ازدواج سحر قریشی بازیگر زن مشهور سینمای ایران با امیر تتلو خواننده زیر زمینی که چند سالی است به خارج از کشور مهاجرت کرده از ابتدا هم حواشی فراوانی برای آنها به همراه داشت، اما امروز گویا پس از قهر و آشتی های مجازی فراوان، به نظر می رسد این بار بجث جدایی جدی باشد.

سحر قریشی از امیر تتلو طلاق گرفت! + علت جدایی چیست؟ / عکس

به گزارش سلام نو، پس از هفته ها انتقاد امیر تتلو از سحر قریشی و ادعای وی درباره ی جدایی اش از قریشی، خانم بازیگر بالاخره تصاویر مشترک خود با آقای خواننده را از صفحه ی اینستاگرامش حذف کرد. در بیوگرافی اینستاگرام قریشی هم دیگر خبری از اشاره ی او به رابطه ی عاشقانه اش با تتلو نیست.

دعواهای مجازی سحر قریشی و امیر تتلو از اردیبهشت ماه امسال با انتقاد شدید تتلو در کانال یوتیوبش از برخی رفتارهای قریشی در کنسرت اخیر خود در استانبول آغاز شد. این دعوا با انتشار یک متن عذرخواهی از سوی سحر قریشی به پایان رسید. اما یک ماه بعد تتلو در پیامی دیگر مدعی اعتیاد سحر قریشی شد و خود را مجرد اعلام کرد. این بار نیز قریشی با انتشار پیامی از تتلو عذرخواهی کرد.

این قهر و آشتی های مجازی اما طی ماه های بعدی نیز بارها تکرار شد، امری که بسیاری آن را جنجالی ساختگی برای جذب مخاطب می دانستند.

در هفته های اخیر نیز تتلو در پیام هایی در کانال یوتیوبش با تکرار ادعای اعتیاد سحر قریشی، اعلام کرد قریشی خانه ی او را به مقصد دبی ترک کرده است. تتلو همچنین مدعی شد قریشی با کارشکنی تلاش کرده بود کنسرت آینده ی او را به هم بزند. تتلو تأکید کرد موسیقی و کارش بالاترین اولویت را برای او دارد و به خاطر آن از هر کسی می گذرد. او در نهایت برای چندمین بار خود را مجرد اعلام کرد!

سحر قریشی اما در این مدت دیگر واکنشی به پیام های تتلو نداشت تا اینکه چند روز قبل بالاخره تصاویر مشترک خود با تتلو را از اینستاگرامش پاک کرد. او همچنین در بیوگرافی صفحه ی خود مکان فعلی اش را امارات متحده عربی اعلام کرده است.

سحر قریشی عکس‌های آقای خواننده را پاک کرد!

سحر قریشی عکس‌های آقای خواننده را پاک کرد!

سحر قریشی عکس‌های آقای خواننده را پاک کرد!

سحر قریشی عکس‌های آقای خواننده را پاک کرد!

سحر قریشی، بازیگر مشهور سینما و تلویزیون پس از مدت ها شایعه درباره ی رابطه اش با امیر تتلو، خواننده ی ایرانی که چند سالی است در ترکیه به سر می برد، در اواخر بهمن ۱۴۰۰ با انتشار ویدئویی از خود در کانال یوتیوبش که از حضور او در ویلای تتلو حکایت داشت این شایعات را تأیید و رابطه ی عاشقانه اش با وی را علنی کرد.

سحر قریشی عکس‌های آقای خواننده را پاک کرد!

این خبر سر و صدای زیادی به پا کرد و سؤالاتی را در رابطه با بازگشت قریشی به ایران و ادامه ی فعالیتش در سینما و تلویزیون به وجود آورد.

پس از اقدام سحر قریشی به علنی کردن رابطه اش با امیر تتلو، محمدحسین فرحبخش که تهیه کنندگی بسیاری از آثاری که قریشی در آن ها نقش آفرینی کرده را برعهده داشته، در مصاحبه ای درباره ی سفر وی به ترکیه گفت قریشی چند ماه قبل به او گفته بود که می خواهد ازدواج کند و تا جایی که او می داند فقط برای ازدواج از ایران رفته است و مهاجرتی در کار نیست.

قریشی نیز از زمان سفرش به ترکیه همواره با حجاب کامل دیده شده اما با توجه به حاشیه های فراوان رابطه ی او با امیر تتلو روشن نیست در صورت بازگشت وی به ایران، قادر به ادامه ی فعالیت در عرصه ی بازیگری خواهد بود یا خیر.

هر آنچه باید درباره امیر تتلو بدانید

امیر تتلو در تاریخ ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در محله مجیدیه تهران با اصالتی آذری و در یک خانوادهٔ ۵ نفره زاده شد. مدتی به خاطر شغل پدرش در رشت زندگی کردند و امیر با توجه به وضع مالی خانواده‌اش، از نوجوانی کارگری کرده‌است. او دو خواهر بزرگ‌تر از خود نیز دارد. امیر تتلو مدتی در کارگاه نجاری و گاهی نیز در یک سوپرمارکت شاگرد بود. تحصیلات امیر تتلو، دیپلم ریاضی است.

امیر تتلو در میانه‌های دههٔ ۱۳۸۰ به دبی سفر کرد و پس از مدتی به ایران بازگشت. او در سال ۱۳۸۲ آغاز به کار کرد و با وبلاگی که دوست او ایجاد کرده بود به انتشار اثرهایش پرداخت. در سال ۱۳۹۰، تتلو نخستین آلبومش را با نام زیر همکف منتشر کرد که حاوی ۹ ترانه بود. او همچنین آلبوم تتلیتی را در سال ۱۳۹۲ ارائه کرد که حاوی ۱۵ ترانه بود. وی در ۱۲ آذر سال ۱۳۹۲ بازداشت شد و پس از چند روز با قید وثیقه آزاد شد.  چندی بعد، اخبار مبنی بر انتشار ندامت‌نامه‌ای از او و تلاشش برای کسب مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

امیر تتلو

در سال ۱۳۹۳ تتلو ترانهٔ «منم یکی از اون یازده تام» را در حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل خواند. این آهنگ تمی غمگین دارد و در آهنگ و نماهنگ تولید شده برای آن، از زمین خاکی، بدبختی و توپ پلاستیکی یاد شده‌است. او بعد از این ترانه اعلام کرد که پس از انتشار آهنگ «مردمان بی عشق» از موسیقی خداحافظی می‌کند و می‌خواهد فوتبالیست شود. در راستای همین موضوع، امیر تتلو در روز ۲۲ مهرماه ۱۳۹۳ به‌طور سرزده به تمرین تیم پرسپولیس رفت و اعلام کرد می‌خواهد جای علی کریمی را در این تیم بگیرد. طبق نوشته‌های مطبوعات در روزهای بعد اعلام شد امیر تتلو در همان روز توسط حمید درخشان سرمربی وقت پرسپولیس از تمرین این تیم اخراج شده‌است. خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس نیز بیان کرد که محترمانه از امیر تتلو خواسته‌است که از آن‌جا برود.

بعد از این حواشی امیر تتلو در صفحه فیس‌بوک خودش اعلام کرد نمی‌خواهد برای پرسپولیس حاشیه‌سازی کند و قصد دارد فوتبال را در تیم راه‌آهن آغاز کند. چند روز پس از این سخنان، امید گل‌مکانی معاون رسانه‌ای باشگاه راه‌آهن در واکنش به خبر تمایل تتلو برای حضور در تمرینات این تیم اعلام کرد: «با توجه به این‌که از ابتدای لیگ چهاردهم بنای باشگاه راه‌آهن بر مبنای آن قرار گرفته که تمرینات تیم به دور از هرگونه هیاهوی رسانه‌ای برگزار شود تا کادرفنی و بازیکنان تمام تمرکز خود را بر روی مسائل فنی قرار داده و مطرح شدن مسائل حاشیه‌ای به ویژه خارج از فوتبال، تمرکز تیم را برهم نزند، ضمن ادای احترام به اظهارنظرهای مختلف در این زمینه، با عرض عذرخواهی، از حضور افراد متفرقه در جریان تمرینات تیم راه‌آهن، ممانعت خواهد شد.»

امیر تتلو ا زخوانندگی روی ناو تا حمایت از رئیسی

در سال ۱۳۹۴ حین مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ در وین در ژوئیهٔ ۲۰۱۵، ترانه «انرژی هسته‌ای» با موضوع انرژی هسته‌ای از تتلو منتشر شد. در ویدئوی این ترانه، تتلو بر عرشهٔ یک ناو نظامی ایرانی متن «خلیج مسلح فارس حق مسلم ماست» را خواند. این ترانه که با کمک نیروهای مسلح ایران ساخته شده، به‌عنوان پیام ارتش ایران به توافق هسته‌ای قلمداد شد. این ترانه در زمان انتشار رتبهٔ اول جستجوی گوگل در ایران را به خود اختصاص داد و در رسانه‌های داخل و خارج از کشور بازتاب یافت.انتشار این ترانه باعث بروز انتقاداتی از تتلو شد و وی را با محمدرضا شجریان که ترانهٔ «تفنگت را زمین بگذار» را در حمایت از معترضان انتخابات سال ۱۳۸۸ ساخته بود مقایسه کردند. تتلو در پاسخ، با ارسال مطلبی در رسانه‌های مجازی از هوادارانش خواست «بغ‌بغو» کنند که با پاسخ آنان مواجه شد.

امیر تتلو

تتلو ۱۵ مهر ۱۳۹۴ در موزه صلح تهران حضور یافت و از سوی مجروحان و جانبازان شیمیایی و قطع نخاع ایران برای ساخت کلیپ «شهدا» تجلیل شد و به عنوان سفیر صلح این موزه معرفی شد. او سال بعد در ۲ شهریور ۱۳۹۵ دوباره بازداشت شد درحالی که در چند روز قبل از آن وی به دادسرا احضار شده بود. وی پس از ۶۲ روز به قید وثیقه آزاد شد. 

تتلو در انتخابات سال ۱۳۹۶ ابتدا از محمدباقر قالیباف و پس از انصراف او به نفع سید ابراهیم رئیسی، در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ از رئیسی حمایت کرد. همچنین او در پیامی از حسن روحانی خواست از رقابت با رئیسی خودداری و کناره‌گیری کند. او سپس با رئیسی دیدار کرد و پس از بالا گرفتن موج انتقادات و مقایسه‌هایی که با محمدرضا شجریان (هنرمند منتسب به طیف روبرو) صورت می‌گرفت، در پستی در اینستاگرام خود گفت «ربنای» شجریان تکراری است که منت آن را بر سر مردم گذاشته و او نیز می‌تواند «ربنا» بخواند.

امیر تتلو در ۲۵ تیر ۱۳۹۶ در جشن اولین سالگرد راه اندازی فارس پلاس (از زیرمجموعه‌های خبرگزاری فارس، وابسته به سپاه‌پاسداران) شرکت کرد که حضور وی در این مراسم، پوشش خاص لباسش و جایزه گرفتن از شخصیت‌های اصول‌گرا خبرساز شد. این مراسم با حضور برخی مسئولان و شخصیت‌های فرهنگی، نمایندگان مجلس، خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ای وابسته به جریان اصول‌گرایی همچون: حمید رسایی، مجتبی ذوالنور، عزت‌الله ضرغامی، یاسر جبرائیلی، نظام‌الدین موسوی برگزار شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید