در جنایت هولناکی در خیابان طبرسی مشهد قاتل از روی دیوار به داخل خانه پرید و زن جوان را در مقابل ۳ فرزندش با گلوله کشت.

جنایت در خیابان طبرسی مشهد؛ قتل زن جوان در مقابل چشم فرزندانش!

به گزارش سلام نو، خراسان نوشت: روز گذشته در خیابان طبرسی مشهد مردی حدود ۴۰ ساله از بالای در حیاط وارد یک منزل مسکونی نقلی شد و از پسر ۱۳ ساله ای که داخل حیاط بود خواست مادرش را صدا بزند. در این لحظه ناگهان مادر نوجوان پشت پنجره آمد تا با آن مرد آشنا صحبت کند ولی او ناگهان اسلحه کلت را بیرون کشید و گلوله ای به دست زن جوان شلیک کرد. 

وقتی زن جوان از ترس به داخل حمام منزل گریخت، فرزندان او نیز وحشت زده به درون اتاق خواب فرار کردند. دختر ۱۵ ساله و پسر ۱۳ ساله در حالی جیغ می کشیدند و گریه می کردند که برادر ۵ ساله آن ها نیز داخل اتاق بود. مهاجم مسلح محکم به در منزل می کوبید و بالاخره در برابر چشمان از حدقه بیرون آمده کودکان، در پذیرایی را گشود و به طرف حمام رفت، زن جوان التماس می کرد که او را نکشد.
فرزندان او نیز به دست و پای مرد مسلح افتاده بودند و ملتمسانه اشک می ریختند و گریه کنان جیغ می کشیدند تا مرد خشمگین دوباره شلیک نکند اما مرد بی رحم همچنان در حالی که گلوله در سلاح گیر کرده بود باز هم آن را مسلح کرد و مقابل چشمان وحشت زده کودکان، قفسه سینه زن جوان را هدف گرفت و دو گلوله دیگر به پیکر زن جوان شلیک کرد.
با این شلیک های مرگبار، زن آخرین نفس هایش را کشید و داخل حمام جان سپرد.

فرزندان زن جوان همسایه ها را از قتل مادرشان باخبر کردند

با فرار مهاجم مسلح از منزل مسکونی، دو کودک ۱۳ و ۱۵ ساله خود را روی جسد خون آلود مادرشان انداختند تا شاید او را از مرگ نجات دهند ولی کاری از دست شان ساخته نبود. فرزندان زن جوان با سر و وضعی خون آلود، گریه کنان همسایگان را خبر کردند و بدین ترتیب ماجرا به پلیس ۱۱۰ گزارش شد.

چند دقیقه بعد گروهی از نیروهای تجسس کلانتری عازم محل جنایت شدند و با مشاهده این صحنه وحشتناک، مراتب را به قاضی ویژه قتل عمد مشهد اطلاع دادند.
دختر ۱۵ ساله مقتول به مقام قضایی گفت: مهاجم مسلح «اصغر» نام دارد و از دوستان قدیمی پدرم است که به منزل ما رفت و آمد داشت اما از مدتی قبل اختلافات خانوادگی بین مادرم و او به وجود آمده بود به طوری که دیگر مادرم اجازه نمی داد آن مرد به خانه ما بیاید. اما امروز صبح وقتی در حیاط به صدا درآمد، برادر کوچکم در را گشود و بلافاصله با دیدن «اصغر» در را بست. دوست پدرم فریاد زد که در را باز کنیم ولی چون مادرم به ما سپرده بود او را به خانه راه ندهیم، برادرم در حیاط را باز نکرد. در این هنگام او از بالای در به داخل حیاط کوچک منزل پرید و زمانی که مادرم پشت پنجره آمد شلیک کرد و بعد هم به داخل حمام رفت و بدون توجه به التماس های ما، مادرم را با شلیک تیر به قتل رساند.
بررسی های کارآگاهان پلیس آگاهی نشان داد که «اصغر» (مهاجم مسلح) از اهالی روستایی است که مقتوله و شوهرش در آن جا زندگی می کردند و با یکدیگر ارتباط داشتند.
با انتقال جسد زن ۳۵ ساله به پزشکی قانونی،تلاش برای دستگیری قاتل مسلح آغاز شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید