اگر علاقمند به سفر خارج از کشور هستید با ما همراه شوید تا کشورهای امن برای سفر تنهایی را به شما معرفی کنیم، کشورهایی که برای یک سفر امن شرایط بهتری دارند.

چه کشورهایی برای تنهایی سفر کردن امن هستند؟

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: بعضی از افراد برای تنهایی سفر کردن اشتیاق بیشتری را از خود نشان می‌دهند و هر یک دلایل مخصوص به خود را دارند. بعضی از افراد ترجیح می‌دهند از تنهایی سفر کردن لذت ببرند و با به چالش کشیدن خود در سفر به تجربه‌های شخصی‌شان بی‌افزایند. اگر جزو کسانی هستید که تنهایی سفر کردن را به مسافرت‌های خانوادگی و یا گروهی ترجیح می‌دهید پیشنهاد ما به شما این است که تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید. پیش از این امن ترین شهرهای ایران برای سفر را مرور کردیم، حالا در این مقاله قصد داریم درباره کشورهای امن برای سفر تنهایی با شما اطلاعاتی را به اشتراک بگذاریم.

چه کشورهایی برای تنهایی سفر کردن مناسب هستند؟

  • به ملبورن استرالیا سفر کنید: شهر ملبورن در کشور استرالیا جزو شهرهایی است که به راحتی می‌توانید با بقیه افراد ارتباط برقرار کنید چرا که در این کشور شما محدودیت زبانی نخواهید داشت و تنها با دانستن زبان انگلیسی می‌توانید به راحتی با مردم ارتباط برقرار کنید. این کشور مقصد بسیار امنی برای شما برای تنهایی سفر کردن است و دارای امکانات تفریحی و رفاهی بسیار زیادنی نیز هست.

    ملبورن در سال ۱۸۳۵، چهل و هفت سال پس از ورود اولین اروپائیان، به وسیلهٔ مهاجرینی آزاد بنیان‌گذاشته شد. بعد از آن هجوم مردم برای به دست آوردن طلا بود که ملبورن را از یک شهر کوچک به یک شهر پر رونق بدل کرد. کار به جایی رسید که در سال ۱۸۸۰ «ملبورن حیرت‌آور» marvelous melbourne مهم‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر استرالیا و ثروتمندترین شهر در جهان و پس از لندن بزرگترین شهر در سراسر امپراتوری بریتانیا بود. ملبورن تا پیش از ساخته و تکمیل شدن کانبرا پایتخت موقت استرالیا بود.

    چه کشورهایی برای تنهایی سفر کردن امن هستند؟

    ملبورن امروز در خط ساحلی جنوب شرقی استرالیا، در ایالت ویکتوریا واقع شده است و بی‌تردید یکی از زیباترین و امن‌ترین شهرهای جهان است که با هنر، دانش و صنعت گره خورده است. نزدیک‌ترین پایتخت‌های ایالتی به این شهر، کانبرا است. نکته جالبی که باید بدانید این است که ملبورن پایتخت ورزش استرالیا است و مسابقاتی مثل ماشین رانی جام بزرگ فورمیولا وان Australian F۱ Grand Prix، کارناوال جام اسب سواری معروف ملبورن کاپ و مسابقات جهانی تنیس اوپن استرالیا در آن برگزار می‌شود.

    راستی از شهر زیرزمینی اصفهان چه می‌دانید؟

  • به هنگ کنگ سفر کنید: هنگ کنگ بزرگ‌ترین شهر جهان است و در عین حال امن‌ترین شهر دنیا نیز شناخته شده است. این کلان‌شهر- که خود را یک کشور و در واقع حکومت اصلی چین می‌داند- با داشتن ۷٫۵ میلیون نفر جمعیت، از پُر تراکم‌ترین مناطق دنیا است. مردم هنگ کنگ نیز به راحتی انگلیسی صحبت می‌کنند و شما برای برقراری ارتباط با آنان مشکلی نخواهید داشت. لذت بردن از طبیعت بی‌نظیر هنگ کنگ و شرکت کردن در کلاس‌های تای چی از جمله لذت‌هایی است که در این کشور می‌توانید به تنهایی از آنان لذت ببرید.

    چه کشورهایی برای تنهایی سفر کردن امن هستند؟


    «ویکتوریا پیک» (Victoria Peak) یا همان «قله‌ی ویکتوریا» را می‌توان مشهورترین جاذبه گردشگری هنگ کنگ دانست. به کمک واگن برقی مخصوص این مکان می‌توانید خودتان را به بالای آن برسانید تا هنگ کنگ شلوغ و آسمان خراش‌های آن را تماشا کنید. برای بخش بعدی سفر خود می‌توانید به «بندر ویکتوریا» (Victoria Harbour) سفر کنید جایی که انواع و اقسام کشتی‌ها در شکل و اندازه‌های گوناگون به فعالیت مشغولند. اوج جذابیت این بند را باید در قایق‌های «استار فری» (Star Ferry) جست‌وجو کرد، قایق‌هایی جذاب با کاپیتان‌هایی ماهر که به طور عجیب در شلوغی این بندر مسیر را پیدا می‌کنند.
  • به کوسکو پایتخت امپراطوری باستانی اینکا سفر کنید: ممکن است که تا کنون نام کوسکو را نشنیده باشید. کوسکو در پرو قرار گرفته است و برای سالیان بسیار زیادی جزو یکی از مقاصد گردشگری مهم و مورد توجه در بین مردم بوده است.اینکاها همان ماچو پیچو است و کوسکو شهری است که شگفت انگیزترین آثار باستانی آمریکای جنوبی در آن قرار گرفته است. این شهر در جنوب شرقی پرو در نزدیکی دره اوروبامبا در رشته کوه آند قرار دارد. در سال ۲۰۱۷ ، ۴۲۸،۴۵۰ نفر جمعیت داشت. ارتفاع آن حدود ۳۴۰۰ متر بلندتر از سطح دریا است.

    چه کشورهایی برای تنهایی سفر کردن امن هستند؟


    اینکارها قومی راز آلود و پیوند خورده با جادو و افسانه هستند. از نظر اینکاها، پایتخت امپراتوری کوسکو «ناف جهان» بود، یعنی جایی که زمین، آسمان و رودها با یکدیگر تلاقی می‌کردند. کوسکو که محاط به کوه‌های مقدس و پوشیده از برف بود، ناحیه‌ای بس عظیم‌تر از یک شهر بود و تجسم اسطوره، تاریخ و هویت کیهانی اینکا و آینهٔ آسمان به شمار می‌رفت. این شهر به شکل یوزپلنگی عظیم‌الجثه نماد سلطنت اینکا بود. این شهر به دو نیمهٔ کوسکوی علیا و سفلی تقسیم شده و جایگاه پرستشگاه‌ها، بارگاه‌ها و کاخ مقابر امپراتوران گذشته بود که اجساد مومیایی آن‌ها جزوه اصلی کیش سلطنتی به شمار می‌رفت.

    از لیدوما شهر هخامنشی چیزی شنیده‌اید؟
  • به آلاسکا سفر کنید: درباره سفر به آلاسکا جالب است که بدانید بیست درصد از افرادی که به این کشور سفر می‌کنند تنها هستند، اما سوال اساسی این است که چرا گردشگران آلاسکا تنهایی سفر کردن را انتخاب می‌کنند؟ از آنجایی که آلاسکا مقصدی برای دیدن کردن از کوه‌های پوشیده از برف و یخچال‌های طبیعی است افراد ترجیح می‌دهند به تنهایی به آلاسکا سفر کنند و سپس در گروه‌هایی قرار بگیرند که امکان تجربه لذت بردن در کنار راهنما از مناطق بکر طبیعی را داشته باشند.

    چه کشورهایی برای تنهایی سفر کردن امن هستند؟


    پارک ملی دنالی یکی از معروف ترین و محبوب ترین جاذبه های گردشگری ایالت آلاسکا محسوب می شود. قله ی بلند، مرتفع و نمادین کوه مکین لی در این پارک ملی قرار دارد. پارک ملی کتمای در ناحیه ی جنوب غربی آلاسکا واقع شده است و دیگر جاذبه‌ی گردشگری آلاسکا است. این پارک ملی مکانی دنج و آرام بوده و در نزدیکی هومر و جزیره ی کودیاک قرار دارد. یخچال طبیعی مندنهال در فاصله ی کوتاهی از شهر جونو قرار دارد. مندنهال یک یخچال طبیعی بزرگ است و تکه های بزرگ یخی این یخچال به دریاچه ی مجاور آن وصل می شود. سه رشته کوه به نام های کوه های چوگاچ، رنگل و سن الیاس در یک نقطه به هم وصل می شوند، این ناحیه امروزه با عنوان پادشاهی کوهستانی شمال آمریکا شناخته می شود. در قلب و مرکز این پادشاهی پارک ملی رنگل سن الیاس قرار دارد که بزرگ ترین پارک ملی در ایالات متحده محسوب می شود.
  • به جزایر آران سفر کنید: جزایر آران که مقصدی امن برای علاقه مندان به سواحل و تفریحات آبی هستند در مکانی دور افتاده قرار دارند. این جزایر که مجموعی از سه جزیره هستند در خارج ساحل غربی ایرلند قرار گرفته‌اند. جالب است که بدانید مردمان این جزیره بسیار مهمان نواز هستند و به همین دلیل است که هرساله مردم زیادی برای مسافرت کردن به این جزیره سر می‌زنند.
  • به بالی سفر کنید: بالی که در اندونزی قرار گرفته است جزو یکی دیگر از مقاصد گردشگری لیست ماست. این مکان نیز برای تنهایی سفر کردن بسیار مناسب است. سفر کردن به بالی شما را مجموعه‌ای از احساسات معنوی همراه می‌کند. لذت بردن از حمام‌های آب گرم بسیار زیاد در بالی به همرا غذاهای بسیار خوش مزه و البته ارگانیک در کنار جنگل ممیون از جمله دلایلی است که هر ساله مسافران زیادی را راهی این شهر می‌کند.

کد خبرنگار: ۲۱
۱۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 9
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    26 6
    عالی
  • ناصر IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    84 12
    تا مشهد شده برامون آرزو
  • حمید US ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    28 2
    خدا امواتتو بیامرزه ما تا شابدولعضیمم سخت بتونیم بریم تو ما رو به چ جاهایی حواله میدی
  • کوروش کبیر IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    15 7
    پاتایابهترین گزینه است.
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    33 2
    آقا زاده های مسوولین به جای ما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید