با توجه به اینکه امید عالیشاه به خاطر محرومیت در هفته نخست در زمین حضور نخواهد داشت بازوبند کاپیتانی پرسپولیس به کمال کامیابی‌نیا خواهد رسید.

چه کسی صاحب بازوبند کاپیتانی پرسپولیس می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، با توجه به محرومیت امید عالیشاه، بازوبند کاپیتانی پرسپولیس در هفته نخست به کمال کامیابی‌نیا خواهد رسید.

فصل گذشته در هفته اول لیگ برتر، این سیدجلال حسینی بود که بازوبند را در اختیار داشت و جلوتر از همه بازیکنان وارد زمین شد، اما او حالا برای کلاس‌های مربیگری آماده می‌شود و در غیابش، امید عالیشاه نقش رهبری بازیکنان داخل زمین را برعهده دارد.

با این حال در هفته نخست لیگ برتر، عالیشاه به دلیل محرومیت در زمین حضور نخواهد داشت تا به این ترتیب بازوبند به کمال کامیابی‌نیا برسد. هافبک دفاعی شماره ۱۱ پرسپولیس با پایان مصدومیت جزئی در روزهای اخیر مقابل سایپا نیز به همراه بازیکنان اصلی به میدان رفت و به نظر می‌رسد مقابل ذوب آهن نیز فیکس خواهد بود.

کامیابی‌نیا که ۳۳ ساله است، ۷ فصل در پرسپولیس بازی کرده و تا پایان فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ تحت قرارداد سرخپوشان است و حالا باید دید پس از خداحافظی سیدجلال چند بازی در این فصل نقش کاپیتان را خواهد داشت.

باتوجه به جدایی دو هافبک دفاعی و حضور وحدت حنانوف جوان و اسدبیگی که به تازگی جذب شده، کمال به همراه سرلک شانس بالایی برای حضور فیکس دارند و احتمالا کامیابی‌نیا جزو بازیکنان کلیدی این فصل قرمزها خواهد بود.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید