نورگل یشیلچای بازیگر زن زیبا و مشهور سینما از عمل زیبایی و تزریق بوتاکس خود ابراز پشیمانی کرد .

زشت شدن بازیگر زن مشهور پس از عمل زیبایی / عکس

به گزارش سلام نو، نورگل یشیلچای بازیگر معروف ترکیه ای که چندی پیش برای بازی در فیلم جن زیبا به ایران آمده بود در یک گفتگو از پشیمانی برای انجام عمل زیبایی صحبت کرد.

طرفداران نورگل یشیلچای از او به خاطر انتقادپذیری اش تشکر کردند.

به تازگی یک روزنامه ی ترکیه ای از نورگل یشیلچای و بوتاکس صورت او انتقاد تندی کرده بود، اما نورگل نه تنها از این انتقادات برآشفته نشد بلکه با روی گشاده از آنها استقبال کرد و گفت:قبل از بوتاکس زیباتر بودم، اصلا به آن نیازی نداشتم، چون هنوز زیبا و جوانم.

هنوز مدّت زمان زیادی از مطالب انتقادی و منفی روزنامه ها، طرفداران و شبکه های اجتماعی علیه چهره ی جدید نورگل یشیلچای نگذشته بود که او به گرمی از همه ی آنها استقبال کرد و تزریق بوتاکس بر روی صورتش را متوقف نمود.

او به این حرکت اکتفا نکرد بلکه در مصاحبه با رسانه ها اعتراف کرد که: قبل از این تجربه ی تزریق بوتاکس نداشتم، خیلی پشیمانم شدم, و همانطور که الآن می بینید اثری از بوتاکس روی صورتم نیست.

یشیلچای در حال حاضر هیچ فیلم و سریالی بازی نمی کند و در مرخصی به سر می برد. او در 26 مارس 1976 میلادی در افیون قره حصار ترکیه به دنیا آمد و در فیلم های معروفی از جمله عشق و جزا، ماه پیکر و گوزل به ایفای نقش پرداخت.

زشت شدن بازیگر زن مشهور پس از عمل زیبایی / عکس

مدرک تحصیلی نورگل یشیلچای چیست؟

نورگل تحصیلات خود را هم در لیسانس تئاتر و سینما به پایان رسانده و فارغ التحصیل شده است. وی اولین کار هنری خود را در نمایشنامه هملت شروع کرد که تا اندازه زیادی در زندگی هنری او نقش داشت.

نورگل یشیلچای یکی از هنرپیشه های محبوب و مشهور در کشور ترکیه می باشد که تحصیلات خود را هم در همین زمینه به پایان رسانده و فارغ التحصیل شده است. وی اولین کار هنری خود را در نمایشنامه هملت شروع کرد که تا اندازه زیادی در زندگی هنری او نقش داشت.

برخی از جوایز نورگل یشیلچای عبارتند از :جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم با اقتباس عروس در سال 2005 ، دریافت مجدد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم آدم و شیطان در سال 2008 ، دریافت جایزه پرتقال طلایی باز هم برای عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم وجدان در سال 2008./  عصر ایران

کد خبرنگار: ۱۵
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
    45 1
    به این خبرنگار یک صفر گنده باید داد. چون خبر از تغییر چهرهُ این هنرمند داده، که عکسی ازآن درخبر نمی‌بینیم! وجملاتِ تکراری خبر هم ،خبرِ چهار خطی را هشت خط کرده!!!
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    15 1
    بوتاکس ک خیلی عادیه . من فکر کردم چیکار کرده
  • حامی IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    6 0
    همشون همینطورن فقط میخان خواننده جذب کنند تیترشون به چیزه مطلبشون یه چیز دیگه..من نمیدونم کسی نیست روی این سایت‌ها نظارت کنه.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید