باتوجه به اینکه استقلال در خط حمله خود تعداد بازیکنان بالایی دارد اما به یک بازیکن طراح باکیفیت نیاز دارد.

استقلال نیازمند بازیکن طراح با کیفیت

به گزارش سلام نو، رضا عنایتی در گفتگو با ایلنا درخصوص شکست تیم استقلال تهران برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت: طبیعی است که مسابقات هفته اول جذاب نباشد. تیم‌ها پس از بدنسازی فشرده وارد مسابقات می‌شوند و بدن‌ها طراوت بالایی ندارند. بازی استقلال و سپاهان دو نیمه کاملا متفاوت بود. نیمه اول بیشتر استقلال و نیمه دوم هم سپاهان حریف را کنترل کرد.  

او ادامه داد: به طور قطع بازی کاملا جذاب نبود اما هفته به هفته با توجه به بازیکنان و سرمربیان خارجی که وارد لیگ ما شده‌اند، مسابقات جذاب‌تر می‌شود. امیدوارم پیشرفت بیشتری در فوتبال‌مان ببینیم و هر هفته مسابقات جذاب، بیشتر تماشاگران را برای حضور در ورزشگاه‌ها ترغیب کند.

سبک بازی استقلال امیدوار کننده بود؟ عنایتی در پاسخ به این سوال گفت: الان نمی‌توان درباره سیستم و سبک بازی صحبت کرد. باید چند هفته بگذرد تا پس از آن بتوان شرایط را تحلیل کرد. الان هر حرفی بزنیم فقط از روی تجربه است و نمی‌توان به صورت کامل گفت که سبک و تجربه یک تیم خوب است یا نه. با توجه به پخش شدن مهره‌های سرشناس بین ۶ تیم مدعی که از لحاظ فکری و جذب بازیکن موفق بوده‌اند در هفته‌های بعدی شرایط بهتر می‌شود.

استقلال به یک بازیکن با کیفیت نیاز دارد

پیشکسوت استقلال درمورد تعداد بالای مهاجمان این تیم و عدم جذب بازیکن طراح گفت: این را کاملا قبول دارم و استقلال در خط حمله با تعداد بازیکنان بالایی که دارد ترافیک قابل توجهی را ایجاد کرده است. این بسته به تفکرات سرمربی است و همانطور که گفتم باید چند هفته صبر کنیم و متوجه شویم که قرار است مهاجمان در خط حمله چه کاری انجام بدهند. استقلال قطعا به یک بازیکن طراح باکیفیت نیاز دارد و اگر از بین بازیکنان موجود خط میانی هم کسی بتواند این کار را انجام بدهد، خیلی عالی می‌شود.

استقلال به بازگشت قایدی نیاز داشت؟ عنایتی در این باره اظهار داشت: نمی‌توان با عملکرد فصل گذشته مهدی قایدی او را قضاوت کرد. بعضی از بازیکنان در یک سیستم خوب عمل می‌کنند و شاید در یک سیستم اصلا توانایی بازی نداشته باشند. نمی‌توان گفت به دلیل فقط عملکرد فصل گذشته مهدی قایدی یک بازیکن ضعیف است. قایدی قطعا می‌تواند به استقلال کمک کند و یکی از مهره‌های تاثیرگذار لیگ امسال خواهد بود. این انتقال را با فال نیک می‌گیرم و قطعا شرایط استقلال هفته به هفته بهتر می‌شود.

سرمربی فصل گذشته تیم هوادار تهران درباره ماجرای حقوق باشگاه‌های فوتبال از حق پخش تلویزیونی عنوان کرد: به نظرم با توجه به صحبت‌هایی که شده به نظرم یک مقدار همه سردرگم شده‌اند. صدا و سیما می‌گوید که ما پول را واریز کرده‌ایم، وزارت ورزش و جوانان می‌گوید پولی نگرفتیم و نمی‌دانم یعنی چه. وقتی شفافیتی در کار نباشد مطمئنا اتفاقات خوبی برای باشگاه‌ها نمی‌افتد. الان باشگاه‌ها هزینه‌های سرسام‌آور دارند و امیدوارم شرایطی ایجاد شود که صدا و سیما، وزارت ورزش و باشگاه‌ها به کارشان به درستی رسیدگی کنند.

عنایتی درباره عدم وجود سیستم کمک داور ویدیویی در فصل جدید لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: این یک چالش جدی است. امیدوارم این سیستم بالاخره وارد ایران شود تا حقی از هیچ تیمی ضایع نشود. امیدوارم عزم جدی برای بکارگیری این سیستم باشد تا بالاخره این اتفاق خوب در فوتبال ایران هم بیفتد.

صحبتی با هواداران استقلال دارید؟ مهاجم اسبق آبی‌های تهرانی در این باره گفت: هواداران باید صبوری کنند. فراز و نشیب همیشه در فوتبال وجود دارد. اگر شما عاشق یک تیم هستید باید در سختی و آسانی از علاقه خودتان کم نکنید. مطمئنم هواداران خوب استقلال پشت تیم‌شان هستند و با انرژی که دارند استرس را از تیم جدا کنند. حضور تیم در استرس کار را خیلی سخت می‌کند و می‌دانم که هواداران مانند همیشه حامی این تیم خواهند بود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید