سلنا گومز، بازیگر و خواننده اهل آمریکا، تصاویری از جشن تولد ۳۰ سالگی‌اش در اینستاگرام منتشر کرد که توجهات را به خودش جلب کرد.

سلنا گومز در آشپزخانه تولد گرفت

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سلنا گومز که به تازگی وارد دهه ۳۰ سالگی زندگی خود شده است عکس هایی را از تولد شیک ولی ساده خود که به همراه دوستانش برگزار کرده در اینستاگرامش منتشر کرده است.

سلنا گومز

سلنا گومز

زندگی خصوصی سلنا گومز

سلنا مری گومز متولد ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲ بازیگر و خواننده اهل آمریکا است. سلنا گومز در گرند پریری تگزاس به دنیا آمد. مادر گومز، آماندا داون مندی تیفی (که دارای سابقهٔ بازیگری نیز بوده) وی را در سن ۱۶ سالگی به دنیا آورد.

اعضای خانواده سلنا گومز

مادر سلنا که فرزند خواندهٔ خانواده ای بود، اصلیتی ایتالیایی و پدر او اصلیتی مکزیکی دارد. وقتی که سلنا ۵ ساله بود، مادر و پدرش از هم جدا شدند و او در کنار مادرش بزرگ شد.

داستان زندگی خصوصی سلنا گومز خواننده

در سال ۲۰۰۶، مندی (مادر سلنا) برای دومین بار با شخصی به نام برایان تیفی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج تولد خواهر ناتنی سلنا، گرسی الیوت در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۳ بود.

فعالیت‌های اقتصادی سلنا گومز

در اکتبر ۲۰۰۹ سلنا گومز اعلام کرد که قصد راه اندازی خط تولید لباس خود به نام خیالپردازی با صدای بلند توسط سلنا گومز را دارد. این خط تولید در پاییز سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد. این مجموعه شامل لباس های بوهمی، تاپ های گلدار، لباس های جین، کت و دامن و شال و کلاه بود که تمام لباس ها از مواد بازیافتی و یا سازگار با محیط زیست بودند.

سلنا گومز گفت که این خط تولید برگرفته از سبک شخصی خودش است و لباس ها را "زیبا، زنانه" توصیف کرد. وی بعد ها گفت:"با خط تولیدم، واقعاً می خواهم گزینه هایی به مشتریانم بدم که چگونه می توانند سبک مورد علاقه شان رو با یکدیگر به اشتراک بگذارند. من می خواهم تا لباس ها راحت باشند و اینکه سازگار با محیط زیست و آلی هستند، برای من فوق العاده مهم است.همچنین بر روی تمامی برچسب لباس ها، نقل قول هایی که برای من خیلی الهام بخش هستند، وجود دارد و من فقط به دنبال رساندن یک پیام خوب به دیگران هستم.

سلنا گومز با تعداد فالوور بیش از ۱۸۲ میلیون نفر در اینستاگرام یکی از رکورد داران است.

بیماری سلنا گومز و شیمی درمانی

سلنا گومز بازیگر و خواننده اهل آمریکا با اعلام این خبر که به دلیل ابتلا به بیماری خودایمنی لوپوس شیمی درمانی شده است به شایعات اعتیادش پاسخ داد.

نخستین شایعات درباره بیماری این خواننده در سال ۲۰۱۳ مطرح شد. او در آن سال برنامه تور خود در آسیا و استرالیا را به دلایلی نامعلوم لغو کرده بود.

او پس از آن در یک مرکز بازپروری دیده شد، که همین مسئله شایعات زیادی درباره اعتیاد او به مواد مخدر را بر سر زبان ها انداخت، هر چند نماینده او تمام این شایعات را رد کرد. اما اکنون این خواننده اعلام کرده که دلیل لغو کنسرت ها تشخیص بیماری لوپوس از سوی پزشکان بوده است.

این خواننده در یک گفت وگو با مجله بیلبورد به شدت از نشریات زردی که در آن دوران به شایعات درباره اعتیاد او دامن زده بودند، انتقاد کرد. او در این باره گفت: خیلی دلم می خواست به آن ها بگویم، شما از هیچ چیز آگاهی ندارید. من در حال شیمی درمانی هستم. او در ادامه اضافه کرد :«تا مدت زمانی طولانی از در مجامع عمومی ظاهر نمی شدم، تا این که دوباره قدرت حضور در این مجامع را یافتم.
او در ادامه انتقادات خود از نشریات زرد افزود :من از ۷ سالگی به صنعت سرگرمی پا گذاشتم. از ۱۷ سالگی سفیر یونیسف هستم. خیلی ناامید کننده است که سوژه داستان های این نشریات باشم.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید