۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: 55380348

روز گذشته ۲ نوجوان ۱۴ و ۱۶ ساله در ساحل گوهر باران ساری در دریا غرق شدند و یک نفر هم در ساحل بابلسر.

۳ نفر در دریای مازندران غرق شدند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، رییس هیات نجات غریق استان مازندران از پیدا شدن اجساد سه نفر که روز گذشته در آب‌های ساحلی استان غرق شدند، خبر داد.

نقی کریمیان افزود: اجساد این افراد با تلاش نیروهای نجات غریق مازندران که در ساحل بابلسر و گوهرباران ساری پیدا شد. دیروز جمعه ۲ نوجوان ۱۴ و ۱۶ ساله در ساحل گوهرباران ساری که به دریا زده بودند، به رغم تذکر ناجیان غریق حاضر در محل مبنی بر خطرناک و ممنوعه بودن شنا در این منطقه، اما آن‌ها توجه نکرده پس زا رفتن به دریا غرق شدند.

رییس هیات نجات غریق مازندران گفت: جسد این ۲ نوجوان در همان لحظه توسط نیروهای نجات غریق از آب بیرون کشیده شد.

کریمیان در خصوص غرق شدن یک نفر در ساحل بابلسر نیز گفت: روز گذشته دو نفر در منطقه شنا ممنوع این ساحل به دریا زدند که یک نفرشان غرق شد.

وی اامه داد: با تلاش حدود ۲۴ساعته ناجیان غریق یک ساعت قبل جسد این فرد غرق شده را از آب بیرون کشیدند.

توصیه رییس نجات غریق مازندران به مردم

رییس نجات غریق مازندران از مردم خواست توصیه‌ها و هشدارها مبنی بر خطرناک بودن شنا در مناطق شنا ممنوع و مناطقی که طرح دریا در آن اجرا نشده است، را جدی بگیرند.

طرح سالم‌سازی دریا از سال ۱۳۹۱ با هدف کاهش تلفات ناشی از غرق شدن هنگام شنا و همچنین ارایه خدمات تجمیعی گردشگری و نظارت‌های اجتماعی در ۶۰ نقطه از سواحل مازندرانی دریای خزر به اجرا درآمد و امسال هم از هفتم خرداد با حضور استاندار مازندران در سواحل چالوس آغاز به کار کرد.

مازندران دارای ۱۵ شهرستان ساحلی است که در این میان محمود آباد با ۳۰ کیلومتر ساحل آزاد و بیش از ۱۲۰ راه دسترسی دارای ۱۶ طرح، بابلسر با ۲۷ کیلومتر نوار ساحلی و ۱۳ کیلومتر نوار ساحلی قابل شنا با ۱۵ طرح سالمسازی، از شاخص‌ترین شهرستان‌های مرکزی استان در اجرای این طرح محسوب می‌شوند.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید