خشایار نادی، دبیرکل حزب ایران قوی در دومین حضور خود در استان سیستان و بلوچستان ضمن حضور در مناطق مختلف استان و دیدار با خانواده معظم شهدا، دفتر استانی حزب ایران قوی را افتتاح و دبیر استانی این حزب را معرفی کرد.

سفر دوباره خشایار نادی به سیستان و بلوچستان / دفتر ایران قوی در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

خشایار نادی، دبیرکل حزب ایران قوی در دومین حضور خود در استان سیستان و بلوچستان روز پنجشنبه ۲۰ مرداد پس از حضور در گلزار شهدای زاهدان و زیارت قبور شهدای مدافع سلامت،مدافع حرم، دفاع مقدس و مدافع امنیت، به مناطق محروم استان سر زد.

در این سفر استانی *صالح کیخا مومن* در مراسمی به عنوان دبیر استان سیستان و بلوچستان و رئیس شورای سیاست گذاری استان معارفه شد و دفتر استانی حزب ایران قوی افتتاح گردید.

در مراسم افتتاحیه دفتر استانی حزب در ابتدا خشایار نادی به معرفی حزب ایران قوی به عنوان حزبی مستقل، انقلابی، مردمی، ولایی و بدور از تفکر جناحی پرداخت و در ادامه صالح کیخا مومن دبیر استان ضمن معرفی استعدادهای استان و نیازها و کمبودها از تلاش های خود به عنوان نماینده حزب ایران قوی در مطالبه گری صحیح و جذب امکانات برای منطقه گفت.

در ادامه این سفر خشایار نادی و صالح کیخا مومن به منزل پدر شهید علیرضا بوربوری از شهدای دفاع مقدس رفتند و از مقام شامخ شهید تجلیل کردند.پدر شهید از کم توجهی برخی از مسئولان گله مند بود.

نادی ضمن حضور در خیابان آزادی زاهدان که از مناطق کمتر برخوردار منطقه است و همچنین منطقه محروم شیرآباد به گفتگو یا مردم پرداخت و ضمن احصا مشکلات پیگیر راهکارهایی جهت بهبود و رفع معضلات مردم مناطق محروم شد.

دبیرکل حزب ایران قوی با حضور در مناطق زاهدان با اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان به گفتگو کرد و درباره نیازها و خواسته‌های آنان به مباحثه پرداخت.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید