در آخرین نشستی که در سالن کمیته ملی المپیک برگزار شد نماینده باشگاه ملوان از بیانیه پرسپولیس برای بازی خداحافظی سیدجلال حسینی انتقاد کرد.

 نماینده باشگاه ملوان به بیانیه پرسپولیس واکنش نشان داد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سازمان لیگ در فصل جاری لیگ برتر تاکید خاصی روی تعیین و عملکرد معاونین فرهنگی باشگاه‌ها دارد. در این رابطه چندین مرتبه جلسه تشکیل شده است. به این منظور حتی معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان هم در این قضیه تعامل دارد.

در آخرین نشستی که در سالن کمیته ملی المپیک مشغول برگزاری است، معاون فرهنگی باشگاه ملوان در انتقاد به عملکرد معاونین فرهنگی سرخابی‌ها اظهار داشت: «معاون فرهنگی پرسپولیس در نشست قبلی شرکت نکرد و معاون فرهنگی استقلال بدون ارائه گزارش در نشست حضور یافت. عملکرد این معاونین روی سکوها نمود پیدا می‌کند. برای نمونه در قضیه خداحافظی سیدجلال حسینی باشگاه پرسپولیس مطلبی منتشر کرد که نشان دهنده نوع نگاه و تبعیض این باشگاه است. آنها گفتند چون باشگاه بزرگ خارجی برای خداحافظی سیدجلال حسینی پیدا نکردیم بنابراین با ملوان بازی دوستانه برگزار می‌کنیم. این موضوع با ناراحتی و مخالفت باشگاه ملوان روبرو شد. باید این نوع نگاه تغییر کند تا در روی سکوها شاهد تغییرات باشیم.»

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید