خرید گوسفند زنده به منظور قربانی در بسیاری از ادیان وجود دارد. در دین اسلام حضرت ابراهیم آغازگر سنت قربانی کردن گوسفند بوده است.

آشنایی با نحوه خرید گوسفند زنده و قربانی کردن آن از دام کالا
خرید گوسفند زنده به منظور قربانی در بسیاری از ادیان وجود دارد. در دین اسلام حضرت ابراهیم آغازگر سنت قربانی کردن گوسفند بوده است و این سنت دیرینه هر ساله در بین مسلمانان در سراسر جهان انجام می شود. در ایران هم سنت قربانی کردن گوسفند در همه ی مناطق هر ساله انجام می شود. اما مسئله خرید گوسفند همیشه یک دغدغه اصلی برای افرادی است که در شهرهای کوچک و بزرگ زندگی می کنند.

کاربردهای خرید گوسفند زنده

خرید گوسفند زنده تنها با هدف قربانی کردن نیست. افراد به مناسبت های مختلف مانند تولد، نذر، برگشتن از اماکن مذهبی، اعیاد مهم و ... گوسفند زنده خریداری می کنند و آن را ذبح می کنند. فرقی نمی کند که گوسفند با چه هدفی خریداری شود مهمترین مسئله این است که بتوانید مراکزی را پیدا کنید تا گوسفندهای سالم خریداری کنید.

دامکالا مرجعی مطمئن با قابلیت های متفاوت

فروش گوسفند زنده امروزه در هر مرجعی انجام نمی شود. مراکز غیر معتبر زیادی از قبیل دست فروشان گوسفند، افراد ناشناس کنار خیابان و ... هستند که اقدام به فروش و ذبح گوسفند می کنند. اما با توجه به شیوع بیماری های مشترک بین انسان و دام توصیه بر این است تا مراکز معتبر و دارای مجوز برای خرید گوسفند زنده انتخاب شود.

دامکالا با سابقه چندین ساله در زمینه فروش و پرواربندی گوسفند زنده توانسته است اعتبار زیادی کسب کند. این مجموعه با بهره گیری از امکانات پیشرفته و مکانیزه برای تولید و پروار بندی گوسفندان فعالیت خود را بیش از ده سال است که ادامه می دهد.

احداث سایت فروش گوسفند زنده در کنار دامداری مکانیزه نیازهای طیف وسیعی از مشتریان را پاسخ داده است. در این سایت تخصصی شما گوسفندان مختلف با شرایط متفاوت را می توانید انتخاب و خرید کنید و از سلامت و اعتبار این مجموعه اطمینان داشته باشید.

شرایط خرید گوسفند زنده در دام کالا

آشنایی با نحوه خرید گوسفند زنده و قربانی کردن آن از دام کالا

شرایط گوسفندان عرضه شده در دامکالا

سایت دام کالا تنها گوسفدانی را در سایت خود برای فروش عرضه می کند که توسط خود مجموعه پرورش داده شده باشند. تمام مراحل رشد و پرورش گوسفند زنده زیر نظر مجموعه است و از امکانات بهداشتی و مکانیزه برای رشد و پرورش آن ها استفاده شده است.

مراحل رشد گوسفندان کاملا طبیعی و بدون استفاده از هیچ گونه ماده شیمیایی، آنتی بیوتیک و هورمون است. به دلیل استفاده از مواد ارگانیک و سالم در تغذیه ی این دام ها، گوشت گوسفندان کاملا سالم و ارگانیک است.

فاکتور بعدی که در دامکالا بسیار مهم است محیط نگهداری گوسفندان است. این محیط کاملا بهداشتی با دما و رطوبت کنترل شده و مناسب است. گوسفندان به صورت دوره ای و مستمر توسط دامپزشک پایش می شوند. با اندازه گیری وزن گوسفندان به صورت مستمر هر گونه مشکلی که در روند رشد وجود داشته باشد تشخیص داده می شود و مورد رسیدگی قرار می گیرد.

قیمت گوسفند زنده در دامکالا

قیمت گوسفند زنده همانند دیگر کالاها و وسایل بر اساس یک شرایط خاص تعیین می شود. قیمت ها دستخوش تغییرات است و نمی توان یک قیمت مشخص و تعیین شده را برای دام ها تعیین کرد. قیمت ها در این مجموعه کاملا اقتصادی است و چون خود مجموعه پرورش دهنده گوسفند است در نتیجه آن ها را با قیمت مناسبی عرضه می کند. کوتاه شدن دست واسطه ها و عرضه مستقیم گوسفند در بهینه بودن قیمت سایت دامکالا نقش بسزایی داشته است.

امکانات سایت دامکالا برای خریداری گوسفند زنده

آشنایی با نحوه خرید گوسفند زنده و قربانی کردن آن از دام کالا

امکانات سایت دامکالا برای خریداری گوسفند زنده

خرید گوسفند زنده در تهران از سایت دامکالا در عرض چند دقیقه انجام می شود. گوسفندان زنده در این سایت بر اساس قیمت و وزن دسته بندی شده اند. در مرحله اول گوسفند را انتخاب می کنید. سپس آدرس و مشخصات دقیق خود را وارد می کنید. شما می توانید زمانبندی تحویل گوسفند را در این سایت تعیین کنید. پس از تایید سفارش و پرداخت مبلغ گوسفند، خرید شما انجام می شود.

اگر در شهر تهران و کرج باشید گوسفند زنده برای شما به صورت رایگان ارسال می شود. شما می توانید پس از خرید گوسفند درخواست قصاب هم کنید. اگر در سفارش خود این درخواست را ثبت کرده باشید دام کالا هنگام تحویل گوسفند، قصاب را هم به صورت رایگان به محل مورد نظر شما اعزام می کند. خرید و ثبت سفارش آسان این سایت برای شهروندان تهرانی و کرجی باعث استقبال زیاد این شهروندان شده است.

یکی از امکاناتی که این سایت برای کاربران خود ارائه داده است این است که شما می تواند برای مراکز خیریه و آسایشگاه ها گوسفند سفارش دهید و خود مجموعه دام کالا گوسفند را برای این موسسات به صورت رایگان ارسال می کند.

 دامکالا سایتی با گواهی اینماد

یکی از فاکتورهای که باعث ارزشمندی و کسب اعتبار فروشگاه اینترنتی فروش گوسفند زنده دام کالا شده است، کسب گواهی اینماد از وزارت صنعت، معدن و تجارت است. این فروشگاه اینترنتی انواع گوسفند زنده و با کیفیت را ارائه می کند.

دام کالا سایتی معتبر برای خرید گوسفند

خرید و فروش گوسفند زنده نیاز به تجربه و از همه مهمتر انتخاب مرجعی مطمئن دارد. خرید گوسفند تهران در دام کالا با بهترین خدمات انجام می شود. این مجموعه مفتخر است که برای شهروندان داخل و خارج تهران انواع گوسفند زنده را عرضه کند. شما می توانید با خرید از سایت دام کالا به صورت اینترنتی خرید راحت و بی دغدغه را تجربه کنید. شما بدون هزینه های اضافه گوسفند خود را در سایت دام کالا خریداری می کنید و آن را درب منزل تحویل می گیرید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید