۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: 55380361

جمعیت‌هایی که از طریق راه اندلسی چیپیونا (Avenida de Regla) به هم متصل شده‌اند. ما همیشه در مسیر پیاده‌روی‌های فرهنگی، اکتشاف جزر و مدی صخره‌ها، گشت‌وگذار با دوچرخه در خشکی و گشت و گذار با قایق خواهیم بود.

چیپیونا کجاست؟

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: دانشگاه تابستانی اروپایی چیپیونا ۲۰۲۲ تمام مواد لازم را برای یک ماجراجویی حیاتی و حرفه‌ای هیجان‌انگیز و غنی ادغام می‌کند. از یک طرف، آموزش بارور و آرام به روز دانشگاه، به لطف تحقیقات مداوم. از سوی دیگر، برای استراحت مطلوب و ضروری تابستانی، پس از سال تحصیلی، توسط هر دو بخش بهشتی تفریحی ارائه می‌شود. سواحل بکر و پر صدا شهر توریستی اندلس یعنی چیپیونا و همچنین غذای معروف اندلس که آنتاپاس گادیتانا است.

چیپیونا کجاست؟

در واقع ساحل و دریا نه تنها قهرمان اوقات فراغت روزانه خواهند بود بلکه یک آبگرم طبیعی از آب‌های یددار که از آنجا آسایشگاه دریایی سانتا کلارا، مهم‌ترین آسایشگاه کشور و محل استقرار هاستل که میزبان شرکت‌کنندگان SU است، در ابتدای سواحل بکر جنوب چیپیونا قرار دارد. اما به موازات آن، سواحل صحنه اکتشافات آکادمیک ما خواهد بود، زیرا ساحل جزر و مدی وسیع و ساحل چیپیونا محیطی غنی در میراث فرهنگی است که از برتری ملی برخوردار است. به دلیل منحصربفرد و استثنایی بودن در کشور، میراثی با ارزش جمعی که بر اساس پروژه تحقیقاتی چیپیونا است، مکان حافظه (دانشگاه گرانادا)، جایی که محتوای آکادمیکی که در برنامه ما تدریس می‌شود از آنجا می‌آیدChipiona European SU ۲۰۲۲، میراث فرهنگی و گردشگری پایدار، ما را با نیاز به ترویج اجتماعی میراث فرهنگی آشنا می‌کند. از یک سو به عنوان یک منبع غنی سنتی برای گردشگری و از سوی دیگر به عنوان شاهدی بر آموزه‌های تاریخی که کاتالیزور پایداری آن در عصر حاضر هستند.

چیپیونا کجاست؟

مجموعه کاملی از منابع فرهنگی، طبیعی و تاریخی، معماری، باستان‌شناسی، میراث صنعتی، سنت‌های جشن، بزرگداشت‌های تاریخی و غیره، این نشست را به یک موضوع توانمند از توجه اجتماعی می‌بخشد. یک اثر عمومی برجسته در مبدأ ایالت اسپانیا، بزرگترین فانوس دریایی اسپانیا، وارث قدیمی‌ترین فانوس دریایی رومی در غرب، این امکان را به شما می‌دهد که روز اول تماشاگران مناظر پانورامای چشمگیر این مکان در چیپیونا باشند.

چیپیونا کجاست؟

رودخانه گوادالکیویر تنها رودخانه قابل کشتیرانی در کشور و کانون ورود تمدن مدیترانه و گسترش سیاره‌ای مردم اسپانیایی تبار. کل برنامه آکادمیک دانشگاه SU در قالب گشت و گذارهای کارگاهی ساختار یافته است که با توجه به دانش علمی و انتقال اجتماعی فعلی آن به عنوان یک منبع گردشگری، نقاط قوت و ضعف میراث فرهنگی مکان را نشان می‌دهد. کارگاه‌ها به عنوان جلوه‌ای از تدریس غیر متعارف، آنها یک آموزش عملگرایانه از یک کلاس درس وارونه را ارائه می‌کنند، جایی که با رویکردی سازنده به تدریس، دانش آموز قهرمان اصلی آن است. این کارگاه‌ها میراث برجسته و انحصاری از Faro de España را به عنوان میزبان خواهند داشت. صخره چیپیونا با سواحل فسیلی کواترنر، شاخص‌های اصلی تاریخ زمین شناسی سیاره در اقیانوس اطلس است. بوم‌شناسی غنی این ساحل صخره‌ای و معماری بربری تورهای سنگی که کانکس‌های ماهیگیری هستند. بهترین معادن سنگ آسیاب رومی حفظ شده در امپراتوری که امروزه در ساحل جزر و مدی نیمه غوطه‌ور هستند. جزیره صخره ای Salmedina، با سنت "شهر ویران شده" مانند جزیره آتلانتیس. پناهگاه رگلا، خاستگاه چیپیونای قدیمی و جایی که ۱۴۰۰ سال زندگی رهبانی در آن زندگی می‌کند جایی که ساختمان‌های کاملا حفاظت‌شده صومعه ویزیگوتیک و اسلامی لاس‌مزکویتاس به دنبال یکدیگر می‌آیند. سکونتگاه اندلس، دو برابر موزارابیا مسیحی (با باغ میوه و چرخ آبی آن در قرن هشتم) و مزرعه مزرعه اسلامی (با مسجد قبله علمی، محله فعلی)، جمعیت‌هایی که از طریق راه اندلسی چیپیونا (Avenida de Regla) به هم متصل شده‌اند. ما همیشه در مسیر پیاده‌روی‌های فرهنگی، اکتشاف جزر و مدی صخره‌ها، گشت‌وگذار با دوچرخه در خشکی و گشت و گذار با قایق خواهیم بود. سفر دریایی که ما را به سواحل بکر پارک ملی دونانا می‌برد.، مکانی بهشتی که جشن SU برگزار می‌شود،

چیپیونا کجاست؟

این دانشگاه تابستانی اروپایی Chipiona ۲۰۲۲، فرصتی است برای لذت بردن از چند روز تابستان در دریای اقیانوس و تاریخ چشمگیر آن در اسپانیا، که چیپیونا مکانی از خاطره است که همیشه در خاطره‌ها زنده خواهد ماند.

کد خبرنگار: ۲۱
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید