لقمه گوشت از غذاهای خوشمزه و ساده ای است که می توانید به راحتی در میهمانی خود تهیه و نوش جان کنید، در این ویدیو طرز تهیه این غذای خوشمزه را به شما عزیزان آموزش داده ایم که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

دستور پخت لقمه گوشت خوشمزه و مجلسی + طرز تهیه / فیلم

به گزارش سلام نو، لقمه گوشت یک غذای ساده و بسیار مقوی است. طرز تهیه این غذای جالب به شرح زیر است.

در اولین مرحله ۲ پیازی را که درشت رنده کردیم سرخ می کنیم. وقتی پیازها طلایی شدند گوشت را به آن اضافه می کنیم و با پیاز تفت می دهیم. یک قاشق مرباخوری زردچوبه و یک قاشق مرباخوری فلفل سیاه به آن اضافه کرده و سپس ۴ گوجه ای که درشت رنده کرده ایم را به آن می افزاییم و باز هم می زنیم. ۴ قاشق غذاخوری فلفل سبز تند و شیرین را به آن اضافه می کنیم. در این مرحله شعله گاز را کم کرده و در تابه را می گذاریم و ۲۰ دقیقه اجازه می دهیم تا ریز ریز مواد سرخ شود. سپس در تابه را برداشته و هم می زنیم تا آب گوجه فرنگی کامل کشیده شود. گاز را خاموش می کنیم و سراغ لقمه پیچ کردن می رویم.

نحوه لقمه پیچ کردن

یک خمیر یوفکا را که می توان از سوپرمارکت ها تهیه کرد روی میز  کار پهن می کنیم و از مواد تفت داده روی آن می ریزیم و سعی می کنیم که در یک خط پخش  کنیم. کمی پنیر موزارلا و پودر آویشن روی آن ریخته و بعد اجازه می دهیم تا سرخ شود. بعد از اینکه دو طرف خمیر طلایی رنگ شد غذا را سرو می کنیم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید