بنابر گفته مهدی عسگری، یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، آقای عین‌اللهی قبل از وزیر شدن نسبت به عوارض جدی واکسن‌های کرونا هشدار داد اما بعد از اینکه به سمت وزارت دست یافت دیگر به نامه خود عمل نکرده است.

عین‌اللهی بعد از وزیر شدن به نامه عوارض واکسن‌ها عمل نکرد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، مهدی عسگری در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی سوال خود از وزیر بهداشت و درمان را اینگونه پرسید که سوالات و ابهاماتی درباره واکسیناسیون اجباری، عوارض مربوطه و روند مدیریت مقابله با بیماری کرونا وجود دارد؛ باتوجه به هشدار رهبر حکیم انقلاب در اسفند ۹۸ مبنی بر احتمال حمله بیولوژیک در نامه به ستادکل نیروهای مسلح، چه تحقیق و تدبیری در روند مدیریت بیماری کرونا مبتنی بر این فرض داشته اید؟

وی در توضیح سوال خود گفت: بعد از کرونا اولین مطالبه رهبری در نامه‌ای در اسفندماه ۹۸ بیان شد که صراحتا اشاراتی داشتند مبنی بر این‌که قرائتی وجود دارد که کرونا طبیعی نیست و احتمال حمله بیولوژیک وجود دارد. آقای وزیر توضیح دهید که ستاد کرونا و کمیته علمی چه کار دقیق و کارشناسی روی این موضوع انجام داد. معادلات و راهکارهای شما مربوط به کدام فرضیه صورت گرفته است.

نماینده کرج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر فرضیه حمله بیولوژیک جدی بود آیا همین راه را می‌رفتید و چشم و گوش بسته دستورات سازمان بهداشت جهانی را عمل می‌کردید ما دچار جنگ ترکیبی با شاخه‌های متعدد هستیم که یکی از آنها جنگ شناختی است.

عسگری افزود: در جنگ شناختی مهم‌ترین مساله تلاش برای دست‌کاری در دستگاه تصمیم‌سازی دولت و نفوذ در قدرت‌های زورگو است. آیا توجهی به این موضوع داشته‌اید؟ جنگ ترکیبی یعنی انواع روش‌ها علیه ملت‌ها انجام شود که از موارد آن حمله بیولوژیک، جنگ اقتصادی، حملات سایبری و مسائل زیست‌محیطی است آیا ستاد کرونا و کمیته علمی به عنوان احتمال جدی این موضوعات را مدنظر گرفته؟ و برای آن سناریوهایی را طراحی کرده است آقای وزیر در این باره گزارش دهید.

عین‌اللهی بعد از وزیر شدن به نامه خودش عمل نکرد

وی با بیان این‌که مجموع روش‌ها و حملات ترکیبی به مواردی همچون حملات سایبری، امنیت قضایی و قحطی و حتی کرونا ختم می‌شود، اضافه کرد: یکی از فرضیه‌ها که بسترساز کنترل ملت‌ها در بین نظام‌های پولی بین‌المللی است ایجاد قرنطینه دائمی و سراسری برای سلطه قدرت‌های زورگوست. آیا این موضوعات در تحلیل ستاد کرونا لحاظ شده است؟

وی خطاب به وزیر بهداشت گفت: آقای عین‌اللهی وقتی وزیر نبودید در نامه‌ای به همراه ۲۵۰۰ پزشک به صراحت اعلام کردید که واکسن‌های تازه‌ ساخته شده عوارض جدی دارد و باید از استفاده آن پرهیز شود، توضیح دهید که چرا بعد از این‌که وزیر شدید به این نامه عمل نکردید؟

این نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تعارض منافع در کمیته علمی کرونا وجود دارد، اظهار کرد: آقای وزیر توضیح دهد که کدام یکی از اعضای کمیته کرونا در بخش تولید واکسن و دارو و موارد دیگر دخیل است و در این باره شرکت دارد؟ چطور می‌توان با این وضعیت اعتماد کرد.

عسگری همچنین گفت: طبق گزارش‌های رسیده ویروس کووید جهش داشته و امیکرون به تنهایی ۱۵ جهش داشته است. واکسن‌ها برای سویه ووهان ساخته شده پس چه توجیه علمی دارد که می‌خواهید که با این حجم جهش در سویه امیکرون مردم را وادار کنید که از واکسن‌های موجود استفاده کرده و دزهای سوم و چهارم را بزنند، اسناد را منتشر کنید و به ملت بدهید.

کد خبرنگار: ۲۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید