پرداخت یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی از اردیبهشت ماه امسال آغاز شده است اما برخی از خانوارها هنوز این یارانه را دریافت نکرده اند.

خبر مهم برای جاماندگان یارانه / معترضان به عدم دریافت یارانه به این سامانه مراجعه کنند + آدرس
به گزارش سلام نو، جام جم نوشت: از دور جدید پرداخت یارانه​‌ها که با واریز مبالغ ۳۰۰ و۴۰۰ هزار تومانی به حساب سرپرستان خانوار ۹ دهک درآمدی، آغاز شده است، عده زیادی که هنور این یارانه را دریافت نکرده​‌اند، می‌​پرسند:«پس چه زمانی به اعتراض ما رسیدگی می‌​​شود؟»

هرچند پیشتر امکان افزودن خانوارهایی که در گذشته یارانه آنها قطع شده بود، فراهم شد اما خبری از پذیرش اعتراض خانوارهایی که آخرین مرحله یارانه ۴۵هزار تومانی دریافت کرده بودند، اعلام نشده بود.

سامانه وزارت رفاه برای معترضان یارانه

با توجه به ابهاماتی که وجود داشت، سرپرست وزارت رفاه در حاشیه همایش «شستا» در مقام پاسخگویی برآمد. محمدهادی زاهدی‌وفا در این مورد  گفت:«برای خانوارها دوباره این امکان فراهم شده است، کسانی که متقاضی بازبینی وضعیت یارانه خانوار خود هستند، بتوانند از طریق سامانه حمایت وزارت رفاه(hemayat.mcls.gov.ir)نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند و این سامانه همچنان در دسترس مردم قرار می‌گیرد.» پس از حذف ارز ترجیحی و پرداخت مابه‌التفاوت آن به صورت نقدی در قالب یارانه، برخی افراد متقاضی دریافت آن شدند که تاکنون خبری از باز شدن سایت آن نبود. با این‌که در دولت قبل نیز مجلس مصوب کرده بود این کار انجام شود اما اجرا نشد و حالا دولت سیزدهم قرار است با بررسی دقیق این موضوع، برقراری یارانه را در دستور کار خود قرار دهد. 

کد خبرنگار: ۱۴
۶دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید