتوانستم در آن سریال حضور پیدا کنم.

عسل قرایی می‌گوید: بعد از اینکه وارد حرفه بازیگری شدم چاره‌ای ندارم بجز اینکه برنامه ریزی شده زندگی کنم. بیشتر وقتم را برای جبران درس‌های عقب افتاده می‌گذارم. البته با دوستانم هم برای بازی بیرون می‌رویم و خیلی بازی کردن را دوست دارم.

درآمد عسل قرایی از فیلم‌هایش در یک حساب مخصوص که از سوی والدینش درنظر گرفته شده برای او نگهداری می‌شود. 

به گفته نزدیکانش عسل قرایی  بیشتر وقتش را زمانی که سرکاری نیست صرف جبران درس‌های عقب مانده و کلاس‌های بازیگری می‌کند و همچنان در این کلاس‌ها ثبت نام می‌کند و با اساتید بزرگی دوره گذارنده‌ است. او علاوه بر کلاس بازیگری در کلاس‌های فن بیان  نیز شرکت می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید