پرداخت یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی از ادیبهشت ماه امسال آغاز شد اما هنوز بعد از گذشت ۳ ماه هنوز زمان پرداخت این یارانه به صورت رسمی اعلام نشده است.

جزییات پرداخت یارانه نقدی مرداد ۱۴۰۱ + زمان واریز

به گزارش سلام نو به نقل از فرارو، دولت یارانه مرحله ۱۳۷ (تیر ماه ۱۴۰۱) را در روز یکشنبه ۲۰ تیر ماه آغاز کرد. اما واریزی‌ها -طبق تایید سازمان هدفمندی یارانه ها- تا روزهای پایانی همان هفته ادامه پیدا کرد. حالا یارانه بگیران در مورد زمان واریز یارانه مرداد ماه سوال دارند و می‌خواهند بدانند که آیا یارانه مرداد در روز بیستم برای همه واریز می‌شود یا پرداخت‌ها به روزهای آخر هفته هم خواهد کشید؟

زمان پرداخت یارانه مرداد ماه ۱۴۰۱

مسئولان سازمان هدفمندی یارانه‌ها ماه قبل گفته بودند که در زمان پرداخت یارانه مرداد ماه، تلاش می‌کنند که واریز یارانه‌ها به شکل همزمان و در یک روز انجام شود؛ بنابراین این احتمالا وجود دارد که تمامی یارانه بگیران در روز چهارشنبه بیستم مرداد ماه ۱۴۰۱ یارانه این مرحله را دریافت کنند.

اما در غیر این صورت ممکن است پرداخت یارانه نقدی مرداد به روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ مرداد ماه هم بکشد.  

در مورد پرداخت یارانه جاماندگان نیز سخنگوی دولت و سخنگوی سازمان هدفمندی یارانه‌ها پیش‌تر گفته بودند که اعتراض جاماندگان در این مرحله هم بررسی می‌شود. طبق گفته آن ها، در صورت تایید اعتراض افراد، یارانه‌هایی که آن‌ها موفق به دریافت شان نشده اند، در این مرحله به حساب شان واریز می‌شود.  

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید