به منظور افزایش مسئولیت پذیری کارکنان در بانک ایران زمین، شورای امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک ایران زمین برگزار شد

به گزارش سلام نو به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، عبدالمجید پورسعید مدیرعامل بانک ایران زمین هدف از تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر را ایجاد احساس مسئولیت همکاران نسبت به سازمان خود بیان کرد و گفت: همکاران باید استفاده بهینه از همه ابزارها و امکاناتی که در اختیار دارند، در جهت رشد و تعالی بانک کوشا باشند.

پورسعید افزود: اولین گام در این راه آموزش و فرهنگ سازی صحیح به همکاران است و اداره آموزش باید با تدوین برنامه‌ای جامع در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، همکاران را در این جهت یاری کند.

مدیرعامل بانک ایران زمین روابط عمومی را مهمترین ابزار در این راه دانست و خاطر نشان کرد: اطلاع رسانی و آگاهی از نحوه عملکرد کارکنان توسط مدیریت روابط عمومی انجام می‌شود و این مدیریت باید با درایت و شکیبایی آموزش‌های لازم را به همکاران منتقل کند.

وی یادآور شد: همکاران باید با وجود گرمای هوا در این فصل، دمای محیط کار خود را در حد استاندارد قرار دهند تا در کاهش مصرف برق و به تبع آن مصرف آب و گاز سهیم باشند. این عمل خود یک امر به معروف است.

در اولین جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر مدیرعامل بانک ایران زمین به عنوان رئیس شورا، مدیر امور توسعه سرمایه انسانی به عنوان قائم مقام شورا و مدیران امور شعب استان ها، مدیر امور روابط عمومی، مدیر امور حراست، رئیس اداره داده کاوی و هوش تجاری، کارشناس اداره آموزش، کارشناسان مدیریت امور حراست حاضر در جلسه به عنوان اعضای شورا و کارشناس امور پرسنلی مدیریت امور توسعه سرمایه انسانی به عنوان دبیر شورا انتخاب شدند و احکام آنان توسط مدیرعامل بانک به نامبردگان داده شد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید