هتل لاله تهران در مرکز شهر یکی از هتل های ۵ ستاره پایتخت بوده که در وب سایت ایران هتل آنلاین قابل رزرو است.

 نمای بیرون هتل ۵ ستاره لاله در مرکز تهران

در میان تمام هتل‌ های قدیمی و بااصالت تهران، نام هتل لاله نیز می‌درخشد. هتلی که سال‌های سال میزبان مسافران ایرانی و خارجی از اقصی نقاط ایران و جهان است. یک هتل پنج ستاره‌ بسیار شیک که به‌تازگی بازسازی گردیده تا رفاه کامل را به مهمانانش هدیه بدهد. اگر هتل لاله تهران را نمی‌شناسید بهتر است در ادامه با ما همراه باشید؛ چراکه می‌خواهیم به معرفی این هتل ۵ ستاره در مرکز شهر بپردازیم.

درباره هتل لاله تهران

هتل لاله جزو هتل‌ های لوکس تهران بوده که قدمت آن به سال ۱۳۵۰ بازمی‌گردد. این هتل بزرگ جزو مجموعه هتل‌ های لاله در ایران است که تابه‌حال دو بار در سال‌های ۱۳۷۶ و ۱۳۹۶ بازسازی و بهسازی گردیده است تا رضایت میهمانان را بیش از پیش به دست آورد. در کل باید بدانید که هتل لاله تهران یک هتل ۱۳ طبقه است. در این ۱۳ طبقه ۳۷۰ فضای اقامتی وجود دارد. میهمانان می‌توانند هر یک از این اتاق‌ها را بنا به سلیقه و تعداد نفراتشان انتخاب کنند.

موقعیت جغرافیایی هتل لاله تهران

در واقع چیزی که سبب محبوبیت هتل لاله تهران شده، موقعیت مکانی آن در مرکز شهر است. این هتل زیبا در منطقه‌ای خوش آب و هوا از تهران و در جوار بوستان لاله واقع شده است. از طرفی چشم‌انداز بسیار خوبی به رشته کوه البرز و قله دماوند دارد. مهم‌تر از همه این‌ها دسترسی بسیار ساده هتل لاله به جاذبه‌های پایتخت است.

مسیر دسترسی به هتل لاله تهران

برای رسیدن به هتل لاله تهران ابتدا باید وارد خیابان دکتر فاطمی شوید، سپس در نزدیکی بوستان لاله و خیابان فلسطین هتل لاله را خواهید دید. البته ناگفته نماند هتل لاله دقیقا نبش خیابان حجاب قرار گرفته و از بلوار کشاورز هم راه دارد. از طرفی با اقامت در این هتل دسترسی بسیار خوبی به خیابان زیبای ولیعصر تهران و ستارخان خواهید داشت.

واحدهای اقامتی هتل لاله تهران

فضای داخل سوئیت لوکس هتل لاله تهران
فضای داخل سوئیت لوکس هتل لاله تهران

از آن جایی که هتل لاله تهران تنوع بسیاری در فضاهای اقامتی‌اش دارد، انتخاب برای شما راحت‌تر خواهد شد. حتی اگر مشکل‌پسند هم باشید حتماً یکی از اتاق‌های هتل لاله تهران مورد پسند شما قرار می‌گیرد. از جمله این واحدهای اقامتی می‌توان به اتاق یک تخته با متراژ ۱۷ متر مربع اشاره کرد. از امکانات داخلی این اتاق‌ها می‌توان به صندوق امانات، آباژور، سرویس فرنگی، حمام، جالباسی، یخچال، حوله حمام، آب معدنی رایگان، تلفن، مبلمان، دمپایی، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی و سشوار اشاره کرد.

اتاق‌های دو تخته دبل هتل لاله تهران نیز بسیار پرطرفدار هستند و گزینه خوبی برای ماه عسل. این اتاق‌ها به متراژ ۲۴ متر مربع بوده و دارای یک تخته دونفره است. اتاق‌های دو تخته توئین هتل لاله تهران نیز بسیار مورد توجه میهمانان قرار می‌گیرد. این اتاق‌ها نیز به سایز ۲۴ مترمربع بوده و قابلیت یک نفر اضافه دارد. فضای اتاق‌های دو تخته تویین بسیار جادار و زیبا بوده و دارای آباژور، حمام، جالباسی، یخچال، تلفن، تلویزیون، مبلمان، سشوار، کارت هوشمند اتاق و... است.

از دیگر اتاق‌های دلباز و زیبای هتل لاله تهران می‌توان به سوئیت جونیور اشاره کرد. این سوئیت‌ها بسیار شیک و مدرن بوده و با وسایل امروزی دیزاین شده‌اند. همخوانی رنگ استفاده شده در وسایل اتاق حتما نظر شما را جلب می‌کند. این سوئیت‌ها امکانات خوبی دارند که نظیر آنها تلفن، یخچال، آباژور، مبلمان، تلویزیون، سشوار، سیستم گرمایش و سرمایش، میز و صندلی و تخت راحتی است.

از دیگر واحدهای اقامتی هتل لاله تهران می‌توان به سوئیت امپریال برای پنج نفر اشاره کرد. این سوئیت‌ها نیز بسیار شیک و مدرن هستند و به اندازه خانه خودتان راحت. از امکانات آن می‌توان به تخت‌های راحت، یخچال، تلفن، میز کار، آباژور، سشوار، صندوق امانات، جالباسی، تلویزیون، سرویس فرنگی، آشپزخانه با امکان پخت و پز، وان، پاور سوئیچ، مبلمان، آب معدنی رایگان و... اشاره نمود.

رستوران‌ ها و کافی شاپ های هتل لاله تهران

رستوران هتل لاله تهران
رستوران هتل لاله تهران

خبر خوب اینجاست که هتل لاله تهران سالن‌های پذیرایی بزرگ و مجللی برای سرو غذا و نوشیدنی دارد. برای مثال یکی از معروف‌ترین رستوران‌های این هتل، رستوران فرانسوی روتیسری است که انواع غذاهای فرانسوی را ارائه می‌دهد. برای رسیدن به این رستوران باید در طبقه سیزدهم قرار بگیرید. از دیگر رستوران‌های زیبای هتل لاله تهران رستوران سنتی نمکدون است. این رستوران فضایی بسیار دنج و آرام با رنگ‌های زیبا، دیوارهای نقاشی شده، سقف طراحی شده، آینه کاری‌های ظریف و میز و صندلی‌های بسیار زیبا است. رستوران سنتی نمکدون در طبقه همکف قرار داشته و با ظرفیت ۴۰ نفر است.

در این رستوران انواع غذاهای ایرانی سرو می‌شود و برای ناهار و شام مناسب است. اگر به فرهنگ شرق کشور علاقمندید و دوست دارید غذاهای چینی را امتحان کنید، باید به رستوران تیاره هتل لاله تهران سر بزنید. این رستوران در طبقه سیزدهم با ظرفیت ۱۱۰ نفر است و انواع غذاهای لذیذ شرقی را در وعده ناهار و شام ارائه می‌دهد. ناگفته نماند که هتل لاله تهران دارای یک کافی شاپ بسیار زیبا در طبقه همکف بوده که با ظرفیت ۹۰ نفر است. ساعت کاری این کافی شاپ شبانه روزی بوده و فضای آن بسیار شیک و مدرن است.

امکانات و خدمات هتل لاله تهران

وقتی پا به هتل لاله تهران می‌گذارید دیگر نگران تفریحات خود نباشید! این هتل بزرگ و زیبا دارای سالن بدنسازی، فضای سبز، سالن‌های پذیرایی، استخر روباز، سونای خشک و بخار، سالن بیلیارد و... است. همچنین هتل لاله تهران دارای امکانات خوبی نظیر دستگاه خودپرداز، آسانسور، نمازخانه، روزنامه، صندوق امانات، سالن همایش، سالن اجتماعات، سالن چندمنظوره، اتاق میمانی و جلسات کاری و پارکینگ رایگان غیر مسقف با ظرفیت ۱۲۰ خودرو است.

قوانین هتل لاله تهران

قبل از رزرو هتل لاله تهران پیشنهاد می‌کنیم قوانینش را بدانید! برای مثال بانوان و آقایان با تبعه خارجی نامحرم نمی‌توانند در یک اتاق اقامت کنند. علاوه بر این پذیرش صیغه نامه رسمی به صورت دفترچه با مهر برجسته در صورت دارا بودن تابعیت ایرانی و ارائه کارت ملی و شناسنامه عکس دار زوج امکان پذیر است. از طرفی در صورتی که مدرک شناسایی معتبر به هتل ارائه نشود، پذیرش مسافر به هیچ عنوان صورت نمی‌گیرد. مدارک شناسایی معتبر مسافر شامل کارت ملی، پاسپورت و اصل شناسنامه است.

ساعت تحویل اتاق ۱۴ بوده و اگر به هر دلیلی مسافر زودتر از این ساعت بخواهد اتاقش را تحویل بگیرد، امکان‌پذیر نخواهد بود. پذیرش مهمان خارجی فقط در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضا امکان پذیر است. همچنین اگر مسافران به اتاق و اموال هتل خسارت وارد کنند باید جریمه آن را بپردازند. مهمانان بالای ۶ سال به عنوان بزرگسال محسوب شده و در صورتی که کودک شما بین یک تا شش سال داشته باشد، هزینه اقامت او به صورت رایگان محاسبه می‌شود.

جمع‌بندی

حالا که با هتل لوکس لاله تهران آشنا شدید باید بدانید که چگونه می‌توانید از شهر خودتان و بدون هیچ دردسری هتل را رزرو کنید! برای رزرو هتل فقط کافی‌ست ایران هتل آنلاین را در صفحه سرچ موبایل یا لپ تاپ خود تایپ کنید و در صفحات جستجو روی این وب سایت کلیک نمایید. سپس می‌توانید هتل لاله تهران را به راحتی پیدا کنید و در تاریخ مورد نظر خود این هتل را رزرو نمایید. علاوه بر این قادر خواهید بود قیمت هتل لاله تهران را مشاهده کنید و یکی از اتاق‌های آن را نسبت به بودجه خود را رزرو کنید.

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید