۳۰۴ تن از ارازل تهران در جریان سومین مرحله از طرح اقتدار با همکاری پلیس اطلاعات، امنیت و فتا دستگیر شدند.

۳۰۴ تن از ارازل تهران دستگیر شدند

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا ، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح دیروز در حاشیه این طرح گفت: مأموران پلیس امنیت هم در فضای مجازی و هم در فضای حقیقی با کلاهبرداران، اراذل و اوباش و کری خوانان برخورد می‌کنند، این افراد تلاش می‌کنند تا فرهنگ ابتذال و بی حیایی را در جامعه اشاعه دهند. به طوری که در این طرح مأموران پلیس امنیت ۳۰۴ نفر از اراذل و اوباش، عاملان تخریب اموال مردم و نزاع و درگیری را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: مأموران پلیس امنیت در این طرح ۱۶۵ نفر از مزاحمین نوامیس، ۴۴ فروشنده مواد مخدر، ۸  توزیع کننده مشروبات الکلی، ۲۴ نفر از حمل‌کنندگان سلاح غیرمجاز و ۶۳ نفر از عاملان تخریب، شرارت و نزاع و درگیری را دستگیر کردند. ضمن اینکه مأموران پلیس ۵۱ قبضه سلاح از جمله جنگی و بادی به همراه ۱۹۲۴ فشنگ و صدها قبضه سلاح سرد کشف کردند و ۵ دستگاه خودرو نیز از اراذل و اوباش کشف شده است.

کشف باند قاچاق انسان

رحیمی با اشاره به یکی از پرونده‌های مهمی که در این مرحله از طرح اقتدار کشف شد گفت: پلیس در این طرح، موفق به انهدام چهار باند جعل مدارک و گذرنامه شد که البته این افراد اقدام به قاچاق انسان هم می‌کردند، ۱۳ نفر از اعضای این باند شناسایی و دستگیر شدند.

سایت قمار با گردش مالی ۱۰۰ میلیارد تومانی

سردار رحیمی از انهدام  بزرگ‌ترین باند سایت‌های قمار و شرط بندی با گردش مالی ۱۰۰ میلیارد تومان توسط پلیس امنیت در جنوب تهران خبر داد و گفت: اعضای این باند در ورزش فوتبال و ۱۵ رشته ورزشی دیگر اقدام به شرط‌بندی می‌کردند.

سارقان تکیه‌های عزاداری یافت آباد بازداشت شدند

 یکی دیگر از پرونده‌هایی که در این مرحله از طرح اقتدار به آن رسیدگی شد دستگیری سارقان یکی از تکیه‌های عزاداری در یافت‌آباد بود که توسط پلیس امنیت شناسایی شدند. این افراد نه‌ تنها از این هیأت مذهبی دزدی می‌کردند بلکه برخی از عزاداران را هم مورد ضرب و شتم قرار داده بودند.

حمایت همه‌جانبه پلیس از آمران به معروف

رحیمی درباره دستگیری ضاربان یک آمر به معروف گفت:  مأموران پلیس در ادامه این طرح، ۳ شرور خطرناک را که یک آمر به معروف را در شرق تهران هدف ضرب و جرح قرار داده بودند، دستگیر کردند و از همین جا اعلام می‌کنم با تمام قدرت از کسانی که در زمینه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت می‌کنند و احساس تکلیف دارند، دفاع خواهیم کرد و مورد حمایت همه‌جانبه پلیس خواهند بود.

برگزاری کلاس‌های ارشادی

وی از دستگیری ۱۸ نفر از اراذل و اوباش بازار تهران که در محدوده چهارراه گلوبندک تا چهارراه سیروس اقدام به اوباش گری می‌کردند، هم خبر داد و تأکید کرد: پلیس امنیت اخلاقی ۳۶۷ کلاس برای ۵ هزار و ۶۰۰ نفر از افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نمی‌کردند برگزار کرده است. این کلاس‌ها نشان‌دهنده آن است که پلیس امنیت تمرکز زیادی بر کارهای ارشادی دارد. همچنین مأموران پلیس فتا ۷ نفر از اعضای باند پولشویی با گردش مالی بالای ۱۰۵ میلیارد تومان را منهدم و یک سارق اطلاعات را با ۱۱ شاکی دستگیر کردند.

شناسایی سرشاخه‌های فروش دارو با ۳ میلیون دنبال کننده

رئیس پلیس پایتخت همچنین از شناسایی و دستگیری باند فروش دارو و اقلام سلامت‌محور خبر داد و گفت: ۴۰ هزار قلم داروی تاریخ مصرف گذشته از این باند کشف شده و همچنین دو نفر از سرشاخه‌های اصلی آنها شناسایی و دستگیر شدند. این باند ۱۰ کانال تلگرامی و سه صفحه اینستاگرامی با ۳ میلیون دنبال‌کننده داشتند.

کد خبرنگار: ۲۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایرانی IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 0
    خداخیرتان دهد این اراذل و اوباش ودزدها رابگیرید وجامعه را ازلوس اینها خلاص کنید ولی دو روز بعد ازاد نکنید مردم دیگه با این همه گرونی وبدبختی تحمل دیدن اینجور ادمها راندارند ممنون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید