فیلم درگیری میهمانداران و مسافران پرواز نجف- تهران شرکت هواپیمایی قشم‌ایر در فضای مجازی منتشر شده است که هواپیمایی قشم ایر به این موضوع واکنش نشان داد.

ماجرای درگیری میهمانداران و مسافران در پرواز نجف- تهران / هواپیمایی قشم ایر: هواپیما آسیب دیده است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، پرواز امروز نجف – تهران در فرودگاه امام خمینی (ره) با درگیری همراه بود که بر اساس تصاویر منتشر شده بین میهماندار و مسافران صورت گرفته است که هواپیمایی قشم ایر اعلام کرد: این درگیری از سوی مهانداران صورت نگرفته است.

در پرواز امروز نجف – تهران حاشیه‌هایی اتفاق افتاد که تصاویر و ویدئوهای آن در فضای مجازی منتشر و به اصطلاح وایرال شده است.

در فیلم‌های منتشر شده تصاویری از درگیری در کابین پرواز هواپیمای شرکت هواپیمایی قشم‌ایر وجود دارد که در توضیحات آن نوشته شده میهمانداران این شرکت هواپیمایی با مسافران درگیر شدند و این درگیری در حالی اتفاق افتاده که این پرواز شش ساعت تاخیر داشته است.

میراکبر رضوی – سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری – در این باره به ایسنا گفت: به محض اطلاع از بروز این اتفاق پیگیری‌های لازم در سازمان هواپیمایی کشوری صورت گرفته و به محض حصول نتیجه آن را به اطلاع مردم می‌رسانیم.

اطلاعات به دست آمده خبرنگار ایسنا تا این لحظه نشان می‌دهد که پرواز امروز نجف – تهران شرکت هواپیمایی قشم ایر به دلیل تاخیر با اعتراض مسافران مواجه شده و نهایتا پس از ورود هواپیما در فرودگاه امام خمینی (ره) آنها حاضر به پیاده شدن از هواپیما نشده‌اند و نهایتا این درگیری اتفاق افتاده است.

علت تاخیر ۶ ساعته پرواز نجف- تهران چه بود؟

صابر نوروزی -  مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم‌ایر - درباره این اتفاق به ایسنا گفت: پرواز امروز شرکت هواپیمایی قشم‌ایر از نجف به تهران به دلیل تاخیر در پرواز قبلی با وقفه‌ای حدود شش ساعته انجام شد.

وی ادامه داد: پرواز قبلی این هواپیما در دوبی به دلیل بدی آب و هوا حدود ۱۱ ساعت دیرتر انجام شد که البته این تاخیر تنها مختص به پرواز قشم‌ایر نبود و شرکت‌های هواپیمایی بسیاری در فرودگاه دوبی با این مشکل مواجه شده‌اند.

مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی قشم‌ایر افزود: مسافران در پرواز نجف – تهران به دلیل تاخیر شش ساعته عصبانی شده بودند و با وجود پذیرایی که از آنها صورت گرفته بود در زمانی که به فرودگاه مهرآباد شده بود حاضر به پیاده شدن از هواپیما نشدند.

نوروزی گفت: در این میان امنیت پرواز به دلیل مقاومت مسافران برای ترک کردن هواپیما، ورود کرد و مسافران را از هواپیما پیاده کرد که نهایتا درگیری در این میان اتفاق افتاد اما همه مهمانداران این پرواز خانم بودند و هیچ مردی در خدمه پروازی حضور نداشت که بخواهد با مسافران درگیر شوند. البته در این میان رئیس ایستگاه قشم‌ایر در فرودگاه امام خمینی (ره) نیز توسط مسافران مورد ضرب و شتم قرار گرفته و هواپیما نیز آسیب دیده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید