باتوجه به اینکه رقابت‌های لیگ برتر آغاز می‌شود و تیم تراکتور آماده رقابت‌هاست اما ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آماده میزبانی از دیدارهای خانگی نیست.

ورزشگاه یادگار هنوز آماده میزبانی نیست

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، تیم فوتبال تراکتور آماده رقابت‌های لیگ برتر در فصل جدید می‌شود و این در حالیست که همانطور که قبلاً گفته شده بود ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز در هفته‌های ابتدایی فصل جدید آماده میزبانی از دیدارهای خانگی این تیم نیست.

طبق گفته مسئولان در این خصوص عنوان شده بود که قرار است تنها دو دیدار خانگی ابتدای فصل تراکتور مقابل ذوب آهن در هفته دوم و هوادار در هفته چهارم دور از ورزشگاه یادگار باشد ولی حالا از گوشه و کنار خبر می‌رسد اشکالات اساسی ورزشگاه ممکن است زمان بیشتری برای آماده سازی نیاز داشته باشد و حتی صحبت از این است که تا پایان شهریورماه این ورزشگاه بهره برداری نخواهد شد.

ایوب بهتاج، سرپرست باشگاه تراکتور تاکید دارد تا این ورزشگاه هرچه سریعتر آماده میزبانی از تراکتور و هوادارانش شود و در این راستا بازدیدی هم از ورزشگاه و مراحل آماده سازی آن داشته است و باید دید فشار مسئولان تراکتور به تسریع روند آماده سازی ورزشگاه کمک خواهد کرد یا نه.

یادآور می‌شود، بازسازی ورزشگاه یادگار امام (ره)  توسط اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در حال انجام است و بر اساس اعلام سازمان لیگ، استادیوم شهید سردار سلیمانی میزبان بازی‌های خانگی تراکتور در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و دوم است.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید