در این مطلب قصد داریم به معرفی امن ترین شهرهای ایران بپردازیم، شهرهایی امنی که شما می‌توانید به راحتی و به تنهایی به آن‌ها سفر کنید.

به نظر شما امن ترین شهرهای ایران برای سفر کدام شهرها هستند؟

سلام نو-فاطمه عرب‌زاده: بعضی از افراد به تنهایی سفر کردن علاقه دارند و ترجیح می‌دهند هنگام سفر در شرایط سخت و چالش برانگیز قراردهند تصمیم می‌گیرند به تنهایی سفر کند. انتخاب مکانی که به آن سفر می‌کنید بسته به هدف قبلی که در ذهن شما وجود داشته است متفاوت است. اگر به فکر قرار گرفتن در مکان‌های چالش برانگیز هستید تا توانایی‌های خود را بسنجید مکانی که انتخاب می‌کنید با افرادی که از تنها سفر کردن تنها به قصد لذت بردن یاد می‌کنند، کاملا متفاوت است. در این مقاله قصد داریم به معرفی شهرهای ایمن در ایران برای تنهایی سفر کردن و لذت بردن بپردازیم. با ما همراه باشید.

ویژگی‌های یک شهر امن برای امن ترین شهرهای ایران چیست؟

ویزگی‌های یک شهر امن بسیار زیاد و متفاوت است و بستگی دارد که شما از چه منظری به امنیت و آرامش نگاه کنید. در ادامه با هم چند ویژگی کلی شهرهای امن را مرور می‌کنیم.

  • پیاده‌روهای در دسترس: شاید تا چند سال پیش خیابان صرفا به خودرو اختصاص داشت، اما امروز شهر باید شهروندمدار باشد. در این میان شهری شهرونمدار است که پیاده‌رو بزرگ، امن و زیست پذیر داشته باشد. یک پیاده رو خوب سه بخش اصلی دارد از جمله مبلمان شهری، قسمت پیاده‌رو که محل عبور مردم است و نمای ساختمان‌ها و فروشگاه‌ها که نمای شهر را شکل می‌دهند. پیاده‌رویی مناسب است که شهروند سالم و معلول بتوانند با امنیت خاطر از آن استفاده کنند.
  • زنده سازی فضاهای مرده: ساختمان‌ها و نقاط مُرده و مخروبه نه تنها چهره شهر را زشت می‌کند، بلکه عملا به مکانی برای وقوع انواع بِزه تبدیل می‌شود. سرقت، استعمال مواد و انواع مشکلات را می‌توان آسیب‌هایی دانست که در این فضاها پر و بال می‌گیرند. بازسازی و زنده کردن این فضاها باعث افزایش امنیت شهر می‌شود.
  • خیابان‌ها سالم و امن: خیابانی که سالم و مدرن باشد باعث کاهش تصادف و تسهیل رفت و آمد می‌شود. در نتیجه امنیت شهروندان افزایش پیدا خواهد کرد.
  • آمار کم دزدی، سرقت و خشونت: آن چنان که مشخص است پایین بودن آمار انواع سرقت و دزدی‌ یکی از مهم‌ترین عناصر امنیت شهرها است. کم بودن این آمارها نشان از کم بودن آسیب‌های اجتماعی دارد.

بیشتر بخوانید: ۲۰ ایده تابستانی مجانی برای سرگرم کردن کودکان

امن ترین شهرهای ایران را بشناسید

با این تفاسیر امن‌ترین شهرهای ایران کدام شهرها هستند؟ از بین صدها شهر تاریخی و مدرن، گردشگری و اقتصاد و سیاسی کدام شهرها امن‌تر هستند؟ شهرهای نزدیک به پایتخت؟ شهرهای مذهبی؟ شهرهای سنتی؟ شهرهای شمالی، شرقی، غربی یا جنوبی؟

یزد شهری بدون دزد و احتمالا امن‌ترین شهر ایران

شهر یزد یکی از زیباترین شهرهای ایران است و مرکز استان یزد است. این شهر کیویری در بین رشته کوه های شیرکوه و خرانق قرار دارد. یزد یکی از مهم‌ترین شهرهای خشتی دنیا است و از این نظر جایگاهی ویژه در دنیا دارد. به جز این سیستم آب رسانی و البته بادیگر و به طور کلی معماری یزد همیشه محل توجه بوده است.

بیشتر بخوانید: ۹ جاذبه گردشگری برتر یزد + عکس

امن ترین شهرهای ایران
یزد از امن ترین شهرهای ایران و شاید امن‌ترین شهر آن است

شهر یزد که به دلیل داشتن بادگیرهای زیاد در سطح شهر معروف است در کنار مدرن شدن آثاری را که از دوره زرتشتیان برجای مانده به خوبی در خود حفظ و نگهداری کرده است. شهر یزد به دلیل داشتن امنیت خوبی که در سطح شهر دارد مقصد بسیار مناسبی برای تنهایی سفر کردن است. مسجد جامع یزد و باغ دولت آباد از جمله مکان‌های تاریخی و توریستی هستند که با سفر کردن به یزد می‌توانید از آن دیدن کنید. دو نکته جالب درباره یزد که بد نیست بدانید. اول اینکه اولین صندوق امانات جهان در حدود ۱۷۰۰ سال پیش در این شهر ساخته شده و بعد هم این که آمار سرقت در شهر یزد به شدت کم است و مردم این شهر تا چند سال پیش با موبایل قاپی آشنا نبودند!

تبریز شهر بدون گدا از امن ترین شهرهای ایران

شهر تبریز از قدیم‌الایام نام شهر ایمن ایران را به خود اختصاص داده است. تبریز که یک کلانشهر اقتصادی قوی و دارای جاذبه‌های گردشگری بسیار زیادی است هر ساله مسافران زیادی را به خود جذب می‌کند. افراد زیادی هستند که برای دیدن کردن از مسجد کبود و موزه آذربایجان از تبریز دیدن می‌کنند. چرم و فرش‌های دستباف تبریز که جزو صنایع دستی محسوب می‌شوند از بهترین سوغاتی‌هایی هستند که افراد می‌توانند از آنان برای دوستان و آشنایان شان خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: آب و هوای تبریز در فصول مختلف

امن ترین شهرهای ایران
تبریز از امن ترین شهرهای ایران است

تبریز یکی از شهرهایی است که به امنیت مشهور است. یکی از نشانه‌های این امنیت این است که تبریز به شهر بدون گدا مشهور است، شهرتی که ریشه در فرهنگ مردم و وجود خیریه‌هایی با سابقه ۷۰ ساله در این شهر دارد. به جز این تبریز شهر صنعت و صنعت‌گران است، یکی دیگر از عواملی که امنیت را افزایش می‌دهد.

شیراز شهری برای انسان

شیراز کلانشهری بزرگ است که چهارمین شهر ایمن در ایران است. دارای آب و هوایی معتدل است که در کنار بناهای تاریخی بسیار زیادی که در آن وجود دارند تبدیل به یکی از قطب‌های گردشگری امن در ایران شده است. بازدید کردن از مکان‌های تاریخی و باستانی شهر شیراز از باغ جهان نما، دلگشا، ارم و عفیف آباد گرفته تا بازدید از حافظیه بهترین مکان‌هایی هستند که می‌توانید به آنان تنهایی سفر کنید و در کمال آرامش از تنهایی سفر کردن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: بهترین زمان سفر به شیراز

امن ترین شهرهای ایران
شیراز شهری امنی و شهروند دوست

یکی از نشانه‌های امنیت شیراز را می‌توان میزان رضایت مردم از عملکرد پلیس دانست. در سال 1396 استان فارس با ۹۲ درصد بالاترین میزان احساس امنیت و رضایتمندی مردم از اقدامات پلیس را داشت. به جز این شیراز از نظر فضاهای شهری، شهری بسیار مطلوب و انسان محور است.

تهران؛ پایتخت همیشه بیدار

سفر کردن به تهران شهری با مساحت ۷۳۰ کیلومتر مربعی که افراد متنوعی را از قومیتهای مختلف در خود جای داده است می‌تواند تبدیل به تجربه بسیار به یاد ماندنی شود. جالب است که بدانید تهران یکی از پنج مقصد گردشگری برتر در ایران است. شک نکنید که در شهر تهران هر نوع تفریحی برای شما یافت می‌شود. تفریح در تهران به معنای بازار گردی، رفتن به پارک و سینما و همچنین خرید از پاساژهای فوق مدرن و بازار معمولی برای افراد مختلف است. فرهنگ غنی که در شهر تهران حکم فرما است بیش از هر چیز باعث شده که این شهر تبدیل به شهری امن و مقصدی مناسب برای سفر کردن شود.

بیشتر بخوانید: چرا تهران گزینه مناسبی برای بازیدیدهای تاریخی است؟ + معرفی ۱۵ جاذبه تاریخی تهران

امن ترین شهرهای ایران
تهران پایتخت امن ایران

تهران پایتخت ایران است و به لطف این پایتختی و شلوغی بیش از حد شهری است که شب‌هایی به نسبت بیدار و هوشیار دارد و امنیتی قابل توجهی هم دارد. هر چند از نظر امنیت باید اعتراف کرد که اوضاع شهری‌هایی مثل یزد و تبریز بهتر است.

کد خبرنگار: ۲۱
۳۶۳دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 179
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 184
  • سعید IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    اصفهان و خیلی شهرهای دیگه یادتون رفت عزیزدلم
    • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      21 5
      ناسیونالیست هستند
  • سارا IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    واااا، یعنی بقیه شهرهای ایران ،مردمشون همه با کُلت منتظرن یکی بیاد ببندنش به تیر؟ این چه تیتریه؟؟؟تمام مردم ایران در هر استانی خونگرم و مهمان نواز هستن
    • رضا IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      81 16
      ،😄👏👌👍
    • مرد ایرانی IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      10 2
      درود بر شما همه نقاط ایران زمین امن هستندهمه مردم ایران بزرگ مهمان نواز هستند
    • داروین IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      5 1
      خخ والا
    • رضا شفیعی IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      15 2
      افرین سارا خانم بنده کم و بیش به تمام نقاط کشور عزیزم سفر نموده ام و امنیت و ارامش را در همه جای سرزمین وطنم به عینه دیده ام .البته ممکن است که یک معتادی و یا دله دزدی اقدادم به دزدی کنند و کاری انجام دهند که خارج از مهماندوستی خاص ایرانیان باشد اما این گونه کار ها را نمیشود به پای حساب همه ایرانیان نجیب و متعصب نوشت چرا که زیبا ترین و قشنگترین و گرانترین خانه ها و کاخ ها هم نیاز به توالت و دستشویی دارد و نمیشود گفت که توالت بو میدهد و ووو و لذا به تشخیص بنده همه ایرانیان خوبند و مهربان و مهماندوست و شاید هم در هر شهری باشند یکی دوسه تایی که دیتشان چسب داشته باشد و چیزی بهش بچسبد و گر نه
    • رضا شفیعی IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      5 1
      افرین سارا خانم بنده کم و بیش به تمام نقاط کشور عزیزم سفر نموده ام و امنیت و ارامش را در همه جای سرزمین وطنم به عینه دیده ام .البته ممکن است که یک معتادی و یا دله دزدی اقدادم به دزدی کنند و کاری انجام دهند که خارج از مهماندوستی خاص ایرانیان باشد اما این گونه کار ها را نمیشود به پای حساب همه ایرانیان نجیب و متعصب نوشت چرا که زیبا ترین و قشنگترین و گرانترین خانه ها و کاخ ها هم نیاز به توالت و دستشویی دارد و نمیشود گفت که توالت بو میدهد و ووو و لذا به تشخیص بنده همه ایرانیان خوبند و مهربان و مهماندوست و شاید هم در هر شهری باشند یکی دوسه تایی که دیتشان چسب داشته باشد و چیزی بهش بچسبد و گر نه
    • احمد IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      3 1
      گل گفتی این همه عنوان خبری ای چیه زدی
    • امید IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      1 0
      🤣🤣 ایول
    • رضا GB ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      10 1
      راضیم ازت
    • بنده خدا IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      15 2
      احسنت به شما، دقیقا همینطوره👍
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      3 1
      👏👏
    • کریم IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      12 4
      غلط اضافی کرده
    • بینا IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      5 0
      🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩
    • رضا IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      2 0
      👌👌👌👌
    • IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      0 0
      گل گفتی خواهر شهرهای کوچیکی داریم که ازهرلحاظ بهترینن والا
  • غلامحسن IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    متمدنترین و قدیمیترین و بافرهنگترین کشور دنیا ایران است و بهترین شهر ایران شیراز است .
    • محمد IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      66 71
      واقعا بی نظیره‌ شیراز
    • محمودرضا اکاتی IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      10 14
      سیستان مهدتمدن جهان یادتون رفته
    • سعید IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      11 19
      واقعا شیراز عالی و شیرازیا مهمان نوازن
    • محمد IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      3 0
      صد درصد
  • Mohamad IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    هر شهری تا محلات خلافکار داره محل های آروم هم داره امنیت همه جای دنیا نسبی است
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    از مشهد یادتون رفت
  • زهرا IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    واقعا تبریز حرف نداره تو امنیت و بهداشت اونجا هر شهروند خودش یه پلیس بیشتر شبیه شهرهای اروپایی پر امنیت من اهل جنوبم و اینو اعتراف میکنم قصد دارم برم تبریز ساکن بشم
    • جعفر IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      6 0
      ممنون از نظر تون همه جای ایران قشتگیها و جزابیتهای خودش رو داره ایشالا اومدید تبریز خوش بگذره
    • PE ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      6 3
      واقعاً شهر تبریز عالیه احسن.
    • بهمن IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      5 1
      ای ول به مرامت
    • ابراهیم IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      3 2
      از کرمان زیبا چرا چیزی نگفتید....
    • بهنام IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      1 2
      ساغول
    • علی IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      34 39
      آره جان خودت عمرا اگر اجازه بدن یک روز یک نفر غیر ترک اونجا ساکن بشه تبریزیا اگر ترک نباشی کاری میکنن فراری بشی
    • محمد IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۱
      4 0
      شهر تبریز است و جان قربان جانان میکند سرمه چشم از غبار کفش مهمان میکند شهر تبریز است و کوی دلبران ساربانا بار بگشا ز اشتران شهریار
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    آخه این چه تیتری هست که میزنی.
    • میلاد IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      12 2
      امن ترین استان ایران با اختلاف کردستان هست تو بیابون هم بخوابی هیچکی کاری به ات نداره
    • شهروند IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      13 8
      از فردوس خراسان جنوبی که زبانزد ایرانیانه یادتون رفت
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    88 17
    این پستو هذف کن توهن به بقیه ست
    • مهدی IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      22 1
      مووافقم. عنوان بسیار زشتی است و توهین
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      12 1
      درست میگی
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    90 20
    تف به مقاله تون...
    • میریعقوب سعادتمند IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      15 3
      اینها دوست دارند.اختلاف بیندازند.
  • سعید IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    92 5
    ایران همه اش زیبا و دیدنی و عشق است باید وطنپرست واقعی باشی تا بفهمی
  • عبور IR ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    47 92
    به اهواز بیاید😍
    • اهواز چخبره دوست عزیز وقتی آهن ذوب میشه تو گرما IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
      5 0
      بیاین ساری زیبا ترین شهر ایران
    • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      7 4
      چراکه نه؟سرزمین مرام ومعرفت .سرزمین غیرت وهمت
    • Gamer IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
      14 1
      به اهواز نیایند تا نمیرید اصلا طرف خوزستان تابستون نیایند من خودم شهرستان بهبهانم دارم تلف میشم
  • رحمانی IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    3 1
    سیریک در استان هرمزگان هم زیبا و هم امن
    • حاجی زاده IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      0 1
      سیریک شهر بسیار امنی هست
  • IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    2 2
    پس ما چی ....لرستان. خرم اباد
    • حسین IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      0 1
      به نظر من تمام شهرهای دنیا ن فقط ایران، هم بد داره هم خوب نمیشه بگی همه شهرها جز این ۴تا شهر همه بدن، شما بیا خرم آباد کنار خیابون بگو جای خواب ندارم ببین چطور مردمش میبرنت خونه ازت پذیرایی میکنن و باهات مچ میشن، بعدش مهد تاریخ و تمدن خرم آباد لرستان
  • IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    3 7
    آخ نگو تبریز بگو بهشت
  • علی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 1
    سلام همه ی شهر ها و راه ها و روستاهای ايران امن است من بیشتر شهرها را به جهت کارم سفر کردم خدا رو شکر امنیت داشته از شرق کشور بلوچستان تا غرب آذربایجان و از جنوب جزایر خليج فارس تا شمال با خيال راحت سفر کنید .فقط افراد خلاف کار همه جا هستند که بایستی با حواس جمع و تیزبینی مواظب دور وبر خودمون باشیم
  • محمد IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    8 2
    ما یزد هستیم و بهار به تبریز رفتیم واقعا عالی بود طبیعت زیبا و آب و هوای دلنشین مردمانی بسیار با ادب و فرهنگ .قصد داریم باز هم به تبریز برویم
  • توفیقی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    9 1
    یاسوج از زیباترین شهرهای ایران است
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    2 1
    مناطقی که مردم بیشتر می رن رو نزدی...یعنی تبلیغات
  • IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    4 2
    بله جاده های منتهی به بعضی شهرهای کشور بدون مخاطره هست ومتاسفانه تعداد زیادی هم از جاده های بعضی شهرهای ایران مثل جاده های شمال کوهستانی و خطر افرین هست
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 1
    شهر خوب زیاده ولی تیتر خوبی ندادی شما موفق باشین
  • U3f IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 1
    چرا این متن نویسنده نداره؟ چرا نوشته منبع نداره؟ چرا هیچ استنادی در مورد تئاتر اصلی در متن نیست؟ بعضی وقتا که مطلب ندارین بهتره چیزی ننویسد
  • عبسی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 4
    امن آرین شهر ایران در طول تاریخ و به استناد آمار تبریز و آذربایجان است.مخصوصا بعد از انقلاب از لحاظ آمار بزه کاری جامعه
  • کریم میرزائی گل IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    3 2
    سلام همدان یادت رفته
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    5 1
    بناب شهر سالم با غذای لذیذ و مکانهای دیدنی و فوق‌العاده امن برای عموم گردشگری سلامت و سیاحت در 107 کیلومتری جنوب تبریز واحد تولیدی فولاد و خشکبار و دیگر صنایع بسته بندی عملا امن بودن این شهر را مهاجر پذیر کرده
  • ارسلان IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    4 2
    یزد و شیراز را که واقعا راست گفته
  • امیر IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 1
    گرگان با ارومیه هم عالیه
  • عباس IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    3 2
    پس چرا این همه مسافر میان شمال؟؟!!
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    4 0
    من از همه دنیا که خسته هستم امنیت و آرامش را در مشهدالرضا پیدا می کنم.
  • امیر IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 1
    باید به نویسنده این مطلب در جشنواره فجر جایزه بدهند داداشم بنده به بیشتر استانهایی کشور مسافرت رفتم مشکلی مردمانشان ندیدم
  • خادمیان IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 0
    اگر از لحاظ امنیت بخواهیم بسنجیم ارسنجان فارس یکی از امن ترین شهرهای ایران و خاورمیانه است ولی متاسفانه جاذبه گردشگری زیادی نداره.
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    3 1
    قم عزیز،اصفهان زیبا،مشهدِجان،خوزستان باصفا، آذربایجانِ جان،وخلاصه کل ایران عزیزترازجان همه خوبند
  • عمو شمس الله IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    3 0
    تو رو خدا پاکش کنید،این چه متنی بود که نوشتید باسواد!
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 1
    امنترین شهر از نظر من ایرانشهر بلوچستان است من خودم شیرازی ام ولی خدمت اونجا بودم
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    2 1
    تشریف بیارید کلیبر وخداآفرین از استان آذربایجان شرقی ... و شب ساعت ۲ یا ۳ بیایید بیرون جلوی مغازه ها رو نگاه کنید می بینید که مغازه دار ها وسایل مغازه رو بیرون جلوی مغازه گذاشتند و فقط یه گونی یا چادر کشیدن رو وسایلاشون و رفتن ...وهیچ کس هم باهاش کاری ندارن.... بهترین امنیت اینه
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    2 3
    من تمام شهرهای ایران رفتم از لحاظ تمیزی و امنیت مثل بیرجند هیچ جا ندیدم واقعا مردم با ادب و با فرهنگی داره
  • علی عباسی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 0
    سلام شما اسم شهر یاسوج شهر خوش آب و هوا یادتون رفت
  • علی عباسی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 0
    سلام شما اسم شهر یاسوج شهر خوش آب و هوا یادتون رفت
  • علی عباسی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 1
    سلام شما اسم شهر یاسوج شهر خوش آب و هوا یادتون رفت
  • علی عباسی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 0
    سلام شما اسم شهر یاسوج شهر خوش آب و هوا یادتون رفت
  • علی عباسی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 0
    سلام شما اسم شهر یاسوج شهر خوش آب و هوا یادتون رفت
  • علی عباسی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 0
    سلام شما اسم شهر یاسوج شهر خوش آب و هوا یادتون رفت
  • علی عباسی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 0
    سلام شما اسم شهر یاسوج شهر خوش آب و هوا یادتون رفت
  • علی عباسی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 0
    سلام شما اسم شهر یاسوج شهر خوش آب و هوا یادتون رفت
  • علی عباسی IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 1
    سلام شما اسم شهر یاسوج شهر خوش آب و هوا یادتون رفت
  • محسن IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    2 0
    قم بیایید خیلی جاهای دیدنی وسیاحتی و زیارتی داره نمونه ش کوه خضر
  • بوکان IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    0 1
    این چه صیغه ای است همه جا امن و جذابیت خودشو داره ....
    • حامد IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
      2 0
      به بلداجی پایتخت گز ایران وخنکترین شهرایران درجهارمحال وبختیاری سربزنید
  • مهدی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    2 2
    ساوه. بزرگترین شهرصنعتی خاورمیانه رو داراست. وبزرگترین باغات انار و همچنین مرغوبترین انار دنیا
  • احمد IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    2 0
    همه جای ایران سرای من است
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    1 0
    واقعا با چه معیاری این شهرها امن ترند
  • عباس توانا IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    2 2
    بوشهر امن‌ترین شهر ایرانه. هر ساعت از شبانه روز هم زن و دختر از خونه بیان بیرون هیچ مزاحمی نیست که باعث آزار و اذیت بشه
  • Ahadjan IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۷
    2 1
    پس بلوچستان یادت رفته چابهار ک از هر کجای دنیا گردش گران زیاد میان از نظر گردشگری بهترین جاذبه ها را دارد خلاصه بکرها دست نخوردهو مردمان مهمانواز دوست داشتنی
  • کاردان IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    7 1
    همه جای ایران سرای من است و همه جاش زیبا و مردمان ساکن هموطنان من هستند زنده و سرخوش و پیروز باشند
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    4 3
    همه شهرهای ایرتن عالیست بجز تهران انهم بخاط شلوغی و سروصدا و آلودگی و........
  • ایمان IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    12 1
    سلام دوستان عزیز به قول شاعر گرانقدرمون، همه جای ایران سرای من است که خوب و بدش از برای من است...
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    6 1
    تمام شهرهای ایران شهر تمامی مردم ایران هست.واین چرندیات جز سرگرمی مفهومی ندارد
  • محمد IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    6 0
    چرابااین تیترای خام ونسنجیده مردم به جون هم میندازید تمام شهرهای ایران امنه کدوم شهره که گردشگرو به اسارت میگیرن ازنظرشما فقط این جندتاشهرواس مسافرت امنه
  • Mohammad IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    32 4
    تهران پر است از دزد و قاچاقچی ،آدم های کلک و هزار چهره و شیاد پس تهران را حذف کنید
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    9 6
    مشهد
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    29 8
    فقط ارومیه پاریس ایران...
  • مسیحا IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    4 26
    مازندران و یادت رفت😐 از همه لحاظ تکمیله هیچی کم ندارع واقعا البته کل ایران جذابه تک تک شهرها فوق العاده ان به هر چیز خاصی معروفن و اینکه از لحاظ امن بودن هم این شهرو اون شهر نداره خوب و بد همه جا وجود داره!!!
  • IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    6 5
    بوشهر از تمام شهرها امن تر هست این رتبه بندی شما بر اساس کدوم آمار هست !!!
  • بنده خدا IR ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    4 0
    عجب تیترے زدے😂 میدونم چون خبر خوب ندارین از بیڪارے این مضخرفاتو نوشتین😂 همه شهرهاے ایران با صفاست و همه مردم ایزان خونگرم و با محبتن
  • رضا IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 6
    تف به مقا لتون
  • مجید IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    9 3
    من قبلابه‌یزد‌سفر‌کرده‌بودم‌واقعا‌امن‌ترین‌استان‌ایرانه چه مردمانی ادم‌اصلا‌احساس‌غریبگی‌نمی‌کنه‌بخدا‌دمشون‌گرم
  • ناشناس. IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    24 1
    تهران کجاش امنه؟؟ اش شله قلمکاریه از هزار قوم توی تهران ی غربت سرد حس میشه‌.حس بدیه.نمیشه به احدی نگاه کرد چه برسه به اعتماد‌!
  • گیل مرد IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    12 6
    گیلان بهشت روی زمین
  • مجو IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    22 1
    تهران شهر امن???!!! احتمالا این نوشته رو زاکانی داده بیرون
  • حسن عبدلی فر IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    5 8
    از نظر امنیت استان اردبیل بهترین هستند . برای مثال قفل فرمان، هنوز تو اردبیل مفهومی ندارد . یعنی همه ماشین هاشونو تو کوچه و خیابان پارک میکنند تابحال نه دزدی شده نه راهزنی در ضمن مردمی بسیار مودب و مهمان نواز دارد.
  • علی IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    8 1
    همه جای ایران سرای من است.عزیزم ترک ولر و لک و کرد و... نداریم همه ایران مال ایرانی هاست خیلی تعصب هم دارم روی همه قومها. همه جا هم امنیت نسبتا خوبه.پاینده ایران.زنده باد ایرانی
  • رضاربیعی IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    3 2
    بوشهر چی پس یادتون رفت
  • IR ۰۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    22 0
    تهران کجاش امنیت داره عجب
  • صوفیا IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    4 8
    همه،جای‌ایران‌سرای‌ من‌ است تهران‌ مظلومترین‌ مردمان‌ رو‌ داره‌ که‌ این‌ همه‌ مهاجر‌ رو‌ مثل‌ مهمون‌ ازش‌ پزیرایی‌ میکنه
  • alisan US ۰۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 7
    کرمان دیار کریمان هم فراموش شده هرچه از این شهر و مردمش بگم کم
  • غلامحسین امیدپناه IR ۰۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    11 3
    گرچه شیراز مردمش غریب نوازند وتبریز مهربان ولی طرح اینجورسوال نشانه بی عقلیه سوال کننده است .بجای این شکر خوردن میگفتی کدام شهرها به قانون بیشتر احترام میگذارند
  • حسن IR ۰۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    3 1
    من خودم شیرازی هستم وافتخار هم میکنم. من زیاد سفر کردم درسته همه جا خوب وبد داره ولی بنظر من بوشهر از نظر امنیت کامل حرف اول رو میزنه
  • حمید IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 1
    سلام همه شهر های ایران امن ‌.قشنگ .و مردمی مهمانواز دارند خیلی از شهر-ها را فراموش-کردیدید .‌‌ولی در کل بگو یم حقیقت تلخ است همیشه...
  • رسول IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    17 0
    الان تهران خیلی امن؟!!!!!!!!!!!! 🙄🙄🙄🙄🙄🙄
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    2 7
    به قزوین بیایید بهترین آب و هوا تمیز ترین شهر و ...
  • امیر قایقران US ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 0
    همه جای ایران سرای منست
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    4 2
    گلستان از همجا بهترع خیخیخیخیخیخ
  • امیر IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    16 1
    آخه تهران کجاش امن ترین شهر
  • علی IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    2 0
    روستای گیری بهشت گمشده ایران
  • کیان IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    2 4
    از نیشابور چرا نمیگی با اون همه تمدن‌ و مردم خوبش
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 0
    اهای تمام شهرهای ایران امن مواظب باشید در محیط شما نا امن
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 0
    موضوع کاملا اشتباهه چیز خوبی نیست
  • کورش IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 1
    نام خدا سلام این نوع تیترها فقط هدفش ایجاد تفرقه است اول بنده تنهایی به بیشتر استانها مسافرت رفته ام و هیچ نا امنی در هیچ شهری ندیده ام البته این به این معنی نیست که نا امنی نیست ولی هر شخصی می تواند با رعایت یک سری اصول اولیه امنیت مورد نظرش را برای خودش در هرجایی ایجاد کند
  • قادر بایرامی IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    3 1
    بهترین و زیباترین و دارای آبگرمهای متنوع همراه با مناظر و طبیعت زیبا فقط در استان اردبیل می باشد از کشورهای خارجی بخصوص عربی به استان بخصوص سرعین زیاد می آیند
  • صادقی IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    4 8
    ببینید کدوم شهر بیشترین مسافرو داره همون از همه جذاب تر و امن تر هست. به مشهد خوش آمدید
  • علی IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    14 5
    تبریز هم از لحاظ امنیت و هم از لحاظ بهداشت در ايران بی نظیر است. مردمان با فرهنگ و نجیبی دارند.
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    13 1
    آخه تهران گوشیتو بیاری بیرون موتوری فوری زده، کجاش امنه
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    12 2
    واقعا شهر تبریز درست بیان شده من هم قصد دارم اینجا ساکن باشم امن و عین شهر خودت راحت و خونگرم
  • ایران وطن من است IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    22 3
    تا ما یاد داریم تهران رو ب دوز و کلک و تیغ زدن میشناسن همه
  • مد IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 5
    مدیریت محترم سایت فازت از نشر این نوع مقاله ها چیه؟ میدونی این مقاله باعث میشه القاب شهرهای دیگه تو ذهن مردم جا بیافته!! تشریف بیارین قزوین بخدا خیلی مهمان نوازیم
  • ایرانی دوست🇮🇷💚 IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 0
    خیلی خوشحال شدم در مورد ایران بالاخره یه چیزی گفتید😍🇮🇷🤍 همه مردم کشورمون رسم مهمان نوازی رو دارن حالا با هر امکاناتی همه هم وطنانم و همه استان های کشورم دوست داشتنی هستند❤
  • مهرداد IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    11 4
    شهرتبریز است جان قربان جانان میکند
  • بهنام IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    10 0
    من اصلاحاتی جنوبی دارم تقریبا به همه استان سفر کردم واقعا تبریز با شهرهای ایران فرق می‌کنه.اروپایی هم از نظر بافت و هم از نظر فرهنگ
  • مهدی IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 7
    بهترین شهر تربت حیدریه است
  • دانیال IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    3 5
    سلام لرستان سرزمین آبشارها طبیعت گردشگری خوب مردمی اصیل مهمان نوازباگویش لری و لکی اریک قوم بااصالت مهمان دوست غریب پرست صفر کنید
  • Hossein IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    6 0
    منظور از امن چیه اگه امنیت جانی باشه که فکر نکنم امنیت تهران بیش از شیراز باشه
  • هاشم IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    11 0
    اولش خوب بود. ولی تهران امن نیست. هر چی جرم جنایته تو تهرانه
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    3 1
    بادرود من تو شهر یزد زندگی میکنم شهر ارومیه ولی همه جای ایران سرای من است درود بر ایرانی هرجا که هستی
  • مهدی IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 5
    سلام خک بر سرتون کرمان با مردم خونگرمش یادتون رفت .
  • محسن US ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    5 4
    اقا همدان که اصلا امن نیست هرکی اومده همدان بستیمش به رگبار / بنده خدا شهرهای دیگه مگه تگزاسن این دیگه چه جور پستیه
  • M IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    5 0
    به نظرم همه جا خوب و بد داره ولی کلی حساب کنی مردم های ایران مردمانی خون گرم هستن متاسفانه مشکلات اقتصادی این ۲ دهه اخیر باعث شده مردم بخاطر یه لقمه نون کار خلاف کنن
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    10 0
    یاشاسین آذر بایجان یاشاسین ایران
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    5 1
    رامهرمز جاذبه های دیدنی قشنگی داره🙂 ولی اینکه فراموشش کردید مشکل خودتونه کوهی که هزاران ساله داره میسوزه تشکوعه عمارت بزرگ صمیمی:) و هزاران جاهای دیگه! فقط تهران و شیراز و اصفهان دیدنی نیستن!
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    32 0
    تبریز عالیه اگه بیشتر بهش رسیدگی کنن مثه شهرهای اروپایی هست البته اگه اونایی که ازاطراف شهر تبریز میان با آداب و عرف این شهر سازش پیدا کنن و خرابش نکنن .
  • خسرو IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 0
    بیایین خونه ما،،، امن امنه.... باور کنید
  • Mjp IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 0
    خداوکیلی این کلمه امن چی میگه بابا مگه آمریکاس که همه دست به اسلحه باشن که غیر امن باشه
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    5 3
    خوب راست میگه واقعا یزد و تبریز و تهران و شیراز همه شهرشون هم آدماشون درجه یک هستن نمیخوام بگم فقط اینا خوبن همه جای ایران هم خوب داره هم بد ولی مثلا یزدیها خوب معروفن به خوب بودن مثلا اصفهانیا یا مشهدیا هم معروفن به...
  • :-) :-) IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    3 1
    سلام به نظرم مقاله خوبی نیست این توهین به تمام. هموطنان. مامیباشد همه شهرهاوروستاهای ایران امن هستند اصلا ایران امن ترین کشورجهان است
  • قلی پلنگ IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 0
    این خبرها رو از کی گرفتید یعنی اگر ما اگر بخواهیم از چهارمین شهر امن بیاییم سومین شهر امن وسط راه درگیر میشیم
  • امیر IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 0
    همه شهرهای ایران زیبا و دوست داشتنیه ومردم خوب مهربونم دارن
  • اسی سه سوت IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 3
    داداشای گلم بیایید کرمون ...در خدمتیم ...چه شهری ...چه امکاناتی...چه تجهیزات بروزی ...چه نقل ونباتی ...بیا عزیزم...
  • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    4 0
    یعنی بقیه شهرها دم عوارضی با آر پی جی استقبال می‌کنن
  • کاربر IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 1
    لرستان مهد آبشار ها🐥 خودم لرم تا حالا فقط یکیشون رو رفتم🤣🤣😅
  • ایرانی IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    8 2
    به تهران ومشهد بروید ولی فقط با یک گوشی N70نوکیا که وقتی تو مشتتونه دیده نشه .
  • N IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 0
    😂😂😂😂😂
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    1 0
    همه جای ایران سرای من است.
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    0 0
    درود وعرض ادب البته که تمام خاک ایران باارزش ومردمانی مهربان و نوع دوست داره.همه ی شهرهای ایران وجب به وجب عالیه.
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
    2 1
    اگر‌ اینجوریه پس چرا همه میان شمال ما در گیلان و شهر رشت فقط مسافر میبینیم ترافیک ما را خسته کرده البته همه هموطنان محترم برای ما عزیز هستند مردم ایران از هر قوم و نژاد گل هستند
  • ابوالفضل IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    همه ی شهرهای ایران امنیت دارند
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    پست تون جالب وقشنگ بود!
  • بهرام IR ۰۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    نظر خاصی ندارم همه ایران سرای من است
  • قلی پلنگ IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    همه جای ایران خوبه ولی بعضی از شهرها اخلاق مخصوص به خودشون دارند که ممکنه باعث بشه کمی به مسافران خوش نگذرد ولی دلیل بی امنی نمیشه
  • سلامی شیراز IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    به نظر من امنیت در سراسر ایران یکسان است بقول زنده یاد فردوسی: همه جای ایران سرای من است همه نیک و بدش برای من است
  • مهدی IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 0
    کاشونم بیایدو خوبه
  • مرتضی IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    من اکثرشهرهای ایران عزیز وطنم رادیذه ام همگی زیباودارای مردمی مهربان و انسان دوست و مردمی بی نهایت وطن پرست هستند
  • کامران IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    2 1
    شهر رامهرمز خوزستان یادتون رفت مگه ..؟؟
    • Ema IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 0
      دقیقا مردمشون تا ساعت ۳ بیرونن خودم دیدم
    • ناشناس IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
      0 0
      مردمش تا ساعت ۲ یا سه بیرونن
  • آبادان IR ۰۶:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    1 0
    همه شهرهای خوزستان خصوصا آبودان
  • علی IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    بوشهر امنترین شهر ایرانه اونم با اختلاف
  • رضا IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 1
    بوشهر واقعا شهر امنیه
  • رضا IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    بوشهر واقعا شهر امنیه
  • رضا IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 1
    بوشهر واقعا شهر امنیه
  • رضا IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 1
    بوشهر واقعا شهر امنیه
  • رضا IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 1
    بوشهر واقعا شهر امنیه
  • محمدرضا IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۹
    0 0
    سلام همه جای ایران مردمی خون گرم هستند من به هر شهر سفر کردم خاطره بدی از اون شهر نداشتم همه جای ایران از هر فرهنگ زیبا و دوست داشتنی است حالا اگه یکی به هر دلیلی برای ما خاطره بدی ایجاد کرده دلیل نمیشه همه مردم اون شهر بد باشند
  • اقا جون IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    0 1
    بنظر من امن ترین شهر قزوین خوش اب و هوا با تنوع غذایی و گردش گری
  • Ema IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    2 1
    ولی خیلی بده تبریزیا تبعیض قائل می‌شن((:
  • راستگو IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    0 0
    همه جای ایران سرای من است...اما تهران را بخاطر مرکزیتش و مشهد را بخاطر امام رضا ع و اصفهان را بخاطر آثار تاریخیش و اردبیل را بخاطر سرعینش دوست دارم...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید