۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 55379661

در جریان صدور رأی نهایی دادگاه حکمیت ورزش در خصوص پرونده ویلموتس، هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در دادگستری تهران شکایت کردند.

شکایت فدراسیون فوتبال از ترامپ

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، به دنبال صدور رأی نهایی دادگاه حکمیت ورزش در پرونده ویلموتس ، جمعی از اعضای هیات رئیسه وقت فدراسیون فوتبال ، شکایتی را در دادگستری تهران ثبت کرده‌اند.

شاکیان این پرونده در دادخواست خود اعلام کرده‌اند که «دادگاه حکمیت ورزش در قسمتی از رأی خود، بر حسن نیت فدراسیون فوتبال به منظور تلاش برای پرداخت دستمزد ویلموتس صحه گذاشته است، اما فشارهای سنگین ناشی از تحریم ایالات متحده، مانع از آن شده که فدراسیون بتواند به تعهدات قراردادی خود عمل کند و در نتیجه، خسارات مادی و معنوی زیادی به فدراسیون، فوتبال کشور و اعضای هیات رئیسه وقت تحمیل شده است.»

 دادخواهان، در اقدام قابل تامل خود با ثبت این شکایت و با استناد رأی دادگاه حکمیت ورزش و مکاتبات متعدد فدراسیون فوتبال با فیفا و AFC، اخذ غرامت از دولت ایالات متحده و ترامپ رئیس جمهور وقت آمریکا را خواستار شده‌اند. آن‌ها معتقدند که آمریکا و ترامپ با خروج از برجام و تشدید تحریم‌ها، باعث کارشکنی‌های زیادی در کار و امور جاری فدراسیون فوتبال ایران شده‌اند. در صورت پذیرش این دعوا در دادگستری تهران، صدور حکم و مبلغ جبران خسارت، پس از اخذ نظریه کارشناسی تعیین خواهد شد.

کد خبرنگار: ۲۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید