علت مرگ بوکسور تیم ملی که در اردوی این تیم در کامیاران دار فانی را وداع گفت، همچنان توسط پزشکی قانونی در حال بررسی است.

دلیل فوت بوکسور تیم ملی در کامیاران چه بود؟
به گزارش سلام نو به نقل از صداوسیما مرکز کردستان، محمدامین روستایی بوکسور همدانی وزن ۶۰ کیلوگرم این تیم که عنوان نایب قهرمانی کشور در مسابقات مشهد را کسب کرده بود، در جریان یکی از تمرینات، بی‌هوش شد و پس از انتقال به بیمارستان، دار فانی را وداع گفت.

 رئیس فدراسیون بوکس پس از این اتفاق تلخ که جامعه ورزشی کشور را متأثرکرد، به خانواده محمدامین روستایی و خانواده بزرگ بوکس ایران تسلیت گفت.

حسین ثوری اظهار داشت: بر اساس اطلاعاتی که تا این لحظه گزارش شده است، این بوکسور در اردوی تیم ملی با نشانه‌های سرگیجه به کما می‌رود و پس از انتقال به بیمارستان سنندج تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد.

ثوری با بیان اینکه در روز این اتفاق تمرینات عادی انجام شده و مبارزه یا تمرین دشواری برگزار نشده است، افزود: منتظر جواب پزشکی قانونی هستیم تا علت دقیق فوت این ورزشکار ملی پوش مشخص شود.

محمد امین روستایی بوکسور همدانی تیم ملی جوانان که در اردوی این تیم در استان کردستان و شهرستان کامیاران حضور داشت، روز دوشنبه ۱۷ مردادماه پس از پایان یکی از تمرینات تیم ملی از هوش می‌رود و بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شود.

 طبق گفته سرپرست تیم ملی جوانان، محمد امین روستایی پس از پایان تمرینات تیم ملی، برای شستن دست و صورت خود به سمت سرویس بهداشتی می‌رود، اما پس از مدتی بی‌هوش روی زمین می‌افتد.

 پس از این اتفاق حاضرین در سالن تمرین سریعاً با اورژانس تماس گرفته و روستایی بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود، اما متاسفانه در بیمارستان طبق تشخیص پزشکان مشخص می‌شود که او دچار ضایعه مغزی شده و با وجود جراحی و تلاش کادرپزشکی، متاسفانه روز چهارشنبه ۱۹ مردادماه دارفانی را وداع کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید