سازمان هواشناسی در گزارش امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ اعلام کرد که اکثر نقاط کشور افزایش دما تا ۴ درجه رخ خواهد داد.

گزارش هواشناسی ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ / هوا گرم می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، در شرق و غرب کشور خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و در اغلب مناطق کشور با افزایش دما مواجه خواهیم بود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور طی ۵ روز آینده در اغلب مناطق کشور جوی آرام و پایدار حاکم است. طی این مدت در جنوب سیستان و بلوچستان، ارتفاعات شرق هرمزگان و جنوب کرمان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی رخ می‌دهد.

خیزش گردوخاک در شرق و غرب کشور

در شمال سیستان و بلوچستان و مناطقی از شرق کشور وزش باد گاهی همراه با خیزش گردوخاک پدیده غالب است. طی دو روز آینده آسمان استان‌های خوزستان، ایلام و شمال بوشهر غبارآلود است و در برخی ساعات وزش باد و گردوخاک رخ خواهد داد.

طی دو روز آینده در اغلب مناطق کشور به‌ویژه نیمه‌شمالی کشور افزایش نسبی دما بین ۲ تا ۴ درجه سانتیگراد رخ خواهد داد.

طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج و متلاطم خواهد بود.

همچنین براساس اعلام این سازمان، آسمان تهران فردا (۲۴ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۲۵ مرداد) صاف و گاهی وزش باد با حداقل دمای  ۱۹ و حداکثر دمای ۳۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۲۳ و ۲۴ مرداد) اهواز با دمای ۴۸ و ۵۰ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با  دمای ۹ و ۱۰ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان‌ کشور هستند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید