اگر قصد دارید برای تحصیل به نیوزیلند مهاجرت کنید، دست به انتخاب هوشمندانه‌ای زده‌اید. نیوزیلند کشوری زیبا، پیشرفته، با مردمانی خوش‌برخورد و دانشگاه‌های درجه یک است. از مزایای تحصیل در دانشگاه های نیوزیلند می‌توان به هزینه مناسب زندگی، امنیت بالا و داشتن رفاه و آسایش اشاره کرد.

دانشگاه های نیوزیلند؛ فرصتی بزرگ برای ساختن آینده‌ای روشن

نیوزیلند دارای هشت دانشگاه دولتی است که در میان دانشگاه‌های برتر دنیا قرار دارند. دانشگاه‌های این کشور دانشجویان موفق زیادی را به دنیا معرفی نموده و نرخ بیکاری نیز در میان فارغ‌التحصیلان دانشگاه های نیوزیلند بسیار پایین است. بنابراین با پذیرش در این دانشگاه‌ها و فارغ‌التحصیلی در آن‌ها شانس بسیار بزرگی برای پیشرفت در زندگی نصیب شما خواهد شد. با بهترین دانشگاه‌های کشور نیوزیلند آشنا شوید.

مزایای تحصیل در دانشگاه های نیوزیلند

سالانه دانشجویان زیادی که قصد تحصیل در خارج از کشور را دارند، نسبت به مهاجرت تحصیلی به نیوزیلند اقدام می‌کنند. اما چرا نیوزیلند؟ موسسات دانشگاهی در نیوزیلند دارای رتبه بین‌المللی بالا در دنیا و کادر آموزشی عالی هستند که به نیازهای شخصی دانش آموز در کلاس اهمیت می‌دهند. مدارک و دوره‌های آموزشی در نیوزیلند از اعتبار جهانی برخوردار هستند. همچنین اعتبار مدارک تحصیلی شما در این کشور با دانشگاه های کانادا، استرالیا، ایالات متحده آمریکا و انگلستان برابری می کند.

چرا تحصیل در دانشگاه های نیوزیلند را انتخاب کنیم

دانشگاه های نیوزیلند از سیستم تضمین کیفیت برخوردار هستند. اما این سیستم به چه معناست؟ یعنی دانشگاه های نیوزیلند دارای سیستم آموزشی چند لایه هستند که سطح بالای برنامه‌ها، آموزش و یادگیری را تضمین می‌کنند. دلیل اصلی این که ۹۳ درصد دانشجویان بین‌المللی، مشغول تحصیل در نیوزیلند هستند اعتبار بسیار زیاد دانشگاه‌های این کشور است.

هفت مورد از هشت دانشگاه های نیوزیلند دانشگاه‌های جامعی هستند که طیف گسترده‌ای از رشته‌ها از جمله هنر، علوم، تجارت، مهندسی و علوم بهداشتی را ارائه می دهند. در ادامه به معرفی همه دانشگاه‌های دولتی کشور زیبای نیوزیلند می‌پردازیم.

دانشگاه فناوری آکلند

دانشگاه فناوری آکلند (Auckland University of Technology) در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد و از نظر تعداد دانشجویان ثبت‌نامی، با ثبت‌نام ۲۹۱۰۰ دانشجو در سه پردیس دانشگاهی سومین دانشگاه بزرگ نیوزیلند به شمار می‌رود. این دانشگاه دارای پنج دانشکده و سه مکان تخصصی دیگر از جمله مرکز سلامت و ورزش آکلند، رصدخانه رادیویی وارک‌ورث (Warkworth) و مرکز آموزش پناهندگان دانشگاه فناوری آکلند است.

دانشگاه آکلند

دانشگاه آکلند یک دانشگاه تحقیقاتی دولتی مستقر در شهر آکلند بوده که بزرگترین و جامع ترین دانشگاه با بالاترین رتبه در نیوزیلند است. همچنین این دانشگاه دائما در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر در رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی قرار می گیرد. دانشگاه آکلند بزرگترین دانشگاه نیوزیلند از نظر ثبت نام بوده که میزبان حدود ۴۰۰۰۰ دانشجو در پنج پردیس آکلند است. همین‌طور این دانشگاه هشت دانشکده، از جمله یک دانشکده حقوق و همچنین سه موسسه تحقیقاتی را در بر می‌گیرد.

دانشگاه لینکولن

دانشگاه لینکلن (Lincoln University) در سال ۱۸۷۸ تاسیس شد و قدیمی‌ترین دانشگاه کشاورزی در نیم‌کره جنوبی زمین به شمار می‌رود. این دانشگاه نسبت به دیگر دانشگاه‌های دولتی نیوزیلند دارای کمترین میزان ثبت‌نام بوده و یکی از  اعضای یورولیگ در حوزه علوم زیستی است. در سال ۲۰۱۸، دانشگاه لینکلن ۱۳۶۹ دانشجوی بین المللی از ۷۵ کشور داشت و یکی از مقاصد دانشجویان بین‌المللی برای مهاجرت تحصیلی به نیوزیلند است.

دانشگاه های نیوزیلند؛ فرصتی بزرگ برای ساختن آینده‌ای روشن

دانشگاه مسی

دانشگاه مسی (Massey University) در شهر پالمرستون نیوزیلند بوده که پردیس‌های مهمی در ولینگتون و آلبانی دارد. دانشگاه مسی دارای تقریباً ۳۰۸۸۳ دانشجو بوده که ۱۳۷۹۶ نفرشان دانشجویان آموزش مجازی هستند. بدون در نظر گرفتن دانشجویان بین المللی، دانشگاه مسی دومین دانشگاه بزرگ نیوزیلند به شمار می‌رود. بیشتر از ۳۰۰۰ دانشجوی بین المللی از بیش از ۱۰۰ کشور در این دانشگاه مشغول تحصیل در نیوزیلند هستند.

دانشگاه کانتربری

دانشگاه کانتربری (Cunterburry University) در سال ۱۸۷۳ در شهر کرایست‌چرچ نیوزیلند تاسیس شد. این دانشگاه دارای شش دانشکده بوده و هرکدام از این دانشکده‌ها در تمامی مقاطع، رشته‌های تحصیلی زیادی را ارائه می‌دهند.

این دانشکده‌ها عبارتند از: دانشکده مهندسی، دانشکده هنر، دانشکده تجارت و بازرگانی، دانشکده علوم، دانشکده حقوق و دانشکده آموزگاری. همچنین این دانشگاه دارای ۲۲۰۰۰ دانشجو است که ۱۹۰۰۰ هزار نفر از آن‌ها دانشجویان بومی و ۳۰۰۰ نفر دانشجویان بین‌المللی بوده که مشغول تحصیل در نیوزیلند هستند. این دانشگاه دولتی نیوزیلند نیز جزو مقاصد دانشجویان برای مهاجرت تحصیلی به نیوزیلند است.

دانشگاه اوتاگو

دانشگاه اوتاگو (Ottago University) در سال ۱۸۶۹ در شهر دونیدین نیوزیلند تاسیس شد و قدیمی‌ترین دانشگاه این کشور است. این دانشگاه دارای ۲۰۰۰۰ دانشجوی بومی و ۱۵۰۰ دانشجوی بین‌المللی از کشورهای متفاوت بوده و تقریبا ۲۰۰۰ نفر کارمند دارد. همچنین این دانشگاه دارای پنج پردیس در بخش‌های متفاوت نیوزیلند است ولی پردیس اصلی آن در شهر دونیدین قرار دارد. پس از دانشگاه آکلند، دانشگاه اوتاگو رتبه دوم را از نظر تعداد تحقیقات، با ۲۰ موسسه تحقیقاتی به خود اختصاص می‌دهد.

دانشگاه های نیوزیلند؛ فرصتی بزرگ برای ساختن آینده‌ای روشن

دانشگاه ولینگتون

دانشگاه ولینگتون (Victoria University of Wellington) در سال ۱۸۹۷ در شهر ولینگتون تاسیس شد. در میان دانشگاه های نیوزیلند، دانشگاه ولینگتون با بیشتر از ۱۷۰۰۰ دانشجو توانسته از نظر تحقیقاتی به رتبه چهارم دست یابد. همین‌طور دانشگاه ولینگتون دارای یکی از بزرگ‌ترین کتابخانه‌های نیوزیلند بوده که بیشتر از یک میلیون و سیصد هزار جلد کتاب دارد. این دانشگاه سالانه تعداد زیادی دانشجوی بین‌المللی را پذیرش کرده و امکاناتی مانند خوابگاه را در اختیار دانشجویانی که مشغول تحصیل در نیوزیلند هستند قرار می‌دهد.

دانشگاه وایکاتو

دانشگاه وایکاتو (University of Waikato) در سال ۱۹۶۴ و در شهر همیلتون نیوزیلند تاسیس شد. این دانشگاه دارای ۱۲۰۰۰ دانشجو بوده که ۲۰۰۰ نفر آن‌ها دانشجویان خارجی هستند. دانشگاه وایکاتو هر سال تعداد زیادی دانشجوی خارجی پذیرش می‌کند و مقصد بسیاری از افرادی است که قصد مهاجرت تحصیلی به نیوزیلند را دارند. این دانشگاه دارای دو پردیس در شهرهای همیلتون و تانگورا بوده که پردیس اصلی در همیلتون قرار دارد و هر دو شامل پردیس خوابگاه می‌شوند.

دانشگاه های نیوزیلند؛ فرصتی بزرگ برای ساختن آینده‌ای روشن

تحصیل در دانشگاه های نیوزیلند؛ یک انتخاب تحصیلی مناسب

اگر قصد دارید برای تحصیل به نیوزیلند مهاجرت کنید، دست به انتخاب هوشمندانه‌ای زده‌اید. نیوزیلند کشوری زیبا، پیشرفته، با مردمانی خوش‌برخورد و دانشگاه‌های درجه یک است. از مزایای تحصیل در دانشگاه های نیوزیلند می‌توان به هزینه مناسب زندگی، امنیت بالا و داشتن رفاه و آسایش اشاره کرد.

دانشگاه های نیوزیلند دارای امکاناتی عالی برای دانشجویان هستند و سالانه تعداد زیادی دانشجوی خارجی را جذب می‌کنند. همچنین دانشگاه‌های این کشور رتبه بالایی در میان دانشگاه‌های دنیا داشته و مدارک آن‌ها اعتبار بسیار زیادی دارند. با فارغ‌التحصیل شدن در دانشگاه های نیوزیلند فرصت‌های شغلی عالی زیادی در سراسر دنیا در اختیار شما قرار می‌گیرد.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید