تیزرهای تبلیغاتی از پشت صحنه، مخصوصا در مورد محصولی که علاقه مندان بسیاری دارد، بسیار موثر است. این نوع تیزر تبلیغاتی باعث می شود که مشتری اطلاعات بیشتری از محصول مورد علاقه خود به دست آورد.

تیزر تبلیغاتی چیست؟ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و وسعت استفاده از آن، در حال حاضر بسیاری از کسب‌وکارها برای تبلیغات و شناساندن خود به دیگران از اینترنت و فضای مجازی استفاده می کنند. به طوری که امروزه در انواع پلتفرم ها مانند یوتیوب، فیس بوک، اینستاگرام و... شاهد به اشتراک گذاری فیلم ها و انواع تیزر تبلیغاتی بسیاری از این کسب و کارها هستیم. در واقع این کسب و کارها به کمک عکاسی تبلیغاتی و انواع تیزرهای تبلیغاتی است که می توانند در دنیای امروز با مردم سایر نقاط جهان در ارتباط باشند.

با توجه به اینکه در گذشته از تیزر تبلیغاتی فقط در تلویزیون استفاده میشد، این روزها گروه های تبلیغاتی می توانند آن ها را برای شبکه های اجتماعی آماده کنند. به این ترتیب برای صاحبان کسب و کار مقرون به صرفه تر و آسان تر نیز تمام شده و با گوشی های هوشمند نیز به راحتی قابل مشاهده است.

استودیو عکاسی لحظه نگاری، یکی از راه های انجام تبلیغات را تیزر تبلیغاتی دانسته و این توانایی را دارد که به شما علاوه بر عکاسی تبلیغاتی و عکاسی صنعتی در ساخت تیزر تبلیغاتی کمک کند، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با ما تماس بگیرید.

هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزر تبلیغاتی همیشه یکی از روش های فوق العاده برای ارتقاء مشاغل و معرفی آن ها به مردم بوده است. در حقیقت تبلیغات تلویزیونی برای دهه ها موثرترین شکل تبلیغات رسانه ای بوده است. که با آمدن اینترنت همه چیز تغییر کرد.

تمام تیزرهای تبلیغاتی باید با یک هدف مشخص آغاز شوند. گروه تبلیغاتی باید زمان و هزینه زیادی را برای ایجاد یک تجربه شنیداری و تصویری قانع کننده صرف کند. در عین حال، باید بداند که مردم بعد از دیدن این تیزر تبلیغاتی قصد انجام چه کاری را دارند؟ پاسخی که به این سوال می دهید، در واقع می تواند تأثیر بسیاری در نوع تیزر تبلیغاتی کسب و کار شما بگذارد.

چندین گزینه برای هدف از ساخت تیزر تبلیغاتی وجود دارد:

  • انجام خرید
  • دانلود
  • تماس با صاحب اثر
  • سپردن تجارت خود به گروه مد نظر
  • ایجاد اثر مثبت بر روی مخاطب
  • به اشتراک گذاری این تیزر با دیگران
  • فرهنگ سازی

تیزر تبلیغاتی چیست؟ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

ویژگی های تیزر تبلیغاتی

هر تیزر تبلیغاتی نیز همچون هر گزینه تبلیغاتی، شامل بضی اصول پایه و استانداردهایی است که شخص یا گروه حرفه‌ای سازنده آن باید از این ویژگی ها اطلاعات کامل داشته باشند. در واقع این ویژگی ها به ایشان کمک می کند تا به یک مدل ذهنی یا Mindset متناسب با آن برسند. برخی از ویژگی‌های مهم در طراحی تیزرهای تبلیغاتی شامل موارد زیر هستند:

ویژگی های تیزر تبلیغاتی معرفی یک محصول

بهترین راه برای متقاعد کردن مخاطب در مورد این مساله که آیا این محصول می تواند مشکلات شما را حل کند، این است که نشان دهید چگونه کار می کند. برای همین تیزر تبلیغاتی که اطلاعاتی را منتقل می کند، بسیار موثر هستند، زیرا از لحاظ بصری نشان می دهند که محصول چه فوایدی برای خریدار دارد. دموی محصولات به دلیل ماهیت محصولات فیزیکی و نرم افزارها، به خاطر ماهیت خود، مناسب هستند.

تیزرهای تبلیغاتی حاوی نظرات مخاطبان و مشتریان

در این نوع ساخت تیزر تبلیغاتی، در واقع مصرف کنندگان کار تولید تیزر را دارند. گروه تبلیغاتی نیاز دارد که محصول را معرفی کرده و اجازه دهد، مشتریان صحبت کرده و در انتها راه های ارتباطی مناسب را معرفی کنند.

این نوع تیزر تاثیر مثبت فراوانی بر روی مخاطب خواهد گذاشت، زیرا مستقیما! افرادی را نشان می دهد که از محصول یا خدمات استفاده کرده اند. روش های بسیار کمی وجود دارد که این تجربه را به مخاطب معرفی کند.

در این نوع از تیزر تبلیغاتی ، گروه، یک داستانی را مشخص کرده و سوالات را مطرح کرده و مصرف کنندگان براساس همان داستان به سوال ها پاسخ می دهند. در غیر این صورت شما باید ساعت ها از یک مصرف کننده فیلمبرداری کنید تا پیغامی که لازم باشد را منتقل کند.

نکته دیگر این است که معمولاً اکثر مصرف کنندگانی که قرار است در این تیزر باشند، امکان دارد که اصلا تا به الان در مقابل دوربین قرار نگرفته باشند، و دوربین باعث می شود مضطرب شوند. سخنگویی که استرس داشته باشد، اعتماد بیننده را جلب نمی کند. پس گروه تبلیغاتی باید در مورد این شرایط آموزش و مهارت کافی داشته باشند.

تیزر تبلیغاتی چیست؟ چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

تیزرهای تبلیغاتی آموزشی

در این نوع تیزر گروه های تبلیغاتی، مشکل به خصوصی را پیدا کرده، جامعه هدفی که با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند را شناسایی می کند و در ساخت تیزر، راه حلی به آنها آموزش خواهد داد. در این تیزر فقط یکسری اطلاعات خاص به مصرف کننده داده می شود تا احساس خوبی داشته باشد ولی نه تمام اطلاعات که بتواند مشکل را برطرف کند. به عنوان مثال می توان به آن دسته از تیزر های تبلیغاتی در گروه های عکاسی اشاره کرد که در آن عکاسی کردن آموزش داده می شود.

در تیزرهای تبلیغاتی آموزشی باید توجه داشته باشید که محدوده زمانی اهمیت فراوانی دارد. این تیزر باید به اندازه کافی کوتاه باشد تا توجه آنها را جلب کند اما در عین حال هم به اندازه کافی طولانی باشد تا موضوع را در بر بگیرد.

یک تیزر چه همراه با مصاحبه باشد، چه آموزنده و یا نوع دیگر، تیزرهای تبلیغاتی همانطور که آموزشی هستند می توانند نظر مشتری را برای فروش به خود جلب کنند. این نوع تیزر باعث می شود مشتری با شرکت سازنده رابطه مثبتی را آغاز کنند.

تیزرهای تبلیغاتی از پشت صحنه

تیزرهای تبلیغاتی از پشت صحنه، مخصوصا در مورد محصولی که علاقه مندان بسیاری دارد، بسیار موثر است. این نوع تیزر تبلیغاتی باعث می شود که مشتری اطلاعات بیشتری از محصول مورد علاقه خود به دست آورد.

این نوع تیزر تبلیغاتی به جای این که بخواهد به ببیننده ثابت کند که کیفیت محصول عالی است، یک روایت داستانی از نحوه آماده شدن آن است. تاثیری که این روش دارد، بهتر از تاثیری است که آن جمله نم تواند بگذارد. در این نوع تیزر تبلیغاتی، گروه سعی می کنند با نشان دادن جزئیات ساخت محصول یا آماده شدن خدمات، علت با ارزش بودن محصول نمایش داده شود.

استودیو عکاسی لحظه نگاری، اطمینان می دهد که با ایده های خلاقانه و فضاسازی های منحصر بفرد خود در تیزرهای تبلیغاتی از محصولات و خدمات شما، بهترین حس و پیام را به مخاطب منتقل کند و تصویری فراتر از عکس را در ذهن او نقش ببندد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید