۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷
کد خبر: 55379742

میلاد جهانی، یکی از بهترین بازیکنانن چند سال اخیر تیم صنعت‌نفت با اینکه از استلال پیشنهاد داشت به سپاهان رفت و آینده خود را دست‌خوش تغییر کرد.

آینده بازیکن لیگ برتری در خطر

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، میلاد جهانی که یکی از بهترین و موثرترین بازیکن چند سال اخیر تیم صنعت‌نفت بود. دو سال قبل مورد توجه استقلال قرار گرفت و از چند تیم دیگر نیز پیشنهاد داشت اما ترجیح داد به ذوب‌آهن برود. این بازیکن با انتخابی اشتباه در ذوب‌آهن چندان موفق نبود. مخصوصا وقتی مهدی تارتار روی کار آمد نتوانست با او همکاری داشته باشد و خواهان جدایی از این تیم اصفهانی شد.

او که هر وقت برای ذوب‌آهن به میدان رفت به این تیم در گلزنی کمک کرد هرگز نتوانست نظر تارتار را جلب کند و بار دیگر با پیشنهاد استقلال رو به رو شد. همه تصور می‌کردند جهانی خواهان پیوستن به استقلال است و از این‌رو با ذوبی‌ها سرناسازگاری دارد. او اما به محض این که رضایت‌نامه گرفت به جای استقلال راهی سپاهان شد و باردیگر با انتخابش همه را متعجب کرد.

حضور جهانی در سپاهان هم برای او موفقیتی به همراه نداشت. تا جایی که حالا مربی جدید سپاهان هم او را نمی‌خواهد. گویا باشگاه سپاهان، جهانی را در لیست فروش قرار داده است و او باید باشگاه جدید خود را به سپاهان معرفی کرده و راهی تیم دیگری شود. اینطور به نظر می‌رسد که جهانی در صورت بقا در سپاهان جایی در ترکیب اصلی این تیم نخواهد داشت. از این‌رو اینبار نیز انتخاب این بازیکن می‌تواند برای اهالی فوتبال جالب توجه باشد.

این در حالی است که از تیم ملوان به عنوان مقصد نهایی جهانی نام برده می‌شود. در واقع با توجه به این که تقریبأ همه باشگاه‌ها تیم خود را بسته‌اند او پیشنهاد بهتری ندارد و چاره‌ای جز پیوستن به ملوان نخواهد داشت.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید