عضو هیات مدیره بانک از تمدید اجرای طرح سپرده سرمایه‌گذاری ممتاز 6 ماهه، موسوم به طرح «سپرده‌ ممتاز نهضت» در بانک مسکن خبر داد.

تمدید طرح «سپرده ممتاز نهضت» تا پایان آذرماه سال جاری

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، علی عسکری عضو هیات مدیره بانک با اعلام این خبر گفت: باتوجه به استقبال مشتریان بانک مسکن از طرح « سپرده‌ ممتاز نهضت » و به منظور پاسخ به این استقبال، کمیته منابع و مصارف بانک با تمدید سپرده‌پذیری این طرح تا پایان «آذر ماه سال جاری» موافقت کردند.

وی در این خصوص توضیح داد: نرخ سود سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه مدت ویژه 6 ماهه ممتاز، موسوم به طرح « سپرده‌ ممتاز نهضت »، برای اشخاص حقیقی و حقوقی 15 درصد است.

این مقام مسوول افزود: در این سپرده همانند سایر سپرده‌های ممتاز بانک مسکن؛ علاوه بر سود پرداختی و بر اساس مانده متوسط موجودی ، هر ماهه اوراق ممتاز خرید و ساخت مسکن به مشتریان تعلق می گیرد و دارندگان «سپرده ممتاز نهضت» می‌توانند این اوراق را از طریق کارگزاری‌های فرابورس به فروش برسانند.

عضو هیات مدیره بانک مسکن اضافه کرد: حداقل موجودی برای افتتاح حساب طرح «سپرده‌ ممتاز نهضت» برای اشخاص حقیقی 50 میلیون تومان و برای اشخاص حقوقی 500 میلیون تومان است. در ضمن ضریب تخصیص اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن در این طرح 30 درصد درنظرگرفته شده است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید