ماهور الوند بازیگر جوان سینمای ایران است که استایل‌های او مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

لباس‌های جسورانه ماهور الوند غوغا کرد

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، ماهور الوند بازیگر شناخته شده و دیگر معروف سینماست . ماهور الوند که با بازی در فیلم "دختر" برای نقش اصلی برگزیده و دیده شد اما پس از آن با بازی در فیلم " ملی و راه های نرفته اش" معروف شد. ماهور الوند فرزند کارگردان خفن ایرانی یعنی سیروس الوند می باشد که البته به گفته خودش در فیلم های پدرش بازی نکرده و می کند تا برچسب پارتی بازی بر روی او نزنند و با هنر و استعداد خودش دیده شود. ماهور الوند دهه هفتادی از کودکی با فنون بازیگری آشنا بوده و ماهور الوند قصد دارد تا از هنرمندان بی حاشیه اما جذاب سینما شود نه اینکه همانند خانم رهنما با جنجال بالا برود!

ماهور الوند چون خوش پوش است و نشان داده در این سال ها همیشه با استایل اش مورد توجه قرار گرفته است.

اسپورت پوشِ رسمی

ماهور در عین حال که می تواند یک اسپرت پوش به تمام معنا باشد، می تواند شما را با تیپ رسمی و خانمانه اش هم سر ذوق بیاود. او هم اهل رنگ های تند مانند این دامن و شال نارنجی است که با صندل و بلوز گشادِکرم رنگ ست کرده است و هم این مونوکرومی تم سیاه- سبز از مانتویی با مدل آزاد و عبایی با دامن چین دار.

ماهور الوند

ماهور این ست نسبتا رسمی را برای اختتامیه جشنواره فیلم فجر انتخاب کرده بود و سیمرغی که توی دست های اش نشست. اگر دقت کنید جنس کل لباس او از پارچه ای لخت و ظریف است که بیشتر لباس های رسمی با این جنس لباس دوخته می شوند.

شومیز مشکی با جوراب شلواری و کفش های نوک گرد زنانه هم به او در انتخاب این سبک کمک کرده است.

ماهور الوند

عاشق اکسسوری های بزرگ

ماهور همیشه هم در استایل خودش، اکسسوری هم می گنجاند که یکی از اصلی ترین اش که بارها هم استفاده کرده است؛ گردنبد بلند چند رشته است.

ماهور الوند

ماهور با این گوشواره های نخی و بزرگش هم نشان داده که اولا اهل اکسسوری های کاملا اسپرت است و دوم این ها مدل های بزرگ را می پسندد نه ظریف و کوچک.

ماهور الوند

شاید برای خیلی از بازیگران این تیتر را دیده باشیم که فلان بازیگر تیپ جنجالی زد و یا فلانی با لباس های اش همه را متعجب کرد و یا سادگی بیش از حد و… اما برای ماهور نمی توان چنین تعبیرهایی را به کار برد چون نه او مانند فرشته حسینی است و استایلی عجیب و غریب دارد و نه مانند ترانه علیدوستی سادگی را انتخاب می کند.

نه ساده و نه جنجالی

ماهور همیشه در عین هماهنگی که در تم و رنگ لباس های اش رعایت می کند، نه ساده است و نه جنجالی. او کت و شلوار می پوشد اما از نوع متعارفش که البته بسیار خوش دوخت و ظریف هم هستند.

ماهور به پارچه ظریف و توری هم علاقمند است و اگر به عکس های اش دقت کنید او بارها روسری و پیراهن با این جنس پوشیده است. مثلا همین عکس به قول خودش آسانسوری که با کت زرد لیمویی به آن درخشش داده است. عکسی که سارا بهرامی از او گرفته است.

ماهور الوند

 کفش‌های عروسکی دخترک زیبا

ماهی یا همان ماهور خودمان از پوشیدن کفش های تخت و عروسکی ابایی ندارد، که زیبایی و ظرافت خاصی به تیپ ما می دهد.

خب البته ماهور قد بلندی هم دارد و این کفش ها برای او انتخاب بدی نیستند.

ماهور الوند

ماهور الوند

استایلیست خودت باش!

در عکس هایی که او از خودش می گذارد، دیده نمی شود که اسم استایلیست و یا برند خاصی بیاید. این نشان می دهد که او خوب می داند چه لباس هایی می توانند به او بیایند و مهم تر از همه اینکه چه لباس هایی به او بیشتر می آیند.

مثلا در این عکس او به سادگی با بستن یک روسری به عنوان دستمال گردن، تیپ ساده اش را درخشان کرده است. در نهایت اینکه ماهور به پارچه های ساده و بدون طرح بیشتر علاقه نشان داده و در دنیای بیرون از جشن و مراسم سینمایی شخصت اسپورت تر پوشی از خودش نشان داده است.

ماهور الوند

او بیشتر وقت ها آرایش ملایمی دارد؛ مدل موهای اش را خیلی کم تغییر داده و در این سال ها با موهای بلند و اتو کشیده، با رنگ طبیعی و گاهی هایلاتی ظریف که بیشتر فرق از وسط بازشان می کند، چهره اش آشنا برای طرفدارانش ساخته است و خیلی کم پیش آمده او را با موهای حالت دار و فر ببینیم.

ماهور الوند

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید