محسن یگانه خواننده مشهور موسیقی پاپ ایران تصویری از خواهرانش که هر دو پزشک هستند را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد.

شباهت عجیب و باورنکردنی محسن یگانه به خواهرش / عکس

به گزارش سلام نو؛ محسن یگانه متولد ۲۳ اردیبهشت ۱۳۶۴ در گنبد کاووس است. دو خواهر پزشک و دندانپزشک و یک برادر بنام کمیل دارد، خودش فرزند یکی مانده به آخر خانواده است.

شباهت عجیب محسن یگانه به خواهرش

محسن یگانه به تازگی عکسی از خواهران پزشکش به مناسب تولدشان منتشر کرده است که باعث توجه کاربران فضای مجازی شده است. طرفداران او با بازنشر این عکس نوشته است خواهران محسن یگانه از خودش محسن یگانه ترن!

خانواده محسن یگانه

مادرش استاد دانشگاه و پدرش محمدرضا یگانه کارمند جهاد، شهید دفاع مقدس است. زمانی که محسن ۱۰ ماهه بود پدرش در ۲۳ اسفندماه ۶۴ در سن ۳۵ سالگی به درجه رفیع شهادت رسید.

ماجرای ازدواج محسن یگانه

محسن یگانه در نوروز ۱۳۸۹ در مجله ترانه ماه اعلام کرد که ازدواج کرده است. تا کنون چند عکس از همسر محسن یگانه در اینترنت پخش شده که او آن ها را تکذیب کرده است. تنها یک عکس از همسرش در صفحه اینستاگرام محسن یگانه وجود دارد.محسن یگانه در ۱۴ آبان ۱۳۹۳ صاحب فرزند دختری به نام «نگاه» شد. به همین سبب نیز نام نگاه را برای چهارمین آلبوم رسمی خود برگزید.

شباهت عجیب محسن یگانه به خواهرش سوژه شد + عکس

 محسن یگانه چگونه خواننده شد؟

محسن یگانه نواختن را از سال ۷۹ در سن ۱۵ سالگی با تکیه بر خود و بدون استاد شروع کرد، با توجه به شرایط آن روزهای خانواده و پدرش شهیدش، امکان حضور در کلاس مسویقی نداشت و با تیکه بر توانایی های خود این ساز را یاد گرفت، به حدی که مدتی بعد خودش تدریس می کرد . در این میان تنها به ساز گیتار اکتفا نکرد و به سمت کیبورد، پیانو و فراگیری مهارت های فنی و موسیقی الکترونیک نیز روی آورد. 

اولین آهنگ محسن یگانه

محسن یگانه اولین ترانه خود را در کنار محسن چاوشی با نام نشکن دلمو با ترانه سرایی و آهنگسازی خودش و تنظیمی از محسن چاوشی اجرا کرد. بعد از آن یگانه تا مدتی تک آهنگ‌های زیرزمینی منتشر می‌کرد تا اینکه در نهایت بعد از مدتی سکوت و کشو قوس‌های زیاد عاقبت در ۱۷ تیر ۱۳۸۷ آلبوم نفس‌های بی‌هدف را منتشر کرد.

فعالیت مجاز؛ از رگ خواب تا حباب و نگاه

بعد از اولین آلبوم رسمی محسن یگانه با فاصله دو سالی که در وقفه آلبوم محسن یگانه افتاد او بیشتر وقتش را صرف اجرای کنسرت می‌کرد و با وسواس‌هایی که به خرج داد، زمان زیادی را صرف آلبوم رگ خواب کرد. رگ خواب در مرداد ۱۳۸۹ وارد بازار شد و ترانه سرآلبومی این آلبوم با نام سکوت بسیار مورد استقبال قرار گرفت و محبوب‌ترین آهنگ سال "۱۳۸۹" شناخته‌شد.

آلبوم بعدی او با نام حباب، ۲ سال بعد و در مهر ۱۳۹۱ با ۱۴ قطعه وارد بازار شد. محسن یگانه آلبوم حباب را آخرین آلبوم خود خوانده بود و در عین حال در اظهار نظر عجیبی گفته بود: این آخرین آلبوم من است. سپس به درخواست هوادارانش تصمیم خود را عوض نموده و تصمیم به انتشار مجدد آلبوم گرفت و این قول را به هوادارانش داد که پس از انتشار چند تک‌آهنگ کار آلبوم را آغاز کند. سرانجام در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ آلبوم چهارم وی با نام نگاه من منتشر شد.

نمایی از اجرای قطعه بهت قول می دم محسن یگانه
نمایی از اجرای قطعه بهت قول می دم محسن یگانه

یکی از مشهورترین قطعات یگانه قطعه بهت قول می دم است که با استقبال خوبی مواجه شد و توسط بسیاری نیز بازخوانی شد از جمله بازخوانی آهنگ مشهور محسن یگانه به ایتالیایی یکی از جالب‌ترین این بازخوانی‌ها یا کاورها است.

وقتی محسن یگانه اجرای زنده را نیمه تمام رها کرد

یگانه حین اجرای کنسرت در بوشهر به یکباره و به دلیل آنچه «گرفتگی صدا» اعلام کرد، کنسرت خود را لغو و اجرا را ناتمام گذاشت. او که سانس اول برنامه را بدون مشکل پشت سر گذاشته بود بعد از اجرای چند قطعه در سانس دوم و پس از اجرای قطعهٔ «بهت قول میدم» رو به حضار گفت: «نمی‌دانم چه کلمه‌ای برای عذرخواهی پیدا کنم که در خور شأن باشد. خیلی وقت است کنسرت‌هایم را کنسل نکرده‌ام. حتی تا پنج دقیقه قبل از استیج هم فکر نمی‌کردم این اتفاق رخ دهد. شرمنده‌ام، روم‌سیاه، نمی‌دانم چه کلمه‌ای باید بگویم. … صدایم گرفته و درخور شأن گوش‌های شما نیست.» این حرکت در رسانه‌ها و فضای مجازی بازتاب فراوانی داشت.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید