۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
کد خبر: 55381127

سازمان هواشناسی در گزارش امروز خود ۲۵ مرداد ۱۴۰۱، از احتمال وقوع باد شدید در جنوب و غرب استان خبر داد.

هشدار هواشناسی برای تهرانی‌ها

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران نسبت به وقوع باد شدید در جنوب و غرب استان تهران هشدار داد و گفت: از شهروندان می‌خواهیم از تردد در کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره خودداری کنند.

حامد یزدی مهر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران از پیش بینی هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع باد شدید در جنوب و غرب استان تهران خبر داد و اظهار داشت: از مردم می‌خواهیم توجه لازم را در این زمینه داشته باشند.

هشدار هواشناسی درباره وزش باد شدید

وی ضمن اعلام هشدار در خصوص سقوط اجسام گفت: شهروندان به خصوص در نیمه جنوبی و غربی استان که منطقه اثر مخاطره پیش بینی شده برای امروز سه شنبه ۲۵ مردادماه مراقب سقوط اجسام از ارتفاعات و ساختمان‌های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری به شهروندان توصیه کرد نسبت به مستحکم سازی سازه‌های موقت و تبلیغاتی، محافظت از تأسیسات و حساس نسبت به گرد و خاک و عدم پارک خودرو در کنار محل‌های پر خطر توجه جدی داشته باشند تا شاهد وقوع حوادث ناگوار نباشیم.

طبق پیش بینی هواشناسی استان تهران در ۴۸ ساعت آینده در مناطق جنوب و غرب استان شاهد وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و کاهش دید هستیم.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید