مهاجم تیم استقلال پس از جدایی از تیم بلژیکی هنوز نتوانسته به طور رسمی قراردادش را با این تیم ثبت کند.

مشکل ثبت نشدن قرارداد کاوه رضایی با استقلال چیست؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبررزشی، کاوه رضایی مهاجم ۳۰ ساله کشورمان که پس از جدایی از تیم بلژیکی و بعد از کش و قوس های فراوان بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس سر از تیم استقلال درآورد هنوز خبر پیوستنش به استقلال به طور رسمی اعلام نشده و مشخص نیست که این موضوع چه زمانی رسما اعلام میشود.

در روزهای گذشته و پس از حضور جدی کاوه رضایی در تمرینات استقلال (که از روز چهارم اردوی ترکیه استارت خورد) چندین بازیکن به دفتر باشگاه استقلال رفته و قراردادهای شان را با این تیم رسماً امضا و در نهایت عکس آن را هم منتشر کردند، اما نرفتن کاوه رضایی به دفتر باشگاه همچنان علامت سوال بزرگی برای هواداران است. هوادارانی که توقع داشتند بمب نقل و انتقالاتی شان زودتر از اینها کنار مدیرعامل و پیراهن استقلال عکس بگیرد.

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد کاوه رضایی در بحث مسائل مهاجرتی و اقامت در کشور بلژیک مشکلاتی دارد که ظاهراً منتظر است آن مشکلات برطرف شود. شنیده ها حاکی از آن است که حضور پنج ساله او در فوتبال بلژیک و اقامت در آن کشور شرایطی را برایش فراهم کرده که شاید بتواند اقامت رسمی این کشور را اخذ کند. او در پایان فصل شانزدهم یعنی اواسط سال 2017 راهی باشگاه شارلروا بلژیک شد. رضایی حالا اگر بخواهد برای مدت زمان طولانی از این کشور خارج شود مشکلاتی برایش به وجود خواهد آمد. البته مسئولان باشگاه استقلال این موضوع را به شکل رسمی تأیید و یا تکذیب نکردند ولی گفته می‌شود که به زودی این مشکل در رابطه با اقامت کاوه رضایی و همسر والیبالیستش(فرنوش شیخی) که او نیز در آن کشور زندگی می کند برطرف خواهد شد.

شایان ذکر است؛ کاوه رضایی که دیرتر از سایر نفرات به جمع بازیکنان اضافه شد این روزها سخت مشغول تمرینات بدنسازی است تا به لحاظ فیزیکی خودش را در سطح سایر نفرات استقلال بالا بیاورد. او در سفر استقلال به انزلی نیز کاروان تیمش را همراهی نخواهد کرد چون هنوز کارت بازی براش صادر نشده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید