آیا دنبال یادگیری کاشت ناخن هستنید؟ یا نمی توانید از پس هزینه های آموزشی کاشت ناخن بر بیایید؟ کاشت ناخن یکی از شغل های پر درآمد در دنیای امروز است.

مراحل و آموزش سریع و آسان لمینت ناخن در خانه

تقریبا همه ی خانم ها به زیبایی ظاهری خود اهمیت می دهند و حاضرند هزینه های زیادی نیز برای زیبایی پرداخت کنند.

اگر دنبال یک شغل پر انرژی و همینطور پر درآمد هستید کاشت ناخن گزینه بسیار مناسبی برای شما می باشد.

کاشت ناخن یک شغل ایده آل برای خانم ها می باشد. باید برای یادگیری کاشت ناخن اصول های اولیه آن را نیز بدانید. ابتدا باید مواد کاشت ناخن را بشناسید و بدانید که هر کدام از وسایل کاشت ناخن برای چه مرحله ای استفاده می شود.

نگران نباشید این کار نیز مانند شغل های دیگر سختی و اصول خود را دارد ولی شما می توانید با توصیه ها و آموزش هایی که به شما می آموزییم عاشق کاشت ناخن شوید.

در ادامه چند مورد از اواع کاشت ناخن و لوازم کاشت ناخن را که حتما به آن نیاز خواهید داشت را به شما معرفی خواهیم کرد.

مراحل و آموزش سریع و آسان لمینت ناخن در خانه

لمینت ناخن

گفتیم که کاشت ناخن اواع مختلفی دارد و هر کدام اصول خود را نیز دارا می باشد. لمینت ناخن با پودر کاشت ناخن متفاوت است. بسیاری از خانم ها علاقه ای به کاشت ناخن ندارند و همان فرم ناخن های خود را می پسندند. ولی ناخن های شکننده دارند. اگر مشتری به دنبال روشی ساده و نازک و اغوا گر بود گزینه مناسب لمینت ناخن می باشد.

شما می توانید لمینت ناخن را به آن ها پیشنهاد بدهید. لمینت ناخن ها را استحکام می بخشد و با زدن لاک ژل ناخن نیز ناخن ها زیبا می شوند.

لمینت نازک تر از پودر کاشت ناخن می باشد و شکل طبیعی تری به ناخن ها می دهد برای همین طرفداران زیادی نیز دارد.

در گام اول با انجام دادن مانیکور خشک، می توان زیرسازی لمینت کاشت ناخن را فراهم کرد. از این رو بهتر است ابتدا توسط یک عقب زن پوست های اطراف ناخن را به کناره ناخن متمایل کنید، سپس توسط سر سوهان مانیکور اشکی کوتیکول های دور صدف ناخن را کنار بزنید. و در مرحله بعد می توانید با کمک نیپر پوست های اضافی دور ناخن را ببرید. به عنوان حسن ختام در مرحله زیرسازی باید توسط سر سوهان کاغذی نرم، به آرامی ناخن را خراش داده و پس از آن با استفاده از سوهان دستی فرم بغل و بالای ناخن را درست کنید.

در مرحله دوم نوبت به مواد گذاری می رسد. در ابتدا از ضد قارچ ناخن استفاده کنید. تا روی صدف ناخن میکروب ها یا آلودگی های دیگر از بین برود. در مرحله بعد لایه نازکی از بیس کات را روی ناخن بزنید، و سپس ناخن ها را زیر دستگاه یو وی قرار دهید. زمان قرار گیری ناخن ها در دستگاه به نوع بیس کات ها بستگی دارد. از این رو این زمان باید بین ۳۰ تا ۶۰ ثانیه باشد.

برای مواد گذاری روی ناخن باید ابتدا لایه نازکی از آن را بر روی ناخن های دستان بزنید، و ناخن ها را به مدت ۶۰ ثانیه زیر دستگاه یو وی قرار دهید.

به دلیل آبکی بودن مواد ممکن است که مقداری از آن روی ناخن پراکنده شده باشد، بهتر است قبل از از قرار  دادن زیر دستگاه آن را از ناخن ها بردارید. پس از مطمئن شدن از سطح هموار روی ناخن، می توانید از تاپ شاین برای زیباتر شدن سطح ناخن های خود استفاده کنید. بهتر است در مرحله آخر از روغن های کوتیکول جهت چرب کردن پوست اطراف ناخن استفاده کنید، چرا که ممکن است در حین انجام این مراحل پوست دور ناخن به دلیل حساس بودن، خشک و شکننده شود.

مراحل و آموزش سریع و آسان لمینت ناخن در خانه

لاک ژل ناخن

لاک ژل ناخن در آخرین مرحله از کاشت ناخن می باشند که از تنوع رنگ های زیادی برخوردارند. برای خشک کردن لاک ژل نیاز به دستگاه یو وی دارید و باید در هر مرحله ناخن ها را داخل دستگاه قرار دهید. حتما برای خرید لاک ژل از برند های معروف و معتبر استفاده کنید. امروزه با پیشرفت صنعت مدل های تغلبی و بی کیفیت نیز در بازار فراوان می باشد.

این لاک ژل ناخن است که جذابیت ناخن ها را بیشتر نشان می دهد پس بنابراین برند و کیفیت لاک ژل نیز بسیار پر اهمیت است. لاک‌های معمولی از طریق هوا و به راحتی خشک می‌شوند اما ناخن‌های دارای لاک ژل حتماً باید زیر دستگاه‌های ویژه‌ای مانند UV-LED قرار بگیرند تا خشک شوند. کسانی  که ژلیش را انجام می‌دهند نیازی به دیگر روش‌های زیبایی ناخن ندارند.

محصولات کاشت ناخن را از کجا تهیه کنیم؟

فروشگاه اینترنتی روناک نیل یکی از فروشگاه های اینترنتی با سابقه و حرفه ای در زمینه محصولات آرایشی و بهداشتی مخصوصا مواد و لوازم کاشت ناخن می ‌باشد. تلاش ما در روناک نیل همواره بر این مبنا بوده که محصولات معتبر و مرغوب موجود در بازار را به مشتریان خود عرضه کنیم و از این طریق به پیشرفت خود و مشتریانمان کمک کنیم.

شما می توانید برای خرید محصولات آرایشی و ناخن با شماره ۰۲۱۶۶۳۴۳۵۵۰ تماس حاصل فرمایید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید