۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 55381295

جاذبه های گردشگری و تفریحی ارمنستان بسیار متعدد هستند ولی از اصلی ترین آن ها می توان به تامو پارک، پارک انگلیسی، کلوب بیلیارد و بولینگ آرنا، پارک ملی دیلیجان،پارک راه‌آهن کودکان ایروان و.... اشاره کرد.

تور های زمینی خارجی

این تصور در ذهن برخی از افراد وجود دارد که حتماً برای انجام یک سفره خارجی باید به صورت هوایی اقدام کنند ولی جالب است که بدانید در سال‌های اخیر برگزاری تورهای زمینی خارجی موجب شده که طرفداران بسیار زیادی پیدا کند و جز روش های محبوب به شمار بیاید؛ فرض کنید برای رفتن از تهران به وان یا باکو از تور زمینی وان یا تور زمینی باکو استفاده کرده اید در مسیر با شگفتی ها و منظره های متفاوتی روبرو خواهید شد که دیدن هر کدام از آنها خالی از لطف نیست و حس متفاوتی را برای شما به همراه خواهد داشت و قطعا سفری لذت بخش تر برای شما رقم می خورد.

تایسیز پرواز به عنوان یکی از آژانس های مسافرتی به شمار می رود که اقدام به برگزاری تورهای داخلی و خارجی به صورت هوایی و زمینی می نماید؛ اجرای تورهای داخلی و خارجی لحظه آخری و ارزان موجب شده تا ظرفیت تورهای این مجموعه سریعاً تکمیل شود و تمام تلاش تایسیز پرواز بر آن است تا بتواند تورهای با قیمت های مناسب در عین حال با امکانات فوق العاده را در اختیار مسافران عزیز قرار دهد.

تور زمینی وان

یکی از بهترین تورهای ارزان قیمت خارجی، تور زمینی وان می باشد؛ وان نیازی به تعریف ندارد چرا که به قدری زیباست و دارای جاذبه های گردشگری متعدد است که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران در سراسر دنیا به وان سفر می کنند.

همانطور که اشاره نموده ایم تور وان از خدماتی است که توسط تایسیز پرواز برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است؛ این تور مناسب افرادی است که قصد سفر ارزان به ترکیه را دارد و طی اجرای تور از مسیرهای عبور می شود که در کنار زیبایی و طبیعت ناب بلکه از امنیت کافی هم برخوردارند. سفر به وان به دلیل نزدیکی به ایران بدون ویزا امکان پذیر است و مسافرانی ترجیح می‌دهند که به صورت زمینی این مسافت را طی کنند و به وان برسند البته از مسیر هوایی هم میتوان استفاده کرد؛ در تورهای زمینی وان معمولاً از اتوبوس  استفاده میشود و این اتوبوس ها از امکانات متعددی برخوردارند و به صورت وی آی پی هستند.

تور های زمینی خارجی

اگر تا به حال از تور زمینی وان استفاده نکرده‌اید و تجربه این سفرها را ندارید کافیست یک بار آنها را امتحان کنید؛ تورهای زمینی ترکیه و سفر به وان معمولا از شهرهای شمال غربی کشور نظیر ارومیه، تبریز، بازرگان انجام می‌گردد اما بهترین راه مرزی برای ایران و ترکیه عبور از خوی محسوب می شود.

جاذبه های دیدنی وان به قدری لذت بخش و دیدنی است که از تماشای آن ها خسته نمی شوید و از معروف ترین آنها می توان به مواردی چون دریاچه وان ،کاووس تپه، قلعه وان، کتیبه خشایارشا، پارک آبی ایروان، خانه گربه های وان، جزیره آختامار، کلیسای صلیب مقدس، قلعه هوساپ، موزه وان، آبشار مرادیه، مسجد بزرگ وان، توشپا اشاره کرد.

در صورتی که از تهران به شهر زیبای وان در ترکیه  قصد سفر دارید تقریباً حدود هزار کیلومتر فاصله وجود دارد که اگر به صورت زمینی این مسافت را با اتوبوس بخواهید بگذرانید ۱۱ ساعت حدودا در راه هستید اما در تورهای هوایی زمان متفاوت خواهد بود.

تور زمینی ارمنستان

یکی دیگر از تورهای پر طرفدار در تایسیز پرواز تور زمینی ارمنستان می باشد. برای رفتن به ارمنستان نیاز به ویزا وجود دارد و شما با تور زمینی ارمنستان امکان سفر با اتوبوس را خواهید داشت؛ تور زمینی ارمنستان نسبت به تور هوایی ارزان تر می باشد و می توانید یک سفر خارجی ارزان قیمت را تجربه کنید و در هزینه تان صرفه داشته باشید.

تور های زمینی خارجی

البته برخی از افراد دوست دارند هر چه سریعتر به مقصد برسند و معمولاً بودجه‌های زیادتری را برای سفرشان در نظر میگیرند که در این رابطه می‌توان از تورهای هوایی هم استفاده کرد. برای تعیین قیمت تور ارمنستان عوامل متفاوتی دخیل هستند و هر چقدر که در تور زمینی ارمنستان امکانات و خدمات بیشتری توسط آژانس مسافرتی در اختیار شما قرار بگیرد قطعاً تور دارای قیمت بالاتری هم خواهد بود اما به صورت کلی عوامل تاثیرگذاری نظیر تعداد روز و شب های اقامت، نوع وسیله نقلیه، محل اقامت، برنامه های تفریحی تور، میزان وعده های غذایی و... به عنوان اصلی‌ترین آنها مطرح می‌شود.

جاذبه های گردشگری و تفریحی ارمنستان بسیار متعدد هستند ولی از اصلی ترین آن ها می توان به تامو پارک،  پارک انگلیسی، کلوب بیلیارد و بولینگ آرنا، پارک ملی دیلیجان،پارک راه‌آهن کودکان ایروان و.... اشاره کرد.

تور زمینی باکو

تور زمینی باکو از دیگر تورهای می باشد که امکان سفر شما را با اتوبوس به باکو فراهم می کند؛ از نظر آب و هوایی بد نیست که بدانید باکو از اردیبهشت ماه تا آبان هوای معتدلی دارد و شما هر زمان که برای سفر به آن اقدام کنید می توانید بهترین ها را تجربه کنید. در برخی از مناسبت ها و روزهای مختلف سال در باکو جشن ها و فستیوال های مختلفی برگزار می‌شود که میتوان به ایام نوروز، عید قربان، روز پیروزی، ماه رمضان، روز بین المللی زن و... اشاره کرد. برگزاری تور زمینی باکو از شهرهای کرج و تهران اجرا می‌شود و ابتدا با اتوبوس به مرز جلفا می روید و پس از آن به نخجوان خواهید دهد و در نهایت به باکو حرکت میکنید.

تور های زمینی خارجی

اگر از افرادی هستید که برای بار اول می‌خواهید تور باکو را تجربه کنید بهتر است که از تورهای گروهی استفاده کنید و در این رابطه راهنمای تور و لیدر با شما همراه است و اگر نیاز به دسترسی به خدمات داشته باشید به راحتی برای شما امکان پذیر خواهد بود؛ البته برگزاری تور زمینی باکو و تورهای مختلفی که توسط تایسیز پرواز اجرا می شوند این امکان را برای شما به همراه دارد که همراه تور از جاذبه های گردشگری معروف باکو نیز دیدن کنید پس جای نگرانی به دلیل عدم شناخت باکو برای مسافر وجود ندارد.

برج های شعله به عنوان مشهور ترین و معروف ترین دیدنی های شهر باکو هستند و دلیل نام گذاری آن ها شباهت زیاد شان به شعله های آتش بوده است. قلعه دختر باکو، مرکز حیدر علی، قلعه شیروان شاه، آتشگاه باکو، موزه فرش آذربایجان، مسجد بی بی هیبت باکو و... نیز از دیدنی های دیگر باکو هستند که با شما در تور زمینی باکو میتوانید از دیدن آنها لذت ببرید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید