در تصادف هولناک ۲ دستگاه خودرو سواری در غرب استان خراسان رضوی یک نفر کشته و ۷ نفر هم مصدوم شدند.

۸ کشته و مجروح در پی برخورد ۲ خودرو در سبزوار

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، ممسوول روابط عمومی سازمان اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: صبح امروز بر اثر واژگونی ۲ دستگاه خودرو سواری در غرب استان خراسان رضوی یک نفر کشته و ۷ تن دیگر از سرنشینان این خودروها مصدوم شدند.

سلم فائق نیا  افزود: حادثه نخست بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در ۷۵ کیلومتری سبزوار- شاهرود رخ داد که در این حادثه یک نفر در دم فوت کرد و سه نفر مصدوم شدند که توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان امداد و سوانح سبزوار انتقال یافتند.
وی تصریح کرد: در حادثه ای دیگر نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ که در محور مشکان - سلطان آباد در شهرستان خوشاب روی داد، چهار نفر مصدوم شدند که توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
اورژانس سبزوار با ۲۶ پایگاه اورژانس شهری و جاده ای، بیش از ۵۰ دستگاه آمبولانس، یک مرکز ارتباطات و دو مرکز پیام، یک فروند بالگرد اورژانس هوایی، یک اتوبوس آمبولانس ارائه خدمات اورژانس پیش بیمارستانی غرب خراسان رضوی را برعهده دارد.

روز یکشنبه نیز حادثه واژگونی یک دستگاه خودرو پراید در جاده داورزن - سبزوار منجر به مرگ ۲ سرنشین و مصدوم شدن ۳ تن دیگر شده بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید