۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
کد خبر: 55380709

باتوجه به علنی شدن اختلاف نیمار با ام‌باپه، پاری سن ژرمن فصل سختی را پیش رو خواهد داشت.

جنگ نیمار و ام‌باپه علنی شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، پاری سن ژرمن یکی از پر مهره‌ترین تیم‌های حال حاضر فوتبال جهان است که در خط حمله خود مثلث نیمار، مسی و ام‌باپه را در اختیار دارد.

به نظر می‌رسد که حضور ستاره‌های بزرگ در تیم پاریسی دردسرساز شده است.

کیلیان ام‌باپه بعد از کش و قوس‌های زیاد حاضر به تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن شد. ظاهرا باشگاه پاریسی برای ماندن این بازیکن جوان امتیازات بسیار زیادی به این بازیکن داده است که صدای اعتراض دیگر ستاره‌های تیم را درآورده است.

روزنامه معتبر اکیپ فرانسه به این موضوع اشاره کرد و نوشت: نیمار یکی از بازیکنانی است که از امتیازات زیادی که باشگاه پاری سن ژرمن به ام‌باپه داده متعجب شده است.

مولینا، خبرنگار سرشناس فرانسوی هم از اختلاف علنی نیمار با ام‌باپه سخن به میان آورد و نوشت: ام‌باپه برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن شرط و شروطی داشت که یکی از آن‌ها جدایی نیمار بود. نیمار هم از این موضوع آگاه شده است و این باعث شده تا رابطه او با ام‌باپه خراب شود.

رابطه دوستانه نیمار و ام‌باپه شکرآب است

روزنامه مارکا اسپانیا هم دشمنی و رابطه بد نیمار با ام‌باپه را تایید کرد و نوشت: بعد از پیوستن مسی به پاری سن ژرمن رابطه دوستانه نیمار و ام‌باپه از بین رفته است. نیمار اخیرا  پستی را که به ام‌باپه حمله کرده بود لایک کرده است تا نشان دهد که رابطه خوبی با این بازیکن ندارد.

ام‌باپه در دیدار اخیر پاری سن ژرمن برابر مون پلیه نشان داد که از وضعیت خود در تیم پاریسی راضی نیست. او در یکی از ضد حملات بعد از آن که بازیکن پاری سن ژرمن توپ را به مسی داد به نشانه قهر و ناراحتی از فرار کردن ایستاد تا ضد حمله پاری سن ژرمن خراب شود.

به نظر می‌رسد که اختلاف نیمار با ام‌باپه بسیار جدی است و این باعث شده است تا رسانه‌ها از آشوب در تیم پاریسی سخن به میان آورند که این قطعا در ادامه فصل تیم را تحت تاثیر قرار خواهد داد. باید دید که آیا گالتیه می‌تواند این حاشیه‌ها را در تیمش مهار کند یا نه.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید