وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تحت فشار قرار گرفتن از جانب رسانه ها و احزاب این رژیم ادعا کرد که هیچ تعهدی به جنبش جهاد اسلامی نداده است و همچنین دبیرکل جهاد اسلامی را نیز تهدید به ترور کرد.

اسرائیل دبیرکل جهاد اسلامی را تهدید به ترور کرد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، بنی گانتس در اولین گفتگوی خود بعد از پایان تجاوز به نوار غزه با کان شبکه رسمی رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی گفتگو می‌کرد ادعا کرد: هیچ تعهدی در مورد  آزادی رهبران فلسطینی نداده است.

او حتی زیاد نخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین را هم علنا تهدید به ترور کرده و گفت، زیاد نخاله نیز در هیچ جای دنیا در امان نخواهد بود.

گانتس همچنین با تکذیب تلویحی ادعای یائیر لاپید در مورد نظارت بر عملکرد ارتش در تجاوز به غزه گفت: من اقدامات و فعالیت ارتش را هدایت می کردم و نخست وزیر هم به وظایف خود عمل کرد.

روزنامه یدیعوت احارنوت هم به نقل از وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نوشت: بنی گانتس اعلام کرد تل‌آویو هیچ تعهدی برای آزادی بسام السعدی و خلیل عواوده در چارچوب آتش بس با جنبش جهاد اسلامی که با میانجیگری مصر انجام گرفت، نداده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی حتی حاضر نشد در رابطه با تصمیمی که تل‌آویو قرار است در رابطه با عواوده که از 150 روز پیش در اعتصاب غذا به سر می‌برد، انجام دهد، توضیحی ارائه کند  و در عین حال در مورد مسئله بسام السعدی رهبر برجسته جهاد اسلامی را که هفته گذشته در اردوگاه جنین بازداشت شده نیز سخن بگوید.

با این حال وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دست آخر نتوانست وجود این شرایط را در اعلامیه آتش بس تکذیب کند و با اذعان به پذیرش این شرط ادعا کرد که تل‌آویو گفتگوهایش را با طرف مصری در این رابطه ادامه خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۲دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید