خرید ملک در استانبول ترکیه، راهی عالی برای ایجاد یک سرمایه گذاری مناسب در خارج از کشور است. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ترکیه می تواند به شما در دستیابی به اهداف مالی و رشد کسب و کارتان در همان زمان کمک کند.

آیا خرید ملک در استانبول سرمایه گذاری مطمئنی است؟

هنگامی که بررسی پتانسیل سرمایه گذاری جهانی مطرح می شود، خرید ملک در استانبول ترکیه، به عنوان یکی از گزینه های مطمئن، در نظر گرفته می شود. برای بسیاری از سرمایه گذاران، خرید ملک در استانبول به دلایل مختلف، از رشد سرمایه گرفته تا پروژه های بزرگ در آینده، در ابتدا دستور کار قرار دارد.

معرفی کلی استانبول و مزایای استانبول

می توان گفت که همواره استانبول شهری در مرکز تجارت و فرهنگ بین شرق و غرب بوده است. با توجه به آثار معماری معروف جهان و پروژه ‌های ساختمانی که فرصت ‌های سرمایه‌ گذاری جدیدی را ایجاد می ‌کنند، درک اینکه چرا ملک برای فروش در استانبول سرمایه‌گذاری خوبی است، سخت نیست.

ممکن است برای بسیاری از افراد، این شهر تنها به معنای گذراندن روزها هیجان انگیز در سواحل و مناظر زیبا آن نباشد، خرید ملک در استانبول، یک گزینه عالی برای کسب سود مناسب در سرمایه گذاری خارجی است. از جمله دلایل مهم و مزیت های آن، می توان به موارد ذیل اشاره کرد.

پتانسیل رشد املاک در استانبول

بازار ملک در استانبول در حال رشد است و اگر به دنبال سرمایه گذاری در ملکی با بازدهی قوی هستید، این زمان بسیار خوبی برای سرمایه گذاری ملک در استانبول است. خرید ملک، در حال حاضر به شما شانس معقولی می دهد که در صورت تصمیم به فروش، سود کسب کنید.

در حالی که ارزش فروش، تنها دلیلی نیست که شما بخواهید در یکی از زیباترین شهرهای جهان زندگی کنید. استانبول، تاریخ طولانی و قدمتی ارزشمند دارد، اما در عین حال، یک تازه وارد در بازار املاک و مستغلات است. بنابراین، خرید ملک در استانبول، سرمایه گذاری بهتری نسبت به شهرهایی مانند پاریس و لندن می باشد. خرید ملک در ترکیه فرآیندی سریع و آسان است و با توجه به اینکه استانبول، به مسیر رشد اقتصادی خود ادامه می‌ دهد، یک انتخاب عالی برای سرمایه‌گذاران خواهد بود.

آیا خرید ملک در استانبول سرمایه گذاری مطمئنی است؟

فروش با سود مناسب

ممکن است لزوماً بخواهید در حالی که هنوز در حال جستجوی ملک هستید، به موضوع فروش برای سود عالی، فکر نکنید، اما به هر حال، پتانسیل فروش برای ملک نیز مهم است. هنگام خرید ملک در استانبول، این اطمینان را خواهید داشت که به سادگی می توانید در زمان مناسب آن را به فروش برسانید.

اگر ملک را برای بیش از پنج سال نگه دارید، در مالیات بر سرمایه نیز صرفه جویی خواهید کرد که برای هرکسی که امیدوار است در ملک برای فروش در استانبول سرمایه گذاری کند، گزینه ای عالی و ارزشمند است.

بازار رو به رشد، همراه با انگیزه ‌های خرید و برنامه‌ های فعلی دولت ترکیه برای افزایش درآمد سرانه ملی به طوری که با اروپا همخوانی بیشتری داشته باشد، به این معنی است که اکنون، زمان بهتری برای خرید ملک در استانبول ترکیه است.

توسعه های جدید املاک

استانبول خانه بسیاری از پروژه های توسعه ای جدید، به ویژه در حومه شهر است. مناطق توسعه یافته در بخش حومه شهر، به سادگی به مراکز تفریحی و خرید در مرکز شهر دسترسی دارند. در محله‌ هایی مانند Beylikduzu که دارای خانه هایی مجلل و نزدیک به ساحل است، شما آرامش کامل را دور از هر گونه آلودگی صوتی حاصل از توسعه های املاک نخواهید داشت. خرید ملک در منطقه بیلیک دوزو استانبول امروزه به یکی از پرطرفدارترین مناطق برای مهاجران تبدیل شده است

در همین حال، چندین مجتمع بزرگ آپارتمانی وجود دارد که خدمات و امکانات رفاهی و همچنین اتصالات خوبی به شهر را شما ارائه می دهد. اگر به دنبال خرید ملک در استانبول هستید، این پیشرفت ها را ارائه می دهند.

سرمایه گذاری زیرساخت ها

استانبول شاهد سرمایه گذاری عظیمی در جاده ها، حمل و نقل عمومی و پل ها است. می توانید مطمئن باشید که این سرمایه گذاری باعث می شود تا زمانی که برای فروش ملک خود اقدام می کنید، توسعه شهری و امکانات آن، بیش از همیشه رشد کرده است.

سومین فرودگاه ورودی در استانبول، پروازهای ورودی و خروجی از شهر را پایین نگه می دارد و در صورت نیاز، رفت و آمد به سایر شهرهای اروپا را آسان می کند. در واقع، یک زیرساخت خوب و کارآمد، برای جذب جمعیت جهانی حیاتی است. از هر کجای دنیا که باشید، خرید ملک در استانبول یک گزینه عالی محسوب می شود.

تاریخ، گردشگری و پتانسیل های تجاری

شهر استانبول دارای تاریخی غنی بوده و یکی از مقاصد محبوب گردشگری در دنیا می باشد. برای سرمایه گذاران، خرید ملک در استانبول نه تنها به شما این امکان را می دهد که بتوانید تابستان ها را سپری کنید، بلکه یک گزینه تجاری خوب نیز برای شما فراهم می کند.

استانبول قلب اقتصادی، تجاری و مالی ترکیه است و با سرمایه گذاری در این شهر در سال های آینده رشد خواهید کرد. یک مرکز مالی آینده به اندازه وال استریت به این معنی است که هر کسی که در استانبول ملک بخرد احتمالاً ارزش املاک خود را افزایش خواهد داد.

آیا خرید ملک در استانبول سرمایه گذاری مطمئنی است؟

بررسی قیمت خانه در استانبول و ایران

 یکی مهم ترین توصیه ها برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ترکیه، کمک گرفتن از مشاور املاک است. این بدان دلیل است که هیچ کس به طور کامل، از جزئیات سرمایه گذاری املاک در ترکیه اطلاعی ندارد و یکی  راه های مطمئن برای سرمایه گذاری در املاک، دریافت اطلاعات جامع در خصوص بررسی قیمت خانه در استانبول از مشاور املاک پوریاریل استیت است.

در حقیقت، کار با یک مشاور املاک متعهد و مجرب، می تواند به شما امکان دسترسی به خریدی با ریسک کمتر، نسبت به زمانی که خودتان این کار را انجام می دادید، بدهد. یک مشاور می تواند به شما کمک کند تا گزینه های سرمایه گذاری خود را بررسی کنید، شما را در مسیر درست در مورد مسائل مالیاتی قرار دهد و شما را در مسیر درست در سرمایه گذاری املاک و مستغلات در ترکیه راهنمایی کند. همچنین می تواند در یافتن ملک و محله مناسب جهت سرمایه گذاری، شما را یاری کند.

بررسی خرید ملک

خرید ملک در استانبول ترکیه، راهی عالی برای ایجاد یک سرمایه گذاری مناسب در خارج از کشور است. سرمایه گذاری در املاک و مستغلات ترکیه می تواند به شما در دستیابی به اهداف مالی و رشد کسب و کارتان در همان زمان کمک کند. ضمن آنکه می توانید به سادگی با سرمایه گذاری ۴۰۰هزار دلار در املاک این شهر، اقامت کشور ترکیه را نیز به دست آورید. در این خصوص، راهنمایی های بیشتر را مشاور املاک پوریا به شما ارائه خواهند کرد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید