معاون رئیس دومای روسیه گفت: مسکو باید مانع از بروز خطرناکترین چالش‌ها و تهدیدها علیه امنیت جهانی شود.

مسکو: آمریکا وارد مرحله تهدید تروریسم اتمی  شده است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، ایرینا یارووایا" معاون رئیس دومای روسیه با اشاره به اظهارات کارین ژان-پی‌یر، سخنگوی کاخ سفید برای بازگشت کنترل کامل نیروگاه هسته‌ای زاپروژیای اوکراین به دولت کی‌یف گفت: این کاخ سفید است که به کی‌یف دستور می‌دهد. نشانه‌هایی از این مساله وجود دارد که سیاستگذاری‌های آمریکا وارد خطرناکترین مرحله از تهدید تروریسم هسته‌ای شده است.

این سیاستمدار روس گفت: همیشه یک بخش تاریک در درخواست‌های کاخ سفید وجود داشته است. یک انقلاب رنگی و کودتای میدان در گذشته در اوکراین رخ داد، توافقات مینسک خراب شد، اوکراین پر شد از سلاح و مربیان پنتاگون و تور بزرگی برای ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین ترتیب داده شد که شامل اجرا "در یک کنسرت" در کنگره آمریکا بود که یکسری اتهامات بی‌پایه و اساس و نادرست علیه مسکو مطرح شد.

یارووایا همچنین تاکید کرد: اکنون نیز نیروگاه اتمی زاپروژیا مورد حمله قرار گرفته است. روسیه در حال حاضر باید مانع از بروز خطرناکترین چالش‌ها و تهدیدها علیه امنیت جهانی شود. بسیاری از کشورهای جهان به تجربه متوجه شده‌اند دلایل و اهداف واقعی آمریکا ضمن نقض قوانین بین‌المللی و پیگیری سیاست استانداردهای جعلی و تجاوزگری، چیست.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید