با مطالعه این مقاله با بهترین مکان­های گردشگری توکیو آشنا شوید.

مناطق گردشگری توکیو + عکس با کیفیت

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: وقتی صحبت از بزرگ‌ترین شهرهای جهان می‌شود، شهر توکیو به ذهن می‌آید. توکیو، پایتخت ژاپن، ترکیبی از سنت و مدرنیته، یکی از بهترین مکان‌ها برای بازدید در آسیا است. کاخ امپراتوری و مقر دولت و پارلمان و همچنین هتل‌های مجلل، رستوران‌های ستاره‌دار میشلین و مرکز خریدهای فوق‌العاده در این شهر قرار دارد. این شهر پرجمعیت که در شرق مرکزی هونشو، بزرگ‌ترین جزایر اصلی ژاپن واقع شده است، به‌عنوان یک پایگاه عالی برای کاوش در سایر نقاط کشور عمل می‌کند.

توکیو یکی از مدرن‌ترین شهرهای جهان ازنظر زیرساخت و طراحی است. توکیو همچنین عنوان گران‌ترین شهر جهان را برای زندگی در اختیار دارد. خوشبختانه، به لطف شبکه‌های ریلی و متروی فوق‌العاده‌اش، یکی از شهرهایی است که آسان‌ترین جابجایی‌ها در آن انجام میشود.

مناطق گردشگری توکیو + عکس با کیفیت

توکیو یک کلان‌شهر بزرگ و پر جنب‌وجوش است که مساحتی بالغ‌بر ۲۰۰۰ کیلومترمربع را در برمی‌گیرد که شامل کوه‌ها در غرب و جزایر نیمه گرمسیری در جنوب آن است. توکیو بیش از ۴۰۰ سال قدمت دارد. این شهر خیلی زود به پایتخت سیاسی و اداری ژاپن تبدیل شد و اکنون ترکیبی خارق‌العاده از آسمان‌خراش‌های آینده‌نگر، چراغ‌های نئون، فروشگاه‌های مد روز، موزه‌ها، زیارتگاه‌ها، معابد و پارک‌ها است. بیشتر سرگرمی گردشگران در ژاپن شامل گشتن در خیابان‌ها، نگاه کردن به مغازه‌ها، کشف ساختمان‌های باستانی و استراحت در پارک‌های آرام ژاپن است.

با مطالعه این مقاله با بهترین مکانهای گردشگری توکیو آشنا شوید.

  1. معبد میجی

مناطق گردشگری توکیو + عکس با کیفیت

ساخت معبد باشکوه میجی در سال ۱۹۱۵ آغاز شد و در سال ۱۹۲۶ تکمیل شد. اگرچه ساختار اصلی این معبد در طول جنگ جهانی دوم ویران شد، اما در سال ۱۹۵۸ بازسازی شد و اکنون بهعنوان یکی از معبدهای مهم توکیو باقی مانده است.

این معبد توسط جنگلی همیشه‌سبز به وسعت ۱۷۵ جریب که خانه حدود ۱۲۰۰۰۰ درخت است احاطه شده که نشان‌دهنده گونه‌های موجود در سراسر ژاپن است. در معبد میجی همچنین یک ˮدرخت آرزو“ قرار دارد که بازدیدکنندگان می‌توانند عمیق‌ترین آرزوهای خود را روی آن بنویسند و آویزان کنند. موزه آن شامل گنجینه‌های سلطنتی است.

  1. باغ ملی شینجوکو گیون

مناطق گردشگری توکیو + عکس با کیفیت

هنگام بازدید از باغ ملی شینجوکو گیون، در یکی از تاریخی‌ترین مناطق توکیو قدم بزنید. این باغ قبلا محل سکونت خانواده نایتو در دوره ادو (قرن ۱۷-۱۹) بود و سپس به خانواده امپراتوری منتقل شد. این باغ در حال حاضر یک باغ ملی است که در سال ۱۹۴۹ افتتاح شد و به‌عنوان یکی از زیباترین باغ‌های ژاپن شناخته می‌شود.

این باغ یکی از بهترین باغها در نظر گرفته می‌شود زیرا سه نوع باغ سنتی را باهم ترکیب می‌کند: رسمی فرانسوی، منظره انگلیسی و سنتی ژاپنی. همچنین یکی از بهترین نقاط توکیو برای تماشای شکوفه‌های گیلاس است، زیرا این باغ تقریبا ۱۵۰۰ درخت گیلاس دارد. این باغ در فصل پاییز که برگها شروع به تغییر رنگ می‌کنند بسیار محبوب است.

از دیگر ویژگی‌های باغ می‌توان به وجود گلخانه، حوض‌های زیبا و آلاچیق‌های متعدد اشاره کرد.

  1. مرکز خرید گینزا

مناطق گردشگری توکیو + عکس با کیفیت

گینزا شلوغ‌ترین منطقه خرید توکیو است و مانند میدان تایمز نیویورک و بسیار قدیمی‌تر از آن نمادین است. این محل درواقع مرکز تجاری کشور برای قرن‌ها بوده است و جایی است که در آن پنج جاده، شهرهای بزرگ ژاپن را به هم متصل میکند. منطقه گینزا که در ردیف فروشگاه‌های منحصربه‌فرد و فروشگاه‌های اعیانی باشکوه قرار دارد، برای گشت‌وگذار در اطراف آن بسیار سرگرم‌کننده است. شما می‌توانید در یکی از چای‌خانه‌ها و کافی‌شاپ‌ها یا رستوران‌های متعدد آن بنشینید و به تماشای دنیایی باشید که با سرعت می‌گذرد.

در تعطیلات آخر هفته، وقتی همه‌جا باز است، این مکان بهشت خریداران است، زیرا تردد خودروها در آن ممنوع است و این مکان را به یکی از بزرگ‌ترین مناطق پیاده‌روی جهان تبدیل می‌کند. شب که می‌شود، تابلوهای تبلیغاتی غول‌پیکر روی ساختمان‌های متعدد آن، گینزا را در نور نئون روشن غرق می‌کنند.

  1. برج اسکای تری توکیو

مناطق گردشگری توکیو + عکس با کیفیت

این برج ارتباطی و رصدی با ارتفاع ۶۳۴ متر از ناحیه سومیدا در شهر میناتو مانند یک کشتی موشکی بزرگ بیرون آمده است.

برج اسکای تری بلندترین سازه کشور و بلندترین برج مستقل جهان در توکیو در سال ۲۰۱۲ افتتاح شد و به لطف چشم‌اندازهای پانورامای باورنکردنی از رستوران و عرشه‌های مشاهده، به‌سرعت به یکی از پربازدیدترین جاذبه‌های گردشگری شهر تبدیل شد.

این برج با یک پایه طراحی‌شده به شکل یک سه‌پایه عظیم، شامل تعدادی از سطوح مشاهده استوانه‌ای، ازجمله یکی در ارتفاع ۳۵۰ متری و دیگری در نقطه ۴۵۰ متری است. سطح دوم شامل یک راهروی مارپیچ شیشه‌ای منحصربه‌فرد به یک نمای حتی بالاتر با کف شیشه‌ای است و مناسب کسانی است که علاقه‌مند به ارتفاع و هیجان هستند.

کد خبرنگار: ۲۱
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید