انتشار تصویری جدید از مهناز افشار بازیگر زن مشهور و ممنوع التصویر ایرانی در خیابان های آلمان به سوژه کاربران فضای مجازی بدل شده است.

پوشش عجیب بازیگر زن ممنوع التصویر ایرانی در خیابان های آلمان سوژه شد / عکس

به گزارش سلام نو؛ مهناز افشار در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال  ۱۳۵۶ در تهران متولد شد. مهناز افشار و همسرش سال ۹۸ به آلمان مهاجرت کردند که ابتدا افشار علت آن را ادامه تحصیل عنوان کرد و گفت به ایران باز خواهد گشت.

استایل عجیب مهناز افشار در آلمان

مهناز افشار در جدیدترین پست اینستاگرامی خود عکس زیر را منتشر کرد و نوشت:  در دنیای امروز انسان ماندن سخت ترین و زیباترین و با ارزش ترین کار دنیاست از همین حوالی نه چندان دور اما قلبی نزدیک میبوسمتون و از مهر و عشق همیشکی شما ممنونم و به امید دیدار

استایل عجیب مهناز افشار در پارک های آلمان سوژه شد + عکس

علت مشهور شدن مهناز افشار چه بود؟

مهناز افشار در سال ۱۳۷۸ با معرفی عبدالله اسکندری (گریمور) به دفتر پویا فیلم توانست با فیلم «شیرهای جوان» به کارگردانی محسن محسنی نسب وارد سینما شود. در کمتر از دو سال با فیلم سینمای «شور عشق» به کارگردانی نادر مقدس در سال ۱۳۷۹ شناخته شد اما بیشتر شهرت اش بخاطر شباهت چهره به گوگوش بود. او در دهه ۸۰ کم کم در کنار بهرام رادان به یک سوپر استار زن تبدیل شد و در سال ۱۳۸۹ با فیلم «سعادت آباد» برنده سیمرغ نقش مکمل زن شد.

ازدواج مهناز افشار

مهناز افشار خرداد ۱۳۹۳ وقتی ۳۷ ساله بود با محمد یاسین رامین ۳۳ ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی تولد دختری بنام لیا مخفف لیانا در ۴ خرداد ۹۴ بود.مهناز افشار بخاطر امتیاز شهروندی همسرش در ماه های آخر بارداری ساکن کشور آلمان شدند تا برای آینده بدون دغدغه دخترش او را در آنجا به دنیا بیاورد.

یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی و وزیر فرهنگ و ارشاد دولت محمودی احمدی نژاد بود که خطبه عقد آنها توسط سید محمد خاتمی خوانده شد.

ماجرای مهریه ۳۰ میلیاردی مهناز افشار 

مرضیه برومند کارگردان سینما و تلویزیون در مورد وضعیت تئاتر گفت: متاسفم بودجه تئاتر مملکت نصف قباله فلان خانم است که زن یک مرد سیاسی شده، چیزی که شنیدم ، پشت قباله اش یک ملک ۳۰ میلیارد تومانی انداخته اند.

مهناز افشار و یاسین رامین

اما یاسین رامین اما با رد شایعه مهریه ۳۰ میلیاردی مهناز افشار گفت مهریه همسرم ۵ شاخه گل نرگس، یک جلد کلام الله مجید و یک دست آینه و شمعدان بوده است.

مهناز افشار با اشاره به شایعاتی که درباره مهریه او و شایعات پیرامون همسرش مطرح بر سر زبانهاست، گفت: اولین بار این صحبت از طرف خانم برومند نازنین مطرح شد که بسیار مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. بعد از آن خانم برومند در افتتاحیه تئاتر لیلی رشیدی از عصبانیت خود در مورد مطرح کردن این حرف معذرت‌خواهی کرد اما رسانه‌ها این موضوع را پوشش ندادند.مهریه  مهناز افشار  ۱۰ شاخه گل نرگس است.

علت برنگشتن مهناز افشار به ایران

هر چند برخی علت برنگشتن مهناز افشار به ایران را شکایت حجت‌الاسلام دریاباری از او می‌دانند، اما این روحانی که به خاطر بازنشر یک توئیت از صفحه‌ای تقلبی که با عکس او ساخته شده بود از مهناز افشار شکایت کرده بود از پس گرفتن این شکایت خبر داد.
وی در این‌باره گفت: این خانم بازیگر در صفحه شخصی خود بابت انتشار متن بسیار زننده که در مورد زنان ایرانی نوشته شده بود از من عذرخواهی کرد و با توجه به نگرانی مادر مهناز افشار، از پیگیری شکایت خود صرف نظر کردم.

حجت‌الاسلام دریاباری همچنین از تلاش محمدیاسین رامین شوهر برای تقاضای بخشش برای افشار خبر داد و گفت: رامین اواخر سال قبل به آمل سفر کرد و در ملاقاتی با بنده تقاضای بخشش همسرش را داشت که من اعلام کردم فقط در صورت عذرخواهی او را می‌بخشم و هیچ پولی هم از این بابت نمی‌خواهم.

عبدالصمد خرمشاهی وکیل مدافع خانم افشار می گوید: موکلم در شعبه دادسرای فرهنگ و رسانه متهم به تبلیغ علیه نظام و جریحه دار کردن عفت عمومی و نشر اکاذیب بوده و قادر به بازگشت نیست

علت این اتهامات به دلیل پشتیبانی از دختران خیابان انقلاب و انتقاد از حجاب اجباری و کودک همسری و … بازمی گردد.

کد خبرنگار: ۱۵
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 0
    خانو افشار منوع‌الورود نیستن....

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید